Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ummikot ulkomailla!

Vierailija
19.01.2016 |

Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus paistaa viestien läpi. :( Surullista miksi jonkun täytyy olla näin ilkeä toisille, käyttäisit senkin ajan maailmaa tutkimiseen. :) Jos osaisit asiallisesti perustella miksei matkustelu ole mielestäsi järkevää, joku ehkä saattaisikin ottaa tosissaan. Kun perustelet asiat tällä tavalla, jokainen kyllä tajuaa agressiivisen asenteesi takia että olet itse katkera jostkain tai ehkäpä et ole itse saanut mahdollisuutta lähteä muualle ja purat sitä muihin. Mikäli näin ei ole, suosittelen kuitenkin mieluummin positiivisuuteen. :) Saat siitä itsekin paljon enemmän, negatiivisuus on todella kuluttavaa ihan jokaisella ja antaa vähemmän. 

Eikö ilmastonmuutos ole riittävä syy. Oletko tietoinen että tämä pakolaiskriisi on seurausta sinunkin ja muiden narsistien ulkomaanmatkoista.

Voin myös kertoa että 90% maailman ihmisistä elää ja voi hyvin ilman matkustelua. 80-luvulla suomessakin elettiin ihan hyvin ilman matkustelua.

Naristit ei koskaan näe mitänä vikaa itsessään

En tieda missa maakuopassa sina olet kasvanut mutta meidan perhe teki automatkoja ulkomaille jo 50-luvulla. 60-luvulla kavin Pohjois-Amerikassa parikin kertaa.

Vierailija
282/285 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se äiti ja poika -jakso oli kummallinen ja vähän pelottava. Arvostan sitä että on oikeasti hyvät välit omiin vanhempiin ja muihin sukulaisiin, mutta kyllä menee jo liian pitkälle jos todella pitää kehoonsa tatuoida "I love mom".... Kai sitä välittämistä voi muilla normaaleilla keinoilla näyttää. Jotenkin jäi fiilis että poika on riippuvainen äidistään vähän liikaakin. En ikinä antaisi oman lapseni - vaikka kuinka rakastaisi minua - niin tatuoida minua vartaloonsa.

Lähisuhderiippuvuus???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää kaikki ummikot on Savosta?!

Vierailija
284/285 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran katson nyt ohjelmaa. 2 blondia Berliinissä. Ohjelman nimi "Ääliöt ulkomailla" kuvaisi näitä kahta järjen jättiläistä paljon paremmin. Tuskin osaavat käyttää julkisia helsingissäkään. Näistä älyllisen katvealueen edustajista saisi varmaan ok viihdettä, ihan vaan kuvaamalla heidän normi rutiinejaan.

Vierailija
285/285 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkotit tuolla???