Ummikot ulkomailla!
Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D
Kommentit (285)
Nuoret blondit olivat oikein reippaita ja puheliaita. Lisäksi temperamentitkin tuntuivat olevan kohdillaan. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin kattava yleissivistys, joka tosin on hieno asia sekin.
Näin itse ummikon matkassa olleena voin kertoa ettei mitään lauseita meille annettu. Matka meni spontaanisti omaa kulkuaan. Kivaa oli enkä hetkeäkään kadu matkaan lähtöä poikani kanssa.
Tella kirjoitti:
Näin itse ummikon matkassa olleena voin kertoa ettei mitään lauseita meille annettu. Matka meni spontaanisti omaa kulkuaan. Kivaa oli enkä hetkeäkään kadu matkaan lähtöä poikani kanssa.
Koska teidän jakso nyt tulikaan? En tiennyt että palstailet myös :)
Vierailija kirjoitti:
Ne savolaistädit oli ihanan ennakkoluulottomia ja selvästi saivat hommasta irti. Ne typyt taas oli käsittämättömiä... Berliinissä oli muuri, jonka toiselle puolelle ei saanut mennä, en tiiä miks... Haloo, peruskoulu...
No se toinenhan oli tosi arka ja hiljainen, vaalea käkätti kyllä senkin puolesta. Kiva tyyppi mutta pitemmän päälle ottaa tuo murre korviin.
En mä oikeestaan enää palstailekkaan 😂 Alkaa noi vauvat olemaan jo aikuisvauvoja kaikki 😆 seuraava on meidän 😉
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuota sarjaa katsoa netistä?
Voi. Ruudun kautta.
Nyt oli ihan normaaleja ihmisiä matkassa. Heti kun ihminen ei kaakata sitä savoa, niin antaa itsestään fiksumman vaikutelman. Leveä savo tuo mieleen yksinkertaisen idiootin.
Uusimmassa osassa molemmat matkailijaduot olivat todella kivoja, mutta äiti ja poika saivat minut todella hymyilemään ja liikuttumaan. Hieno, fiksu poika ja mukava äiti.
Kyllä Maskun poikien äideillekin voi kasvatuksesta pisteet antaa.
Oon niin ilonen että tää ohjelma ei ole tehty mollaustarkoituksessa!
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa osassa molemmat matkailijaduot olivat todella kivoja, mutta äiti ja poika saivat minut todella hymyilemään ja liikuttumaan. Hieno, fiksu poika ja mukava äiti.
Minusta oli todella kuvottavaa miten kiinni poika oli edelleen äidissään. Tuohon kuvioon ei ikinä tyttöystävä mahtuisi. Mamma tulee aina olemaan selkeästi se ykkösnainen hänelle, hyhhy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli todella kuvottavaa miten kiinni poika oli edelleen äidissään. Tuohon kuvioon ei ikinä tyttöystävä mahtuisi. Mamma tulee aina olemaan selkeästi se ykkösnainen hänelle, hyhhy.
Millä lailla oli kiinni äidissään? Itse en ainakaan sellaista huomannut. Vai onko äidin kanssa matkalle lähtö sitten kiinni olemista?
Turhaan alaoeukkuja jakelette, katsotaan sitten kun teillä on mies joka imee äitinsä läpi elämänsä.
Myötähäpeää vain kasvaa.