Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 40-vuotias mies tekee rusetin samaan tapaan kuin pikkulapset, siis kaksi "pupunkorvaa" ja ne solmitaan" :O

Vierailija
21.01.2016 |

En ole huomannut aiemmin vaikka jo 10 v yhdessä. On kuulemma aina tehnyt niin, ei ole koskaan oppinut muuta tapaa.

Kommentit (384)

Vierailija
361/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla pienet murheet.

Vierailija
362/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noissa helvetti soikoon ole muuta eroa kuin tehdäänkö pupunkorvia yksi vai kaksi kerrallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina tehnyt sillä pupunkorvatavalla, enkä edes tiennyt muusta tavasta, kunnes sain oman lapsen. Noissa opettavaisissa lasten videoissa joita se katsoo, neuvotaan kaikissa tekemään juurikin sillä lailla, että tehdään ensin yksi lenkki ja toinen naru kierretään sen ympäri. Joten olisikohan AP:n tapa sittenkin se pikkulasten tapa ainakin nykyään. (:

Vierailija
364/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina tehnyt sillä pupunkorvatavalla, enkä edes tiennyt muusta tavasta, kunnes sain oman lapsen. Noissa opettavaisissa lasten videoissa joita se katsoo, neuvotaan kaikissa tekemään juurikin sillä lailla, että tehdään ensin yksi lenkki ja toinen naru kierretään sen ympäri. Joten olisikohan AP:n tapa sittenkin se pikkulasten tapa ainakin nykyään. (:

Nykyään halutaan että lapset oppii sen oikean tavan heti aluksi.

Vierailija
365/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän on tämän "oikean" tavan etu, joka tekee siitä objektiivisesti paremman? Enemmänkin vaikuttaa vaan siltä, että nykyiset aikuiset ovat oppineet tuon tavan itse ja siksi siirtävät sitä eteenpäin.

Vierailija
366/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi huolestua siitä kuinka joku solmun kenkiinsä tekee kun solmia ne kuitenkin osaa. Sen sijaan huolestun kyllä ihmisestä joka oikeasti tälläiseen kiinnittää huomiota :D

Vierailija
367/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
368/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne aikuisen miehen tekemänä ole norsun korvat? 🏋

Vierailija
369/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, miten kengännauhansa solmii? Pääasia, että ne solmii, ettei ne tipahda jaloista ja ettei nauhoihin kompastu. :)

Vierailija
370/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä maailmassa on se, että tuollaisestakin asiasta tehdään ongelma. Ihan niin kuin olisi jotenkin vakavaa, jos lapsi oppii solmimaan kengännauhat jotenkin muuten kuin sillä tavalla, minkä joku on oikeaksi tavaksi määritellyt.

Vierailija
371/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te ollu 10 vuotta yhdessä? Etkö ole solminut miehesi kengännauhoja? Joutuuko miehesi sitomaan itse kengännauhat? Mihin tää maailma on menossa?

Ei huvita taas yhtään kun kattelee tätä nykynuorisoa. Luulevat elävänsä jossain onnellisessa suhteessa ja mies solmii kengännauhojaan väärin. Eikö se ole parempi että antaa sen toisen tehdä ne työt mitkä osaa paremmin. Jos nainen osaa sitten paremmin ne sitomiset, niin nainen sitoo miehen kengännauhat.

Vierailija
372/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin sen "aikuisten" tavan vähän alle kolmevuotiaana ja vielä opettamatta. Perhepäivähoitaja aina ulos lähtiessä laitto isommat edeltä pihalle, sit alko säätää vauvojen kanssa ja mun ois pitäny odottaa siihen asti, että lähtisin vasta samalla kun ne vauvatkin. Pari kertaa kattelin, miten ne nauhat saa solmuun, sit kokeilin ite ja heti onnistu.

Kylläpä mä olinkin aivan poikkeuksellisen fiksu, nokkela, taitava ja muutenkin ihmeellisen erinomainen! (Läppä, jos joltakulta menee muuten ohi)

Vierailija
373/384 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
374/384 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupunkorvamies 😅

Vierailija
375/384 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ole sitten oikea mies? Älä tule sitten valittamaan toksisesta maskuliinisuudesta.

Vierailija
376/384 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy hyvin, kun tekee tuplarusetin

Vierailija
377/384 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (66v.) solmii kans tuolla pupunkorva tyylillä. Lisähaastetta hommaan tuo kissa, joka singahtaa välittömästi nauhojen kimppuun, kun näkee kenkiä solmittavan.

Vierailija
378/384 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osaa pidellä kynää oikein, vaikka on kohta 40 v. Pitää sitä nyrkkinsä sisässä niin kuin jokuset pikkulapset. Näkee, että kirjoitustaidottomuus lisääntyy tälläkin saralla.

Vierailija
379/384 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin munkin mies. Kysyin asiasta ja selvisi, ettei hän tiennyt, että on olemassa toinenkin tapa. No, höynähtänyt mummonsa oli opettanut :) näytin hänelle miten rusetti "oikeasti" tehdään ja tekeekin niin nykyään.

Toivottavasti sun mies ottaa eron tuollaisesta narsistista. "Mun tapa on ainoa oikea". Voi jessus.

Vierailija
380/384 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa 😅🐰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan