Ummikot ulkomailla!
Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D
Kommentit (285)
Tänään matkakohteina Pariisi ja Barcelona!
"Mitä ne ihimiset tekkee ulkona yöllä?" Kello tais olla kuitenkin vasta 21-22 :D
Oliko tämä räppäri ja nainen pariskunta? Kovasti on ainakin iskemässä muita naisia 😀
Tella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Tella! Mä katsoin ihan haltioissani teidän matkaa. En itse edes muista milloin olisin halunnut äitiäni viimeksi... varmaan lapsena? Sulattaa sydämen, kun näkee, että joillain on läheinen äiti-lapsi-suhde :)
Mua jäi mietittymään, kun se kengänkiillottaja sanoi sua superäidiksi, niin montako lasta sulla on? :)
Kiitos :) Meillä on yhteensä kuusi lasta. Minulla 4 ja miehellä kaksi.
Munkin mielestä vaikutat aivan mahtavalta äidiltä :) Mä tykkään matkustaa mun äidin kanssa ja olen kuitenkin jo 30v. Äiskät on ihan parhaita! Oot kyllä kasvattanut hyväkäytöksisen ja suloisen nuoren miehen :)
Minkä ikäisiä nuo Susanna ja Lauri ovat?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä räppäri ja nainen pariskunta? Kovasti on ainakin iskemässä muita naisia 😀
Mua hämmensi tää kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmensi tää kans
Ette katsoneet alusta? Toi nainen on joku lastenkodin omaohjaaja tai vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmensi tää kans
En kattonu alusta. Kiitti selvennyksestä :) ei enää näytä niin oudolle toi touhu
Voi ei! Tänhän piti olla hyvänmielen ohjelma!! Mikä myötähäpeä toi finis räp staar 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmensi tää kans
Höh. Sehän on räppäri-dude ja räppäri-dudeilla riittää naisia. Ettex tienneet? Yo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmensi tää kans
Ai, kiitos selvennyksestä. :D
NO minusta Tellan ja poikansa välit näyttivät vähän liiankin läheisiltä.. :O Mutta tuli ihan selkee fiilis että se poika ois homo. Jotain MK:n feikkilompakkojakin katteli.
Ne kaksi savolaista blondimuijaa, jotka oli Berliinissä oli mahtavia. Taikka niiden perseet ja housut oli asialliset.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi sun mielestä iskemistä?
Onkoha toi räppäri ja "huoltaja" pannu?
yääääk, pusutteliks toi mies kaulalla
Sara: okeeeei.... heh.
Vierailija kirjoitti:
Onkoha toi räppäri ja "huoltaja" pannu?
Idiootti !
Oletan että tarkoitat halAnnut äitiäsi :D