Huvittaako muita nuo jotka tietää kuka täällä milloinkin kirjoittaa?
Monissa naiskritiikkiketjuissa vastataan "miksi sinä kirjoitat saman moneen kertaan"? Miten joku voi luulla tietävänsä kuka milloinkin vastaa? Saa olla aika omahyväinen jos luulee kirjoitusasun tunnistavan, luotettavasti. Ehkä sekin sitte onnistuu PV:n voimalla?
Minua lähinnä huvittaa.
Kommentit (29)
Minutkin on "tunnistettu" useammassakin keskustelussa joksikin ihan toiseksi tyypiksi, jos vain mielipide on ollut tunnistajan mielestä väärä. Joku jossain ruokakeskustelussa aikoinaan oli ihan ip-osoitteiden perusteella päätellyt minun olevan sama henkilö useamman ketjussa kirjoitelleen kanssa. "älkää kysykö mistä tiedän, en voi kertoa, mutta sanotaanko näin että ip-osoitteet eivät valehtele..." Juupa juu :D
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan sääli koska se kuvastaa sitä että tärkeämpää on tunnistaa että kuka sanoo kuin lukea ja miettiä että mitä sanotaan.
No se mitä kyseinen trolli sanoo ei ole tippaakaan kiinnostavaa. On jankannut täällä jo kauan ja pilannut monta hienoa ketjua epäolennaisilla typeryyksillään. Aina kun aihe on hänestä riittävän tartuttava, tulee vääntämään sen aiheesta sivuun ja jankkaamaan.
Ihan suoraan infosodan käsikirjasta, esiaste tälle on oikeinkirjoituksen harjoittelu Suomi24-palstalla ja capslockin hallittu käyttö. Tosin se välillä purskahtaa täälläkin esiin.
Minun kirjoittamiani vastauksoa on ainakin monesti huudeltu olevan alkuperäisen kirjoittajan tekstejä.
Ja joskus harvoin aloittaessani ketjun on muiden vastauksia huudeltu olevan omia kirjoituksiani.
Vainoharhaista. Aivan kuin Suomessa olisi vain muutama ihminen AV:lla.
Mut on kanssa "tunnistettu", eikä ole uskottu että en ole se toinen kirjoittaja, johon minut sekoitetaan. Joitakin kertoja myös sukupuolekseni on oletettu mies siksi, että olen peräänkuuluttanut kriittistä ajattelua ja väitteiden perustelua :D Ja ihan nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
:D Ja ihan nainen olen.
Et muuten ole!
T. palstamamma
;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Ja ihan nainen olen.
Et muuten ole!
T. palstamamma
;-)
Näinpä, näkeehän sen jo mun viestistäni :D Vain tyhmä ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Minun kirjoittamiani vastauksoa on ainakin monesti huudeltu olevan alkuperäisen kirjoittajan tekstejä.
Ja joskus harvoin aloittaessani ketjun on muiden vastauksia huudeltu olevan omia kirjoituksiani.
Kerran joku väitti kivenkovaan, että on käynyt monesti kahdenkeskisiä keskusteluja av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran joku väitti kivenkovaan, että on käynyt monesti kahdenkeskisiä keskusteluja av:lla.
Ja näiden kirjoitukset pitäisi ottaa vakavasti. Milloin väittävät kuinka tunnistavan aina palstalta sen yhden ja ainoan "miesasiamiehen". :D Hulluja pitäisi vielä uskoa ja ottaa todesta :D
Kiitos, mutta ei ole.
Miksi kirjoitat aivan aiheen vierestä?