Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummikot ulkomailla!

Vierailija
19.01.2016 |

Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D

Kommentit (285)

Vierailija
161/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkoha toi räppäri ja "huoltaja" pannu?

Idiootti !

No mitä? nehän oli samassa hotellihuoneessakin varmaan?

Vierailija
162/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla Nizza ja Luxemburg. Sitä seuraavassa jaksossa Krakova ja Amsterdam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu, joka myös pyhäjärveltä ei osaa kovinkaan hyvin puhua englantia. Hän on 26v. En tiedä ehkä pikkukylissä se ei ole niin tärkeää, opetus erillaista? Itse olen kasvanut yhdessä isoimassa kaupungissa ja jotenkin englanti on ollut arjessa aina mukana, tvssä, ihan kaduillakin yms. Joten sisäistäminen ehkä helpompaa tai haluukin oppia, mutta, jos asut keskellä tuppukylää ja opettelet koulussa perussanastoa muttet koskaan käytä sitä,näe sitä saatika puhua sitä niin tuskin aivot sitä oppii.

:D Juuu-u, meinaat siis että Suomen kokoisessa maassa opetusssuunnitelmat vaihtelevat rajustikin alueittain ja tv:stäkin tulee eri(lllllaista) lähetystä, myös ulkomaisilta maksukanavilta ja nettipalveluista? Netistä puheen ollen, siellä lienee muutenkin sellaisia rajoituksia, että muu kuin suomenkielinen sisältö blokataan...? Ja joo, ulkomaillekaan sieltä tuppukylästä ei varmaan lainkaan pääse, paitsi jos valitaan telkkariohjelmaan ja tuottaja muiluttaa kunnanrajalla vartijoiden ohi.

Kyllä kannattaa kasvaa Yhdessä Isoimassa Kaupungissa ettei käy niin ettei ikinä näe englannin kieltä.

Vierailija
164/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltetaankohan dameissa kukkaa?

Vierailija
165/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa,että tähän ketjuun taitaa eräs äiti kirjoitella itse poikaansa ja omaa jaksoaan ylistäviä kommentteja.

Vierailija
166/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tämänpäiväisen jakson nainen joka oli sen räppäripojan kanssa pitäisi julistaa pyhimykseksi :D Niin rasittava ADHD-poju että en olisi kestänyt sitä 15min. 

Vierailija
167/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tämänpäiväisen jakson nainen joka oli sen räppäripojan kanssa pitäisi julistaa pyhimykseksi :D Niin rasittava ADHD-poju että en olisi kestänyt sitä 15min. 

Ja ihanasti jaksoi kehua pojan räppäilyjä. :)

Vierailija
168/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkoha toi räppäri ja "huoltaja" pannu?

Ei ole vaikea kuvitella mitä tapahtui kun kamerat häipy.

Vierailija
169/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää räppäripoika vaikutti että oli huumeissa koko ajan. En ite jaksais sellasta tyyppiä hetkeäkään.

Vierailija
170/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koulun tyttö oli mukana ohjelmassa. Kertoi, että tuottajat oikein halusivat näyttää heistä tyhmän kuvan. Laittoivat tekemään tiettyjä asioita jne. Kuulosti aika paskalta 

Jos tässä nyt viitataan näihin Berliinin blondeihin niin kyl onnistuivat tekemään ihan itse itsestään tyhmiä. Ainoa kaksikko koko sarjassa jotka on jäänyt ärsyttämään.

Älytöntä valittamista ja kiukuttelua eikä edes halua ottaa selville mistään mitään

Vierailija
171/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä äiti poika parista joka oli viime viikolla jäi vähän kummallinen fiilis.

Miltähän olis näyttänyt jos isä ja tytär olisi yhtä läheisissä tunnelmissa.

Vierailija
172/285 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tämä huostaanotettu poika ihanan symppis tapaus. Hieman villi, mutta ihailen kyllä hänen intoaan ja heittäytymiskykyään. Tuli hymy huulille häntä katsoessa. :)

Vierailija
173/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa,että tähän ketjuun taitaa eräs äiti kirjoitella itse poikaansa ja omaa jaksoaan ylistäviä kommentteja.

Mä olen tuo 151 enkä todellakaan ole tuo kyseinen äiti, vaan kuten viestissä lukee, 30v (nainen). Mun mielestä Tella vaikutti ihanalta äidiltä. Tuli mun oma äiti mieleen.

Vierailija
174/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinin blondit oli kuumia:)

Vierailija
175/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Multian mies oli hyvä äijä! Rohkeasti otti kontaktia fransmanneihin.

Samoin se räppärin kanssa matkustanut nainen. Sillä oli sydän täynnä kultaa.

Vierailija
176/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän nuo ummikot näyttää pärjänneen. Tosin heillä on koko ajan kuvausryhmä mukana opastamassa, mutta aika rohkeasti ottavat kontaktia paikallisiin asukkaisiin.

Millaisia mahtavat olla todelliset ummikot ulkomailla, entäs nämä paljon reissanneet,  sikailua ja typeryyksiä toisensa perään?!?

Vierailija
177/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän nuo ummikot näyttää pärjänneen. Tosin heillä on koko ajan kuvausryhmä mukana opastamassa, mutta aika rohkeasti ottavat kontaktia paikallisiin asukkaisiin.

Millaisia mahtavat olla todelliset ummikot ulkomailla, entäs nämä paljon reissanneet,  sikailua ja typeryyksiä toisensa perään?!?

tuota, pakko kommentoida. ensimmäinen kerta ulkomailla on varmasti kaikilla jollain tasolla ummikkona liikkumista, kun uusi kulttuuri ja kokee kaiken lentokenttäkäyttäytymisestä lähtien ensimmäistä kertaa. me (minä 22, mies 23 ja lapsi 2 v.) käytiin ekaa kertaa ulkomailla lentäen 3kk sitten ja olihan se välillä vähän arpomista :) mutta kiva reissu oli, ei jämähdetty vaan hotellin ympäristöön vaan rohkeesti liikuttiin ympäriinsä! ens kerralla ollaan jo paljon kokeneempia. tekeekö kaikki muka ekat matkat vanhempien kanssa - en usko. kyllä jokainen saa lähteä reissuun vaikkei vielä olisi konkari. toisten toimintaa seuraamallakin osaa käyttäytyä kuin 'ihmiset'

Vierailija
178/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä äiti poika parista joka oli viime viikolla jäi vähän kummallinen fiilis.

Miltähän olis näyttänyt jos isä ja tytär olisi yhtä läheisissä tunnelmissa.

Minusta ne viime viikon äiti ja poika oli tosi symppiksen ja mukavan oloisia. Heistä jäi hyvä mieli :)

Eilinen ADHD-poika taasen..hattua nostan sen ohjaajalle, että jaksoi noin hyvin reissussa mukana.

Vierailija
179/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pariskunnan mies näytti ja kuulosti ihan Rölliltä. Tai Röllin nuoremmalta versiolta. Vois olla vaikka Röllin poika. :-)

Vierailija
180/285 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mahtaa olla se Multian pari eilisessä jaksossa? Mitä tahansa väliltä 30-50... Ukko veti samalla paidalla kolme päivää. Parasta Seppälää päällä. Vaimolta pääsi suusta helmi: "Ekskyys mii, spiik juu inglis?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan