Ummikot ulkomailla!
Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D
Kommentit (285)
Aivan kuin tuon nuoren parin mies olisi hävennyt tuota naista.
No jokaisella on ensimmäinen kerta ja joka asiassa.
Ap
Nyt lähteeee. Voi jestas, mikä nainen. En voinut kun nauraa.
oliko tuossa vaatimus että verskat pitää laittaa jalkaan että ulkomaille pääsee?
Onneksi mulla ei ole tuon oloisia kavereita.
Pariskunnan mies vaikuttaa ihan ok:lta. Miten nuori ihminen ei ymmärrä edes auttavasti englantia?
En yleensä halua moittia muita, mutta nyt täytyy kyllä tosissaan ihmetellä, että eikö joillakin ihmisillä ole oikeasti *mitään* tyylitajua?
Tuo nainen tuntuu olevan melkeinpä ylpeä siitä, ettei osaa yhtään englantia o_O Pitää sitä hyvänä läppänä.
Vierailija kirjoitti:
Pariskunnan mies vaikuttaa ihan ok:lta. Miten nuori ihminen ei ymmärrä edes auttavasti englantia?
Taitaa olla kyseessä ihminen, jota olisi ennen sanottu apukoululaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hah ja just täällä kuorossa puolusteltiin Puljujärveä, eihän sekään osaa auttavasti edes sitä englantia. Ei kai muiltakaan voi vaatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah ja just täällä kuorossa puolusteltiin Puljujärveä, eihän sekään osaa auttavasti edes sitä englantia. Ei kai muiltakaan voi vaatia...
Jaa. No en ole minä puolustellut.
Mites Sieppi tällä kertaa juonsi?
Miks laittaa verkkarit jalkaan ja sit miettii pääseekö ravintolaan verkkarit jalassa ?
joiko se muikkis sommersby sidukkaa?
Onko ohjelman tarkoitus nolata ihminen. No, vapaaehtoisesti nuo ovat ohjelmaan meennet, mutta silti...
Selkeästi tuo nuorehko nainen ei ole kehityksellisesti täysin normaali. Katsoin aluksi että kyseessä on down-nainen, mutta olikin vain hyvin heikkolahjainen tai vaihtoehtoisesti lievästi kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi tuo nuorehko nainen ei ole kehityksellisesti täysin normaali. Katsoin aluksi että kyseessä on down-nainen, mutta olikin vain hyvin heikkolahjainen tai vaihtoehtoisesti lievästi kehitysvammainen.
Idiootti! Ihan tavallinen nainen jonkalaisia suomi pullollaan! Suuriosa mun ystävistä on samanlaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti! Ihan tavallinen nainen jonkalaisia suomi pullollaan! Suuriosa mun ystävistä on samanlaisia!
Eli heikkolahjaisia ja kehitysvammaisia?
Toi ohjelma palautti mun uskon siihen, että en olekaan saanut geenilotossa mustaapekkaa.