Monilla naisilla on yli 10 seksikumppania elämänsä aikana
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…
Sitten he kovasti haukkuvat miehiä, jolla on 0-1 naista takana ja joka haluaisi lisää kokemuksia ennen sitoutumista. Mistä se johtuu? Esimerkki toisesta keskustelusta, jossa aiheena oli kiltit miehet: "JUURI EILEN kirjoittamaani kommenttiin siitä, että kaikilla kilteillä ja tavallisilla miespuolisilla työkavereillani on vaimo ja lapsia, vastattiin, että joo, se yksi ja ainoa. Eli ei siis riitä, että on se yksi ja ainoa vaan pitää olla monta. Jos kiltiksi ja tavalliseksi itseään kutsuva mies haluaa, että hänellä on monta naissuhdetta, niin sellainen mies on epäluotettava niin puolisona kuin lasten isänäkin. Ei sellaiseen voi sitoutua, ottaa sellaisen kanssa asuntolainaa eikä hankkia lapsia."
Ajattelevatko naiset siis, että mies on luotettava vain, jos hän on neitsyt? Samalla kun nainen itse panee sen minkä ehtii. Tässähän todellakin taas todistettiin se, että naiset ns. elävät nuoruutensa täysillä ja sitten kolmekymppisenä ottavat luotettavaksi lasten isäksi rahakkaan neitsytinsinöörin. Koska sellainen mieshän nyt ei todellakaan pysty saamaan kuin sen yhden naisen ja on siitäkin erittäin kiitollinen ja sen takia ostaa naiselle paljon Guccia ja Pradaa.
Jostain syystä mies ei naisten mielestä myöskään tunnu olevan kiltti, jos miehellä on ollut useampi kuin yksi seksikumppani? Ilmeisesti kaikki panomuijat ovat kuitenkin kilttejä, ja voivat siksi 20 miehen kokeneena valita kiltin miehen itselleen.
Kommentit (32)
Yksi mies.
Et kiinnosta.
Juttusi ovat päivästä toiseen soopaa.
En minä ainakaan olisi mitään neitsyttä halunnut. Parempi, että mies tietää mitä tekee.
Mulla on ollut n. 50 seksikumppania 3 niistä 16 vuotiaana 1 19 vuotiaana loput 18 vuotiaana, kun olin kova juomaan itseni tiedottomaan tilaan. 19 vuotiaana löysin mieheni ja sen jälkeen ei ole tullut uusia.
N 22
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut n. 50 seksikumppania 3 niistä 16 vuotiaana 1 19 vuotiaana loput 18 vuotiaana, kun olin kova juomaan itseni tiedottomaan tilaan. 19 vuotiaana löysin mieheni ja sen jälkeen ei ole tullut uusia.
N 22
Hyi hitto, olet varmasti aika tautinen tapaus.
No mulla oli elämäni aikana 43-vuotiaaksi n.45 kumppania,välissä oli yksi avioliitto.NNyt olen 56 eikä ole ketään paitsi mies.Olen rakastellut viimaksi 2 vuotta sitten,on muuten tosi.En halua miestäni,juo liikaa ja haukkuu ja riitelee kaikki känniaikansa.Olen kuulemma hienoperse kun käyn joskus teatterissa ja tahtoisin oopperaan,Sinne ei vain rahat riitä.Olen siis elitisti,joka on syntynyt väärään yhteiskuntaluokkaan.En vain tiedä,miksi en lähde.Selvinpäin on elämä tasapaksua jollotusta.Itse otan joskus vain rentoutuakseni,inhoan humalaa.Isäntä taas on humalahakuinen.Kai nyt siis saan rangaistuksen nuoruuden "löyhästä" elämästä.Selvitykseksi vielä,aviomieheni ei ole nykyinen mies.Aviomies on edelleen hyvä ystäväni ja lapseni isä,ei muuta.
Useita kymmeniä kumppaneita. Merkittävä osa kertyi iässä 16-21 ja toiset ruuhkavuodet olivat 29-33 vuotiaana. Noihin aikoihin saattoi olla joka viikonloppu uusi mies sängyssä, joskus yhden viikonlopun aikana useampikin. Muina aikoina on ollut hiljaisempaa silloinkin, kun olen ollut sinkku. Parisuhteessa en petä.
Ei tauteja, kumi on ihan käytännöllinen keksintö. Testeissä olen kyllä silti vuosien varrella moneen kertaan käynyt ja aina kun on parisuhteessa siirrytty muuhun ehkäisyyn.
Aika ahdasmielistä tillittää toisten seksijuttuja.
Kuuulepa: Ei se järvi soutamalla kulu. Olipa sitten uros tai naaras soutelemassa.
Ap ei kannata jäädä katkeruuteen muhimaan. Tottahan se on, että naiset saa todella helposti seksiä, mutta ei sille mitään voi ja voit ainoastaan hyväksyä sen. Itse pääsin katkeruudesta eroon, kun sinkkuna ollessa ja baari-illan jälkeen, kun naista ei tarttunut mukaan, kävin huorissa. Tämä oikeastaan paransi tulostani, koska mitään pakkoa saada naista mukaan ei ollut. Enemmän olen harrastanut seksiä maksullisten naisten kanssa, mutta tämä on oikeastaan ainoa keino, jos haluaa tavallisena sinkkumiehenä harrastaa melko säännöllisesti seksiä. Enkä ole ikinä pettänyt parisuhteessa ollessa, että sinkkuna käyttäytymisestä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä parisuhteessa oloon. Rakastan ja kunnioitan naisia, vaikka käyn sinkkuna maksullisissa.
Jonkun pitäisi keksiä horoskooppi.
Vierailija kirjoitti:
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…
Sitten he kovasti haukkuvat miehiä, jolla on 0-1 naista takana ja joka haluaisi lisää kokemuksia ennen sitoutumista. Mistä se johtuu? Esimerkki toisesta keskustelusta, jossa aiheena oli kiltit miehet: "JUURI EILEN kirjoittamaani kommenttiin siitä, että kaikilla kilteillä ja tavallisilla miespuolisilla työkavereillani on vaimo ja lapsia, vastattiin, että joo, se yksi ja ainoa. Eli ei siis riitä, että on se yksi ja ainoa vaan pitää olla monta. Jos kiltiksi ja tavalliseksi itseään kutsuva mies haluaa, että hänellä on monta naissuhdetta, niin sellainen mies on epäluotettava niin puolisona kuin lasten isänäkin. Ei sellaiseen voi sitoutua, ottaa sellaisen kanssa asuntolainaa eikä hankkia lapsia."
Ajattelevatko naiset siis, että mies on luotettava vain, jos hän on neitsyt? Samalla kun nainen itse panee sen minkä ehtii. Tässähän todellakin taas todistettiin se, että naiset ns. elävät nuoruutensa täysillä ja sitten kolmekymppisenä ottavat luotettavaksi lasten isäksi rahakkaan neitsytinsinöörin. Koska sellainen mieshän nyt ei todellakaan pysty saamaan kuin sen yhden naisen ja on siitäkin erittäin kiitollinen ja sen takia ostaa naiselle paljon Guccia ja Pradaa.
Jostain syystä mies ei naisten mielestä myöskään tunnu olevan kiltti, jos miehellä on ollut useampi kuin yksi seksikumppani? Ilmeisesti kaikki panomuijat ovat kuitenkin kilttejä, ja voivat siksi 20 miehen kokeneena valita kiltin miehen itselleen.
Jos eka seurustelukumppani on se oikea, jonka kanssa voi perustaa perheen, niin mihin niitä muita naisia tarvitaan? Ei sitä hyvää naista kannata lempata siksi, että pääsee panemaan muita, eikä muita voi panna samaan aikaan kun elää parisuhteessa.
Itse olen nainen ja elämäni miehen löysin jo teininä. Ei mulla ole tarve etsiä muita miehiä vain siksi, että muista miehistä ei ole kokemuksia. Miksi minä hyvästä miehestä luopuisin?
Olen ollut sinkku lähes koko seksuaalisesti aktiivisen ajan ja laskujeni mukaan minulla on ollut 3.3 seksinumppania per vuosi. Melko vähän siis kun ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Paljon jos lasketaan kaikki yhteen eikä mietitä sitä miten pitkän ajan kuluessa ne ovat tulleet.
12 jatkaa vielä: Seksiä olen viimeksi harrastanut syksyllä. Varsinainen lortto siis.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku lähes koko seksuaalisesti aktiivisen ajan ja laskujeni mukaan minulla on ollut 3.3 seksinumppania per vuosi. Melko vähän siis kun ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Paljon jos lasketaan kaikki yhteen eikä mietitä sitä miten pitkän ajan kuluessa ne ovat tulleet.
Selitys on kuin p-reikä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vielä vähemmän, vaikka tuolla edellä jo kerroin, että niitä on kertynyt useita kymmeniä (lähempänä sataa kuin viittäkymmentä). Keskiarvo vuotta kohden on silti alle 3.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa en petä.
Jos pettäisitkin, miksi sitä mainostaisit edes anonyyminä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku koko elämäni ajan, eli myös seksuaalisesti aktiivisen ajan. Laskujeni mukaan minulla on ollut 0.1 seksikumppania per vuosi. Aivan helvetin vähän, jos ajattelee ihmisen seksuaalisuutta ja seksin tarvetta. Älyttömän vähän, eikä tarvitse osata laskea yhtä pidemmälle. En ihmettele yhtään miten elämäni onkaan ollut niin paskaa.
Kuka haluaa kiltin, ottakoon kiltin, joku haluaa kokeneen, ottakoon kokeneen, mitä väliä?
Nyt kyllä en ymmärrä mikä on se ongelma. Silloin, kun ollaan suhteessa, ollaan yleensä vain sen yhden kanssa, joten kai ne aiemmat kokemukset ovat ihan helskutin yhdentekeviä. Jos taas ei olla suhteessa, niin sitten jokainen ottakoon kenet saa ja haluaa.
Olen nelikymppinen nainen. Mulla on ollut neljä seksikumppania. Jokaista olen rakastanut. En tiedä, paljonko heillä on ollut aiempia kumppaneita. Minulle se ei kuulu eikä onneeni vaikuta.
Pääseekö kukaan alle 0.1, mutta yli 0? En haluaisi voittaa tässä kisassa :(
T:17
Juuri tämän tosiasian takia en naisiin vilkaisekaan. Mitä tekisin jollain "elämää kokeilleella" naisella? Itselläni ei ole mitään ihme yhden yön panoja eikä pitempiäkään parisuhteita, koska olen halunnut uskoa että jossain voisi olla älyllistä elämää jonka kanssa minulla voisi olla yhteistä. Toistaiseksi sellaisesta ei ole havaintoja, on vain havaintoja pitkin poikin nussivista naisista. Surullista minulle.