Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummorintsikoiden tuunausvinkkejä?

Vierailija
15.01.2016 |

Ostin kahdet ihonväriset mummorintaliivit oikein kunnon full cup seksintappajat, koska changessa ei ollut mitään muita malleja mun koossa ja muissa alusvaateliikkeissä ei oo ollenkaan mun kokoa. En kuitenkaan ole tottunut käyttämään värittömiä mummoliivejä ja haluaisin muokata niistä seksikkäät, joten pyytäisin tuunausvinkkejä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä. Mietin, että miten saisin kikkailtua jotkut silkkinauhanyöritykset mustan pitsin lisäksi. Oliskohan vaikeaa leikata niihin toisiin pienet luukut ja ommella tylliä tilalle?

Vierailija
22/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi tarpeeksi pitävä liima jos liimaisin pieniä timantteja, pitäis kestää konepesua. Entä miten ne kangasvärit kestää konepesua? Pesen alusvatteet aina 90°c

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spreijaa ne pinkeiksi.

Onko sellaisia spray värejä kankaille olemassa? Mietin värjäämistä ihan tavallisilla kangasväreillä, miten ne muuten kestää peaua?

Tekokuitu ei värjäänny jollet käytä kunnolla kuumaa vettä. Silloin rintsikat taas menee pilalle.

Vierailija
24/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spreijaa ne pinkeiksi.

Onko sellaisia spray värejä kankaille olemassa? Mietin värjäämistä ihan tavallisilla kangasväreillä, miten ne muuten kestää peaua?

Tekokuitu ei värjäänny jollet käytä kunnolla kuumaa vettä. Silloin rintsikat taas menee pilalle.

Toivottavasti ompeleet on puuvillalankaa. Nehän voisi värjättyä kivasti

Vierailija
25/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kangaskynä ja piirrustusta vaikka pääkalloja

Muuten hyvä, mutta olen auttamattoman huono piirtämään.

Vierailija
26/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti alusvaatteiden pesulämpötila oli huono vitsi.

Pese käsin joka tai joka toinen päivä, niin rintaliivit pysyvät parempina paljon pidempään.

Vierailija
27/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa kankaata värjääviä spray-maaleja, mutta en tiedä, onko ne tarkoitettu vain verhoilulle. Jossain blogissa joku värjäsi kangassohvansa sellaisella spraylla. Mutta kannattaa hieman perhetyä aiheeseen, ennen kuin sillä rintsikkansa värjää. Rintaliivit ovat suoraan iholla ja sellaisessa paikassa, että jos niitä värjää sellaisella aineella, joka käytössä irtoaa iholle, saattaa saada pahojakin reaktioita!

Vierailija
28/28 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti alusvaatteiden pesulämpötila oli huono vitsi

Pese käsin joka tai joka toinen päivä, niin rintaliivit pysyvät parempina paljon pidempään.

60°c tarkoitin. Ei mulla oo todellakaan aikaa alkaa peseen rintsikoita käsin olen vauvan äiti. Puhdistuisikohan ne edes kunnolla käsin?