Mies ilmoitti menevänsä peniksen suurennukseen!
Nyt tippui kyllä sellainen pommi että ei paremmasta väliä. Aviomieheni ilmoitti eilen, aivan rauhallisesti ja ikään kuin asia olisi itsestään selvä, menevänsä peniksen suurennusleikkaukseen helmikuussa saadakseen lisää pituutta ja paksuutta.
Hänen peniksensä on erektiossa noin 15 cm eli ihan keskimittaa käsittääkseni.
Olemme olleet naimisissa yli 10 vuotta eikä minulla todellakaan ole ollut minkäänlaista aavistusta että mies pitäisi penistään liian pienenä. Kuulemma hän on ollut sitä mieltä yli 30 vuotta eli teinistä alkaen! Ja nyt sitten on päättänyt tehdä asialle jotain. Oli nähnyt puoli vuotta sitten dokumentin jossa kerrottiin saksalaisesta klinikasta joka on nähtävästi paras maailmassa alallaan ja jossa on tehty yli 6000 leikkausta. Kertoi tutkineensa asiaa paljon ja päätyneensä tähän klinikkaan (eikä esim. Tallinnaan) juuri luvatun laadun takia. Nyt on sitten ensimmäinen konsultaatio varattu ja jos se menee hyvin niin leikkaus on sitten jo seuraavana päivänä.
Olen kyllä aika sekaisin. Kuten sanottu, minulla ei ollut mitään aavistusta mistään tällaisesta joten välillä tunnen että olen unessa tai että kyseessä on joku monimutkainen vitsi hänen puoleltaan (ei kuulemma ole).
Periaatteessa olen tietysti sitä mieltä että kyse on hänen kehostaan ja hänellä on oikeus tehdä sille mitä haluaa, mutta olen vain niin huolissani mahdollisista riskeistä. Olen eilisen illan ja tämän aamun googlettanut hulluna ja lukenut kaiken mahdollisen löytämäni. Riskejä tosiaan on. Klinikan kotisivut tietysti kertovat vain siitä miten ovat ehdottomia ammattilaisia, ja heillä on enemmän kokemusta näistä leikkauksista kuin kellään, mutta mitä muutakaan he sanoisivat kun kyse on kuitenkin liiketoiminnasta?
On jotenkin niin vaikea suhtautua tähän kun minun mielestäni koko leikkaus on täysin tarpeeton eikä ainakaan noiden riskien arvoinen. Mutta enhän minä voi aikuista miestä estääkään kun hän ei mitenkään holhouksen alla ole.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä rakastajatar ei ole tyytyväinen mittoihin.
Myönnän että tuo oli minulla lähes eka ajatus. Se keskustelu muuten meni lähes surkuhupaisesti alussa. "Mä lennän helmikuussa pitkäksi viikonlopuksi Frankfurtiin". "Ai miksi, onko sulla joku kokous vai?". "Menen peniksen suurennusleikkaukseen". "Vittu varmasti et mene". "Varmasti menen". "Vittu et TODELLAKAAN mene!". "Kyllä nyt vaan menen" (täysin rauhallisella ja tasaisella äänellä.). "Onko tää joku sairas vitsi?" "Ei ole". . Ja siitä ryhdyttiin sitten purkamaan juttua. Lähes seuraava kysymys olikin sitten multa, että onko kyseessä toinen nainen jota yrittää miellyttää. Itse kun en ole ikinä valittanut enkä mitenkään antanut ymmärtää että koko ei olisi riittävä. No kuulemma ei ole mitään toista naista. Ihan itseä varten ja että tulee varmempi olo. Saatan olla lapsellinen ja tyhmä mutta oikeasti uskoinkin tuon. Mistään pettämisjutuista ei ole ollut ikinä mitään indikaatiota.
En-tiedä-mitä-tehdä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu mutta en usko tarinaa. Miehen täytyy olla iältään jo yli nelikymppinen ja sen ikäinen jo tiedostaa leikkauksen riskit sekä sen, että onnistuneessakin leikkauksessa saavutettu etu on minimaalinen.
Mutta siltä varalta, jos kuitenkin on totta, kehottaisin miestä varaamaan ensin ajan psykoterapeutilta.
Kun olisikin keksitty tarina mutta joka sana on totta. En ole ikinä tälle palstalle kirjoittanut mutta nyt on pakko purkaa mieltään johonkin paikkaan. Yhdellekään ystävälle en aio tästä ikinä kertoa (ihan jo siitä syystä että kyse on niin yksityisestä asiasta kun olla ja voi). Laitoin aloituksen Suomi24:ään ensin ennenkuin tajusin että täältä varmaan saa enemmän vastauksia ja mielipiteitä.
Se tässä onkin niin outoa että mies on reippaasti yli 40, erittäin älykäs, pragmaattinen ja järkevä, joten kaikkein viimeiseksi olisin odottanut jotain tällaista. Mutta hän näyttää jotenkin onnistuneen vakuuttamaan itsensä siitä että leikkaus toimii ja tulee se 3-6 senttiä lisää pituutta ja 2-3 paksuutta.
Itse asiassa ehdotin että voisiko hän ehkä miettiä jotain terapian tms. tapaista ensin mutta kuulemma ei ole minkään sellaisen tarpeessa. Huoh.
Jos joku haluaa lukea enemmän tuosta klinikasta ja mitä lupaavat niin sivut ovat http://www.deutsches-zentrum-urologie.com/en/home.html
Ehdota sillä jatkoja, lisäkkeitä mitä seksiväline kaupat myy. Turvallisempaa kuin munan leikkely jossa voi käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö saamaan suomesta kirurgin tms mielipiteen hommasta?
Meinaan että tulisi riskit ihan oikeasti tietoon. Nettisivut antavat liian ruusuisen kuvan usein.
Mies oli käynyt pitkän keskustelun puhelimessa klinikan yhden lääkärin kanssa ja saanut siitä hyvin osaavan ja pätevän vaikutelman joten en usko että uskoisi suomalaista lääkäriä sen enempää. Päätökseen näyttää vaikuttaneen erityisesti tuo noiden lääkäreiden kokeneisuus ja klinikan hyvä maine.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä voisitko kertoa pelkääväsi että isonnettu penis voi olla liian iso ja haitata seksiä?
Tuossa voi riskinä olla ihan oikeesti että erektio on historiaa. Tuolla alueella paljon hermoja, verisuonia jne...
Tuo pelko koosta ei varmaan toimi kun eivät kuitenkaan mitään monsterikalua lupaakaan luoda..
Sekin pelottaa että ei enää saisi erektiota, mutta enemmän pelottaa että tulee jotain paljon pahempaa, joku kuolio esim. tai virtsaamisvaikeuksia, mitä nyt voi tulla..
Aivan järjetöntä että menee. Riskit ovat niin isot, ettei sellaisia todellakaan kannata ottaa. Ja eivät ne lisäsentit tee seksielämää hänelle tai sinullekaan yhtään sen paremmaksi. Jos oma mieheni puhuisi tuollaisia, nostaisin hirveän metelin ja tekisin kaikkeni ettei hän menisi leikkaukseen. Juuri teeveessä oli kauhea juttu epäonnistuneesta leikkauksesta, ihan nuori mies menetti peniksen toimintakyvyn lopuksi elämäänsä. :(
Homous on synti ja persoonan vääristymä. Etsit vielä itseäsi. Rukoile että jeesus tulisi elämääsi.
Sukulaiseni tuli isänsä hylkäämäksi 4 vuotiaana. Varhaisteininä alkoi kiinnostua vanhemmista miehistä. Alkoholisoitui myös koska biletti kokoajan, kävi läpi gloryholet, ryhmäpanot ja muut saastat. Nyt on sit vanha alkkishomo. Itsekin on tajunnut että isäänsä etsi.
tuho tulee alle sadassa vuodessa. Ja avaruudesta ei tule löytmään meille siirtokuntaa koskaan. Sen sijaan raamatun ennustukset käyvät toteen. Niistä jo 80% on toteutunut vaikka tilastollinen todennäköisyys on ollut pieni.
Seurravana vuorossa uusi maailmanjärjestys, sirut käteen. Uskontojen sulauttaminen,
Ydinsota, juutalaisvaino, israelissa sota muslimeja vastaan.
Ennen jeesuksen tuloa aurinko pimenee, jumalan kirkkaus valtaa koko maan ja jeesus tulee.
Onneksi oma mieheni on lääkäri joten ei meillä tule tuollaista ongelmaa. Asenne on se että leikataan jos pakko. Joskus ehdotin silikoneja ja vastaus: liian suuri riski. Kaikkiin leikkauksiin liittyy riskejä.
Eikö miehisyyttä /egoa voisi parantaa moottoripyörällä / urheiluautolla tms? Mä sanoisin että muna on ihan hyvä näin ja kenelle pitää päteä munan koolla jos on avioliitossa? Kyseenalaistaisin myös miehen motiivit todellakin operaatiolle.
6,18
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mieheni on lääkäri joten ei meillä tule tuollaista ongelmaa. Asenne on se että leikataan jos pakko. Joskus ehdotin silikoneja ja vastaus: liian suuri riski. Kaikkiin leikkauksiin liittyy riskejä.
Eikö miehisyyttä /egoa voisi parantaa moottoripyörällä / urheiluautolla tms? Mä sanoisin että muna on ihan hyvä näin ja kenelle pitää päteä munan koolla jos on avioliitossa? Kyseenalaistaisin myös miehen motiivit todellakin operaatiolle.
6,18
Naiset on ensisijaisesti kiinnostuneita isosta munasta. Moottoripyörät ja hienot autot on plussaa. Pienimunaisellamiehellä ei tee mitään.
Toivotaan että tulee Frankfurtin lentokentällä järkiinsä!
Vierailija kirjoitti:
.. ja ottaa tupla koon siihen mulkkuunsa
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetöntä että menee. Riskit ovat niin isot, ettei sellaisia todellakaan kannata ottaa. Ja eivät ne lisäsentit tee seksielämää hänelle tai sinullekaan yhtään sen paremmaksi. Jos oma mieheni puhuisi tuollaisia, nostaisin hirveän metelin ja tekisin kaikkeni ettei hän menisi leikkaukseen. Juuri teeveessä oli kauhea juttu epäonnistuneesta leikkauksesta, ihan nuori mies menetti peniksen toimintakyvyn lopuksi elämäänsä. :(
Olen täysin samaa mieltä homman järjettömyydestä mutta keinot on rajalliset. Olen selkeästi ilmaissut mielipiteeni eli että olen leikkausta vastaan ja toivon että harkitsisi vielä, mutta mitä muuta voin tehdä? Vaikka huutaisin kuinka niin ei se auta jos mies on päätöksen tehnyt (osaa olla hyvin itsepäinen päätettyään jotain).
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko juttu tuntuu niin vaikealta hyväksyä juurikin siksi että mies on aina ollut todella järkevä ja hyvin realistinen kaiken suhteen. Sitten tulee tämä juttu jossa tuntuu että järkikulta on lähtenyt täysin. Miehen mielestä tietysti ei, vaan hän on mielestään tutkinut asiaa kaikilta puolilta ja tehnyt päätöksen tosiasioiden pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehisyyttä /egoa voisi parantaa moottoripyörällä / urheiluautolla tms?
No se olisikin parempi. Vaan kun ei meillä ole mitään autoa niin urheiluautosta ei satavarmasti mitään apua olisi. Moottoripyörän selkään ei haluaisi varmasti ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että muna on ihan hyvä näin ja kenelle pitää päteä munan koolla jos on avioliitossa? Kyseenalaistaisin myös miehen motiivit todellakin operaatiolle. (
Tein tosiaan selväksi että minusta ei ole mitään tarvetta operaatiolle, ja keneen pitää tehdä vaikutus, mutta kun vastaus on yksinkertaisesti "itseni takia tämän teen" niin mitä siihen voi sanoa. Jos selviää että toinen on 30 vuotta pitänyt kaluaan liian pienenä niin mikä oikeus minulla on kieltää nuo tunteet? Hitto kun tämä on vaikeaa!!
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen toivoni on että siinä ensimäisessä konsultaatiossa lääkärit kieltäytyvät tekemästä leikkausta ja sanovat että siihen ei ole tarvetta. En kuitenkaan oikein usko siihen kun rahaahan hekin ovat tekemässä.
Kun olisikin keksitty tarina mutta joka sana on totta. En ole ikinä tälle palstalle kirjoittanut mutta nyt on pakko purkaa mieltään johonkin paikkaan. Yhdellekään ystävälle en aio tästä ikinä kertoa (ihan jo siitä syystä että kyse on niin yksityisestä asiasta kun olla ja voi). Laitoin aloituksen Suomi24:ään ensin ennenkuin tajusin että täältä varmaan saa enemmän vastauksia ja mielipiteitä.
Se tässä onkin niin outoa että mies on reippaasti yli 40, erittäin älykäs, pragmaattinen ja järkevä, joten kaikkein viimeiseksi olisin odottanut jotain tällaista. Mutta hän näyttää jotenkin onnistuneen vakuuttamaan itsensä siitä että leikkaus toimii ja tulee se 3-6 senttiä lisää pituutta ja 2-3 paksuutta.
Itse asiassa ehdotin että voisiko hän ehkä miettiä jotain terapian tms. tapaista ensin mutta kuulemma ei ole minkään sellaisen tarpeessa. Huoh.
Jos joku haluaa lukea enemmän tuosta klinikasta ja mitä lupaavat niin sivut ovat http://www.sanatavsiyem.com/penis-nasil-buyur/
Tuo on ihan todellinen riski. Mä en missään tapauksessa vapaaehtoisesti päästäisi kirurgin veistä tai muutakaan terävää munaani. Ei liity tähän tuli vain mieleen yksi erittän paha kohtaus elokuvasta. Käärme ja sateenkaari kun pahis haluaa kuulla tyypin huutavan. Eka kerran kun näin sen jalat meni itsestään ristiin.