Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilla naisilla on yli 10 seksikumppania elämänsä aikana

Vierailija
20.01.2016 |

http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…

Sitten he kovasti haukkuvat miehiä, jolla on 0-1 naista takana ja joka haluaisi lisää kokemuksia ennen sitoutumista. Mistä se johtuu? Esimerkki toisesta keskustelusta, jossa aiheena oli kiltit miehet: "JUURI EILEN kirjoittamaani kommenttiin siitä, että kaikilla kilteillä ja tavallisilla miespuolisilla työkavereillani on vaimo ja lapsia, vastattiin, että joo, se yksi ja ainoa. Eli ei siis riitä, että on se yksi ja ainoa vaan pitää olla monta. Jos kiltiksi ja tavalliseksi itseään kutsuva mies haluaa, että hänellä on monta naissuhdetta, niin sellainen mies on epäluotettava niin puolisona kuin lasten isänäkin. Ei sellaiseen voi sitoutua, ottaa sellaisen kanssa asuntolainaa eikä hankkia lapsia."

Ajattelevatko naiset siis, että mies on luotettava vain, jos hän on neitsyt? Samalla kun nainen itse panee sen minkä ehtii. Tässähän todellakin taas todistettiin se, että naiset ns. elävät nuoruutensa täysillä ja sitten kolmekymppisenä ottavat luotettavaksi lasten isäksi rahakkaan neitsytinsinöörin. Koska sellainen mieshän nyt ei todellakaan pysty saamaan kuin sen yhden naisen ja on siitäkin erittäin kiitollinen ja sen takia ostaa naiselle paljon Guccia ja Pradaa.

Jostain syystä mies ei naisten mielestä myöskään tunnu olevan kiltti, jos miehellä on ollut useampi kuin yksi seksikumppani? Ilmeisesti kaikki panomuijat ovat kuitenkin kilttejä, ja voivat siksi 20 miehen kokeneena valita kiltin miehen itselleen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän nyt sitä testata, että sopiiko yhteen vai ei. Jollain natsaa heti, jollain voi vaatia useamman, ennenkö löytyy se kenen kanssa sopii yhteen täydellisesti. Nii mäki mieheni valitsin ku yhdellä oli liian lyhyt, toisella liian iso, kolmannella liian vino, neljännellä pitkä, mutta liian ohut jne.

Vierailija
22/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa en petä.

Jos pettäisitkin, miksi sitä mainostaisit edes anonyyminä?

Mainitsin tuon faktan siksi, kun tällä keskustelupalstalla jotkut väittävät että seksikumppanien määrä indikoi uskollisuutta (tai pikemmin uskottomuutta) parisuhteessa. Sitä se ei tee. Pikemmin päinvastoin; ei ole todellakaan tarvetta kokeilla olisiko joku muu "parempi sängyssä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö kukaan alle 0.1, mutta yli 0? En haluaisi voittaa tässä kisassa :(

T:17

En mikään matikkanero ole, mutta minulla on 0.0. Ikääkin on ihan kiitettävästi, mutta mitäs näistä perustarpeista.

Vierailija
24/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku lähes koko seksuaalisesti aktiivisen ajan ja laskujeni mukaan minulla on ollut 3.3 seksinumppania per vuosi. Melko vähän siis kun ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Paljon jos lasketaan kaikki yhteen eikä mietitä sitä miten pitkän ajan kuluessa ne ovat tulleet.

Kolme kumppania vuodessa, vuosi pari, ei ehkä ole niin paljon, mutta keskimääränä se kyllä on todella paljon, jos vuosiakin on enemmän.

Vierailija
25/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa en petä.

Jos pettäisitkin, miksi sitä mainostaisit edes anonyyminä?

Mainitsin tuon faktan siksi, kun tällä keskustelupalstalla jotkut väittävät että seksikumppanien määrä indikoi uskollisuutta (tai pikemmin uskottomuutta) parisuhteessa. Sitä se ei tee. Pikemmin päinvastoin; ei ole todellakaan tarvetta kokeilla olisiko joku muu "parempi sängyssä".

Niinhän sinä sanot, mutta jos olisitkin pettäjä, olisit myös kokenut valehtelija. Voit hyvin olla rehellinen, mutta meillä ei ole syytä uskoa että olisit.

Vierailija
26/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku lähes koko seksuaalisesti aktiivisen ajan ja laskujeni mukaan minulla on ollut 3.3 seksinumppania per vuosi. Melko vähän siis kun ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Paljon jos lasketaan kaikki yhteen eikä mietitä sitä miten pitkän ajan kuluessa ne ovat tulleet.

Tuo on tosi paljon enemmän, mitä perussinkulla. Olet varmasti nainen?

Vierailija
27/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ahdasmielistä tillittää toisten seksijuttuja.

Kuuulepa: Ei se järvi soutamalla kulu. Olipa sitten uros tai naaras soutelemassa.

Mutta ranta loittonee, on tapana vastata. 

Lisäksi kävijät jättävät jälkensä, ne rannat rakennetaan täyteen mökkejä ja alueen tunnelma muuttuu pysyvästi. Seuraava soutaja huomaakin törmäävänsä aiempien soutajien aaveisiin, jotka kummittelevat järvessä, tai naisen päässä. 

Tätä järvi teemaa voi näköjään jatkaa loputtomiin. :)

Vierailija
28/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuulepa: Ei se järvi soutamalla kulu. Olipa sitten uros tai naaras soutelemassa.

Lisäksi kävijät jättävät jälkensä, ne rannat rakennetaan täyteen mökkejä ja alueen tunnelma muuttuu pysyvästi. Seuraava soutaja huomaakin törmäävänsä aiempien soutajien aaveisiin, jotka kummittelevat järvessä, tai naisen päässä. 

"tai naisen päässä"

Näistä jutuista päätellen kummittelee kyllä ihan miehen päässä :D Aaveethan eivät ole totta, vaan herkkäuskoisempien mielikuvitusta. Rohkeilla ei moisia pelkoja ole.

Mulla ja miehellä on tasapeli. Ollaan kummatkin toistemme 7. seksikumppani.

Vierailija
29/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku koko elämäni ajan, eli myös seksuaalisesti aktiivisen ajan. Laskujeni mukaan minulla on ollut 0.1 seksikumppania per vuosi. Aivan helvetin vähän, jos ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Älyttömän vähän, eikä tarvitse osata laskea yhtä pidemmälle. En ihmettele yhtään miten elämäni onkaan ollut niin paskaa.

Käy hyvä mies huorissa! Kerran kuussa maksullisissa käyminen korottaa elämänlaatua huimasti.

Vierailija
30/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku koko elämäni ajan, eli myös seksuaalisesti aktiivisen ajan. Laskujeni mukaan minulla on ollut 0.1 seksikumppania per vuosi. Aivan helvetin vähän, jos ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Älyttömän vähän, eikä tarvitse osata laskea yhtä pidemmälle. En ihmettele yhtään miten elämäni onkaan ollut niin paskaa.

Käy hyvä mies huorissa! Kerran kuussa maksullisissa käyminen korottaa elämänlaatua huimasti.

Minä kävisin, jos en olisi työtön. Minusta sossun pitäisi maksaa miehille yksi huorissakäynti per kuukausi. Köyhille naisille sitten jotain muuta saman arvoista, mikä heidän suurin toiveensa onkaan. Varmaan vaan se sataviisikymppiä enemmän rahaa tilille?

Vierailija
31/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi seksikumppania, molemmat myös seurustelukumppaneita. Toisella on ollut seksikumppaneita enemmän kuin minulla ja on jopa edelleen jossain määrin tekemisissä lähes kaikkien kanssa.

En kuitenkaan ymmärrä miksi väkisin pitää haluta lisää kokemusta ennen kuin löytää "sen oikean". Hyvin oppii sen yhdenkin kanssa ja juuri kyseisen henkilön mieltymykset varsinkin oppii parhaiten niin. Jos sattuu ajautumaan sänkyyn useamman kanssa niin ok, mutta en ymmärrä sitä "etsin kumppania mutta ennen sitä harjoittelen mahdollisimman monen kanssa" -ajattelua.

Vierailija
32/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tai naisen päässä"

Näistä jutuista päätellen kummittelee kyllä ihan miehen päässä :D Aaveethan eivät ole totta, vaan herkkäuskoisempien mielikuvitusta. Rohkeilla ei moisia pelkoja ole.

Mulla ja miehellä on tasapeli. Ollaan kummatkin toistemme 7. seksikumppani.

Tästähän tuli mieleen Iron Maidenin vanha biisi. Nyt voisi joku nokkelampi kirjoittaa sen uusiksi, nimeksi 7th lover with their 7th lover.

Alkuperäinen ensimmäinen säe 

Here they stand brothers them all

All the sons divided they'd fall

Here await the birth of the son

The seventh, the heavenly, the chosen one

-

Uusi

Here they meet with aims to enthrall

Were they divided surely they'd fall

Here await the birth of our son

My seventh, the heavenly, my chosen one

OOoooOOOooOOOOOOooOoOoo ♫