Ummikot ulkomailla!
Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D
Kommentit (285)
Mun mielessä Pariisissa matkannut mies oli ihan symppis, mutta alussa särähti korvaan ne "nyt ku sais viel akan nukkumaan" tms -kommentit, mutta toki se oli vain hänen tyyli puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän haiskahtaa,että tähän ketjuun taitaa eräs äiti kirjoitella itse poikaansa ja omaa jaksoaan ylistäviä kommentteja.
Nyt meni metsään :) Miksi ihmeessä tekisin niin? Olen kyllä ylpeä omista lapsistani, mutta ei minun tarvitse sitä täällä toitottaa ja ylistää. Olen sen verran vanha etten viitsisi edes sellaiseen ryhtyä :)
Kaikkea hyvää Sinulle ja perheellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä äiti poika parista joka oli viime viikolla jäi vähän kummallinen fiilis.
Miltähän olis näyttänyt jos isä ja tytär olisi yhtä läheisissä tunnelmissa.Minusta ne viime viikon äiti ja poika oli tosi symppiksen ja mukavan oloisia. Heistä jäi hyvä mieli :)
Eilinen ADHD-poika taasen..hattua nostan sen ohjaajalle, että jaksoi noin hyvin reissussa mukana.
Joo,puuttu enää kielisuudelmat.
Miksi se hieman erikoinen nainen on pitänyt ekasta jaksosta laittaa siihen alkuun huutamaan? Ottaa jo vähän päähän se huutaminen lentokoneessa.
Tässä kun lukee tätä palstaa niin en kyllä tajua miksi niin negatiivista kommenttia tohon äiti-poikasuhteeseen? Koskaan et voi kenestäkään tietää taustoja ja oikeestaan mitä sekään haittaa, jos ei edes olis mitään ihmeellistä taustaa? Se, että millanen suhde sulla on äitiis ei tarkota, että kaikilla olis samanlainen.
En oikein tajuamiten noille Berliinin tytöille jäi mieleen joku skeittaava koira? Myös se muuri tietoisuus oli kyllä hienoa. Parasta oli kun aattelin googlettaa keskustelua niin päädyin demipalstalle, jossa nauroivat näille, mutta ite olivat kyllä yhtä tyhmiä...
Vierailija kirjoitti:
Tää räppäripoika vaikutti että oli huumeissa koko ajan. En ite jaksais sellasta tyyppiä hetkeäkään.
Pikkasen oli budua matkassa. Poltteleehan se snoop dogikin. #Raplife
Vierailija kirjoitti:
Meidän koulun tyttö oli mukana ohjelmassa. Kertoi, että tuottajat oikein halusivat näyttää heistä tyhmän kuvan. Laittoivat tekemään tiettyjä asioita jne. Kuulosti aika paskalta
Tais olla joku näistä blondeista joka tajus jälkeenpäin Berliinin muurin tarkoituksen ja nyt hävettää.
Skeittaava koira oli kyllä hauska. Monesti tuollaiset erikoiset yksityiskohdat muistaa vuosienkin päästä, kun taas hienossa ravintolassa syöty ateria tai joku virallinen nähtävyys unohtuu aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mahtaa olla se Multian pari eilisessä jaksossa? Mitä tahansa väliltä 30-50... Ukko veti samalla paidalla kolme päivää. Parasta Seppälää päällä. Vaimolta pääsi suusta helmi: "Ekskyys mii, spiik juu inglis?"
Sinähän se varsinainen helmi, kosmopoliitti, älykkö ja fiksu taidat ollakin? NOT.
Sillä ekan jakson koneessa huutaja naisellahan oli lievä kehitysvamma. Ei tarvii lääkärin tutkintoa sen huomatakseen.
Eipä tommoseen ohjelmaan normaaleja ihmisiä menisikään. Joidenkin satasen ilmaisten lentojen takia nolaat itsesi. Haloo, mitä järkee. Tää finnish rap star aiheutti suurimmat myötähäpeät, samoin ne kouluja käymättömät blondit. Joillain taas poika-äiti suhde ei ollut mielestäni normaali. Vois tulla kohu jos isäpuoli ois tyttönsä kanssa samoin.
Hyvä ohjelma ja hyviä tyyppejä.
Hyvä ohjelma ja hyviä tyyppejä. Kiva katsella, kuinka ei-niin-terävimmätkin pärjäävät maailmalla, kun rohkeasti menevät ja tekevät :)
Se äiti ja poika -jakso oli kummallinen ja vähän pelottava. Arvostan sitä että on oikeasti hyvät välit omiin vanhempiin ja muihin sukulaisiin, mutta kyllä menee jo liian pitkälle jos todella pitää kehoonsa tatuoida "I love mom".... Kai sitä välittämistä voi muilla normaaleilla keinoilla näyttää. Jotenkin jäi fiilis että poika on riippuvainen äidistään vähän liikaakin. En ikinä antaisi oman lapseni - vaikka kuinka rakastaisi minua - niin tatuoida minua vartaloonsa.
"Parhaat ranskalaiset löytyy grilliltä" hih :D
Jäi epäselväksi seurusteliko se räppäri sen naisensa kanssa? Ja mitä tekivät hotellihuoneessa yhdessä?
"Sä oot Sieppi mut mä e oo Cheekki!" vai miten se meni. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Jäi epäselväksi seurusteliko se räppäri sen naisensa kanssa? Ja mitä tekivät hotellihuoneessa yhdessä?
"Sä oot Sieppi mut mä e oo Cheekki!" vai miten se meni. Huh huh.
Ei ne seurustellut.
Jännä, että ohjelmassa joillakin matkapareilla on Hilton-hotelleja, joillakin pieniä hostelleja ja joillakin ollut jopa airbnd-tyyppisiä majoituksia.
Just hyvä äijä