Miksi miehet haluavat perinteisen naisen?
Miten sellainen parisuhde toimii tai perhe, jossa pn perinteinen nainen?
Kommentit (10)
En kuule osaa vastata, koska oma mieheni halusi tällaisen itse omat rahansa työssäkäymällä tienaavan vuorikiipeilijän. Meidän parisuhde toimii silleen että touhutaan osa jutuista yhdessä ja osa erikseen. Ruokaa tekee se kumpi sattuu tulemaan töistä ensin.
Enkä halua. Haluan pervon nymfon naisen jolla ei perheleikit kiinnosta.
Minusta kyllä tuntuu että suurin osa haluaa modernin työssäkäyvän naisen.
Ai niinku semmosen perinteisen maatilan emännän, joka hoitaa maatilan työt, kodin ja lapsetkin? On sillä mieskin auttelemassa. Vai tarkoitatko semmosta perinteistä amerikkalaista statusvaimoa?
Niin siis korjaus, ne haluaa modernin työssäkäyvän naisen joka harrastaa ja näyttää hyvältä. MUTTA hoitaa myös kotityöt ja lapset pääsääntöisesti niin ettei miehen tarvi muuta kuin vähän autella
Eivät halua. Perinteinen nainen vaatii elatuksen. He haluavat naisen, joka käy täyspäivätöissä ja tekee kaikki kotityöt, on seksiorja ja hoitaa lapset. Ja vielä parempi jos 50/50 sijaan voi elättää miehenkin, niin mies voi pelata tietokoneella. Erään tällaisen miehen nainen postasi someen videon, missä mies kehotti naista tekemään ruuan sijaan pirtelöitä, ettei tarvitse pureskella. Oli enää askeleen päässä siitä, että voisiko nainen vaan antaa tissimaitoa :DDDDD
Mä haluun kuuman ja sängyssä kiihkeän ja estottoman naisen enkä perinteistä pihtaria.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku semmosen perinteisen maatilan emännän, joka hoitaa maatilan työt, kodin ja lapsetkin? On sillä mieskin auttelemassa. Vai tarkoitatko semmosta perinteistä amerikkalaista statusvaimoa?
Ekassa vaihtoehdossa miehellä tietenkin on perintönä saatu miljoonan sukutila. Tokassa vaihtoehdossa mies tienaa työstänsä kahden ihmisen elannon verran.
Molemmissa skenaarioissa mies tarjoaa ensitreffeillä sekä kahvin että pullan.
Yleensä palstamiehillä se kaatuu tuohon pullaan, joka on liian kallis ostaa sossun rahoilla.
Mä ainakin haluan ihmisen jonka kanssa on mukavaa ja intohimoista. Teen oman osani, ehkä kumppanikin tekisi. Tai sitten voidaan tehdä yhdessä.
Liittyykö jotenkin biologiaan/testosteroniin että mies haluaa olla "pomo"?