Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti menevänsä peniksen suurennukseen!

En-tiedä-mitä-tehdä
19.01.2016 |

Nyt tippui kyllä sellainen pommi että ei paremmasta väliä. Aviomieheni ilmoitti eilen, aivan rauhallisesti ja ikään kuin asia olisi itsestään selvä, menevänsä peniksen suurennusleikkaukseen helmikuussa saadakseen lisää pituutta ja paksuutta.

Hänen peniksensä on erektiossa noin 15 cm eli ihan keskimittaa käsittääkseni.

Olemme olleet naimisissa yli 10 vuotta eikä minulla todellakaan ole ollut minkäänlaista aavistusta että mies pitäisi penistään liian pienenä. Kuulemma hän on ollut sitä mieltä yli 30 vuotta eli teinistä alkaen! Ja nyt sitten on päättänyt tehdä asialle jotain. Oli nähnyt puoli vuotta sitten dokumentin jossa kerrottiin saksalaisesta klinikasta joka on nähtävästi paras maailmassa alallaan ja jossa on tehty yli 6000 leikkausta. Kertoi tutkineensa asiaa paljon ja päätyneensä tähän klinikkaan (eikä esim. Tallinnaan) juuri luvatun laadun takia. Nyt on sitten ensimmäinen konsultaatio varattu ja jos se menee hyvin niin leikkaus on sitten jo seuraavana päivänä.

Olen kyllä aika sekaisin. Kuten sanottu, minulla ei ollut mitään aavistusta mistään tällaisesta joten välillä tunnen että olen unessa tai että kyseessä on joku monimutkainen vitsi hänen puoleltaan (ei kuulemma ole).

Periaatteessa olen tietysti sitä mieltä että kyse on hänen kehostaan ja hänellä on oikeus tehdä sille mitä haluaa, mutta olen vain niin huolissani mahdollisista riskeistä. Olen eilisen illan ja tämän aamun googlettanut hulluna ja lukenut kaiken mahdollisen löytämäni. Riskejä tosiaan on. Klinikan kotisivut tietysti kertovat vain siitä miten ovat ehdottomia ammattilaisia, ja heillä on enemmän kokemusta näistä leikkauksista kuin kellään, mutta mitä muutakaan he sanoisivat kun kyse on kuitenkin liiketoiminnasta?

On jotenkin niin vaikea suhtautua tähän kun minun mielestäni koko leikkaus on täysin tarpeeton eikä ainakaan noiden riskien arvoinen. Mutta enhän minä voi aikuista miestä estääkään kun hän ei mitenkään holhouksen alla ole.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen mennä pienennykseen.. on teillä akoilla ihme ongelmat. Luulis isomman kullin kelpaavan.

Vierailija
2/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Peniksen suurennusleikkaus ei tuo kuin ihan tosi vähän lisäpituutta, paksuutta ei lainkaan. Lisäksi siihen liittyy suuria riskejä.

Hyi, hän aikoo varmaan pidentää sen leikkauksella ja sitten yrittää penispumpulla pumppaamalla saada lisää paksuutta. Lopputulos sellainen turpea huonosti seisova pötikkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi stondis, tervetuloa lerppa.

Vierailija
4/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peniksen pidennys leikkaus tapahtuu? Katkooko ne jänteitä juuresta vai?

Vierailija
5/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat jo niin tossun alla etteivät saa edes päättää peniksestään.

Vierailija
6/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskit on kyllä aikamoiset tuossa. Lisäksi kun tehdään ulkomailla (saksa kylläkin hyvä maa) niin jos joku menee mönkään niin valviralle ei voi valittaa / hakea korvauksia.

Paljonko lysti maksaa? Voitko vedota siihen? Perheen rahoja ei käytetä tuollaiseen tms?

Vierailija
7/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekee legoista jatkeen siihen väliin.

Vierailija
8/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tämäkin ihan huono.

Vierailija
9/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivs provo.

Vierailija
10/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tapaan. Vehkeen kehon sisällä olevaa osaa saadaan sillä tavalla hitusen ulos kehosta, jolloin mittanauhalla mitaten pituutta tulee lisää. Samalla erektio muuttuu alaspäin roikottavaksi.

Tarpeeton operaatio, mutta omathan on vehkeensä. Saahan ne leikkauttaa vaikka kokonaan pois.

Vierailija
11/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu mutta en usko tarinaa. Miehen täytyy olla iältään jo yli nelikymppinen ja sen ikäinen jo tiedostaa leikkauksen riskit sekä sen, että onnistuneessakin leikkauksessa saavutettu etu on minimaalinen.

Mutta siltä varalta, jos kuitenkin on totta, kehottaisin miestä varaamaan ensin ajan psykoterapeutilta.

Vierailija
12/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Peniksen suurennusleikkaus ei tuo kuin ihan tosi vähän lisäpituutta, paksuutta ei lainkaan. Lisäksi siihen liittyy suuria riskejä.

Klinikka väittää kotisivuillaan että pituutta saa yleensä 3-6 cm lisää, ja paksuutta 2-3 cm. Antavat tarkat kuvaukset siitä miten nuo leikkaukset tehdään ja tulokset saavutetaan. Ja tosiaan yli 6000 leikkausta on tehty eli enemmän kuin missään muualla maailmassa.

Vierailija kirjoitti:

Paljonko lysti maksaa? Voitko vedota siihen? Perheen rahoja ei käytetä tuollaiseen tms?

Leikkaus itse noin 10 000 ja siihen lennot ja hotellit päälle. Mutta en voi vedota tuohon puoleen kun meillä on (onneksi ja luojan kiitos) hyvät työpaikat ja tulot molemmilla, ja talous jossa kumpikin maksaa osuutensa yhteisistä kuluista, ja muuten saa tehdä omilla rahoillaan mitä lystää. Mies rahoittaa koko homman säästöillään, ei tarvitse ottaa mitään lainaa. Eikä kaikki säästöt edes mene.

Luojan kiitos ei ole ainakaan tuosta huolta, se nyt vielä puuttuisi että pitäisi sitäkin miettiä.

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluan että hän saa itse päättää mutta kun olen kuitenkin niin älyttömän huolissani ja ahdistunut. siitä että jotain menee pieleen. Kai tässä on osa sitäkin että en tosiaan tiennyt mitään noista ajatuksista, niin tulee mieleen että miten voin tuntea noin huonosti ihmisen jota rakastan? Toisaalta ei kai huoli peniksen pienuudesta olekaan sellainen asia josta vaimolle kerrotaan.

Vierailija
13/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En-tiedä-mitä-tehdä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klinikka väittää kotisivuillaan että pituutta saa yleensä 3-6 cm lisää, ja paksuutta 2-3 cm. Antavat tarkat kuvaukset siitä miten nuo leikkaukset tehdään ja tulokset saavutetaan. Ja tosiaan yli 6000 leikkausta on tehty eli enemmän kuin missään muualla maailmassa.

Vierailija kirjoitti:

Leikkaus itse noin 10 000 ja siihen lennot ja hotellit päälle. Mutta en voi vedota tuohon puoleen kun meillä on (onneksi ja luojan kiitos) hyvät työpaikat ja tulot molemmilla, ja talous jossa kumpikin maksaa osuutensa yhteisistä kuluista, ja muuten saa tehdä omilla rahoillaan mitä lystää. Mies rahoittaa koko homman säästöillään, ei tarvitse ottaa mitään lainaa. Eikä kaikki säästöt edes mene.

Luojan kiitos ei ole ainakaan tuosta huolta, se nyt vielä puuttuisi että pitäisi sitäkin miettiä.

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluan että hän saa itse päättää mutta kun olen kuitenkin niin älyttömän huolissani ja ahdistunut. siitä että jotain menee pieleen. Kai tässä on osa sitäkin että en tosiaan tiennyt mitään noista ajatuksista, niin tulee mieleen että miten voin tuntea noin huonosti ihmisen jota rakastan? Toisaalta ei kai huoli peniksen pienuudesta olekaan sellainen asia josta vaimolle kerrotaan.

Laitas linkki tuon klinikan sivuille.

Vierailija
14/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Peniskirurgia Oy tekee saman vain murto-osalla tuosta hinnasta.

Vierailija
15/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu mutta en usko tarinaa. Miehen täytyy olla iältään jo yli nelikymppinen ja sen ikäinen jo tiedostaa leikkauksen riskit sekä sen, että onnistuneessakin leikkauksessa saavutettu etu on minimaalinen.

Mutta siltä varalta, jos kuitenkin on totta, kehottaisin miestä varaamaan ensin ajan psykoterapeutilta.

Kun olisikin keksitty tarina mutta joka sana on totta. En ole ikinä tälle palstalle kirjoittanut mutta nyt on pakko purkaa mieltään johonkin paikkaan. Yhdellekään ystävälle en aio tästä ikinä kertoa (ihan jo siitä syystä että kyse on niin yksityisestä asiasta kun olla ja voi).  Laitoin aloituksen Suomi24:ään ensin ennenkuin tajusin että täältä varmaan saa enemmän vastauksia ja mielipiteitä.

Se tässä onkin niin outoa että mies on reippaasti yli 40, erittäin älykäs, pragmaattinen ja järkevä, joten kaikkein viimeiseksi olisin odottanut jotain tällaista. Mutta hän näyttää jotenkin onnistuneen vakuuttamaan itsensä siitä että leikkaus toimii ja tulee se 3-6 senttiä lisää pituutta ja 2-3 paksuutta.

Itse asiassa ehdotin että voisiko hän ehkä miettiä jotain terapian tms. tapaista ensin mutta kuulemma ei ole minkään sellaisen tarpeessa. Huoh.

Jos joku haluaa lukea enemmän tuosta klinikasta ja mitä lupaavat niin sivut ovat http://www.deutsches-zentrum-urologie.com/en/home.html

Vierailija
16/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rakastajatar ei ole tyytyväinen mittoihin.

Vierailija
17/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen mennä pienennykseen.. on teillä akoilla ihme ongelmat. Luulis isomman kullin kelpaavan.

Varmasti kelpaa ja onhan täälläkin lukemattomia keskusteluja, joissa suoraan naureskellaan miesten kullien koosta. Mutta tuollaiseen leikkaukseen liittyy isoja riskejä ja ymmärtääkseni kokoa ei voi ihan mahdottomasti kuitenkaan kasvattaa. Mielestäni pieni kulli kunnon seisokilla on parempi, kuin iso puoliveltto kulli.

Vierailija
18/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö saamaan suomesta kirurgin tms mielipiteen hommasta?

Meinaan että tulisi riskit ihan oikeasti tietoon. Nettisivut antavat liian ruusuisen kuvan usein.

Entäpä voisitko kertoa pelkääväsi että isonnettu penis voi olla liian iso ja haitata seksiä?

Tuossa voi riskinä olla ihan oikeesti että erektio on historiaa. Tuolla alueella paljon hermoja, verisuonia jne...

6

Vierailija
19/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitystä pukkaa... ja sulle kyllä kelpaa, mutta sillä saattaa jo olla mielessä muut markkinat....

Vierailija
20/33 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttimellä voi saada pituutta 1-2cm lisää ja ilmeisesti toiminta ei kärsi. Ihan kunnioitettavissa lääketieteellisissä julkaisuissa on kirjoitettu asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän