Tunnenpa itseni vanhaksi. Rikosuutisessa rikoksentekijä oli 1996 syntynyt MIES.
1996 tuntuu joltain pikkulapselta. Ehkä 5-vuotias? Ja sitten tajuaa, että eikä.. nyt on vuosi 2016 ja se on 19- tai 20-vuotias.
T.35v
Kommentit (27)
Itse ajattelin joskus että onhan nuo Kimi räikköset, andre agassit, Pete Samprasit ehtineet saavuttaa jo vaikka mitä kun ne on niin saatanan vanhoja.
Nyt kun katsoo suurten julkisten ikää niin ne on mua 5-10 vuotta nuorempia. Roger Federer tienannut jotain 100m vuosikausia kestäneellä urallaan ja taitaa olla mua vuoden nuorempi. Ei, ei musta tule koskaan yhtään mitään, eikä tullut vaikka ajattelin ennen että onhan mulla aikaa.
Kyllä 10-vuotiaskin on nainen tai mies, mutta myös tyttö tai poika. Sukupuoleltaan siis.
50-vuotias on myös mies tai nainen, muttei poika tai tyttö.
Kuinka vaikeaa on puhua asioista oikeilla nimillä?
2000 syntyneet ylittää suojaikärajan tänä vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Mun tuttu on syntynyt 2000 ja saa tänä vuonna vauvan.
Hui, mun lapsi on syntyny 2007 ja on vasta ala-asteen kakkosella ja täysi lapsi vielä.
Jatkaa off topicianne täällä > http://www.vauva.fi/keskustelu/2480051/tyttopoika_vai_nainenmies
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten muiden mielestä parikymppinen jo mies/nainen vai vielä poika/tyttö? Mun mielestä ehkä vasta jotain 25-vuotiasta ja sitä vanhempaa voi alkaa kutsua mieheksi tai naiseksi. Ainakin kun katsoo esim. kuvia itsestään 25-vuotiaana niin sitähän on ollut ihan teini, sellaset lapsenpyöreät läskiposketkin vielä, eikä sitä kyllä ole mistään mitään tajunnut kun vertaa itseään nyt nelikymppisenä :)
20 vuotiaana äitinä, joka on asunut useamman vuoden pois kotoakin, en kyllä miellä itseäni enää "tytöksi". En toki ole niin aikuinen kuin esim. 30v naiset, mutta en nyt ihan tyttönenkään.
Kyllä minä olen ainakin nainen enkä tyttö.
N23