Miksi suojelu kelpaa silloin kun olen töissä portsarina
mutta ei silloin kun olen osana katupartiota? Ei ole ollut yhtään vuoroa missä nainen ei olisi tullut valittamaan ahdistelevasta miehestä. Haluaa siis, että puutun asiaan. Kuitenkaan kadulla tämä ei enää olekaan hyvä asia. En tajua tätä logiikkaa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jättäkääpä pojat se partiointi poliiseille ja menkää salille hakkaamaan säkkiä.
Paljon mieluummin olisinkin salilla hakkaamassa säkkiä, jos poliisin partiointi olisi riittävää
Vierailija kirjoitti:
mutta ei silloin kun olen osana katupartiota? Ei ole ollut yhtään vuoroa missä nainen ei olisi tullut valittamaan ahdistelevasta miehestä. Haluaa siis, että puutun asiaan. Kuitenkaan kadulla tämä ei enää olekaan hyvä asia. En tajua tätä logiikkaa
Missä läävässä olet portsarina jos siellä sallitaan rasistiset asenteet ja naisia ahdistellaan selkeästi siis suomalaisten toimesta koska et tietenkään päästä ketään vääränväristä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tuota en tahdo ymmärtää, että miten jotain naista voi pelottaa katupartio? Ei kai ne teille mitään tee, se kait se pääasia on.
Sivuilla luki että suvaitsevaisia kohdellaan samalla lailla kuin maahanmuuttajia. Minä olen suvaitsevainen ja se näkyy.
Tämä facessa leviävä linkki kertoo ihan riittävästi "suojelijoiden" ajatusmaailmasta:
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12439199_5913817043…
"pilkkaatte niitä, jotka haluaisivat turvallisuutta... rummutan ja heitän kärrynpyörää kun teidät raiskataan"
Baarissa se kuuluu sun duuniis, että sulle tullaan kertomaan noita asioita. Kadulla mä voin käydä kelle vaan kertomassa, että tuo ahdistelee.
Muutenkin ihmettelen, että miten se partio juuri mun reitillä sitten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä noista pellepartioista sun muista sekopäistä, minä pk-seudulla asuva nainen olisin ainakin äärimmäisen kiitollinen jos täällä kulkisi tuollaisia partioita, eikä tarvitsisi pelätä pimeällä liikkumista, junaradan varrella kun vielä asun. Anna räksyttää, minun ja monen muun tuttuni mielestä teette arvokasta työtä.
Mä tiedän, et esim tulipalon sammuttaminen on palomiehen tehtävä. Olen silti kiitollinen siitä, jos joku heittää päälleni vettä tai käärii mut mattoon jos sytyn palamaan.
Samoin jos joku estää varasta ottamasta käsilaukkuani vaikka se onkin poliisin tehtävä.