Mielestäsi tyhmin asia, johon joku toinen kuluttaa rahaansa ja aikaansa?
Mun mielestä uudenvuoden ilotulitukset. Ja sitten ripsienpidennykset.
Järkevämpiinkin asioihin voi kyllä käyttää rahansa.
Kommentit (184)
kauppojen auloissa olevat peliautomaatit
Tupakka. Autojen tuunaus, muutenkin kalliit autot on turhakkeita.
Tupakka
Tekoripset
Tekokynnet
Merkkivaatteet
Noista tupakka tyhmin, koska rahan lisäksi tuhoaa myös terveyden
Koirat.
Yksiselitteisesti kaikki koiriin liittyvä, ellei ole kyse oikeasti työssä tarvittavasta ja työskentelevästä elukasta kuten sokeiden opaskoirat, huumekoirat, poliisikoirat ja hyödyllistä metsästystä toteuttavien ihmisten koirat. Ei siis huvimetsästys, vaan esim. hirvien harvennus.
Lasten hankkiminen. Ei vain voi käsittää.
Jo mainittujen tupakan ja ilotulitteiden lisäksi ruoka.
Minä syön elääkseni enkä käyttäisi ns. laaturuokaan suurta osaa tuloistani kuten monet tuttuni. Ymmärrän kyllä että hyvä ruoka on varmasti joillekin nautinto josta halutaan maksaa. Itse vaan en maksaisi.
Tupakka ja huumeet ehdottomasti.
Tupakka, ilotulitukset, kalliit autot ja kauneusleikkaukset (palovammoja ja muita erikoistapauksia lukuunottamatta).
silikonirinnat vain siksi, että pitää saada toooosi isot pallot.
Vähän väliä uudenpaan autoon vaihto, autojen seuraaminen netissä ja koeajot. Tissien ja huulten täyttö. Veneily. Kitaroiden keräily.
Yksityisautoilu! Tuhoaa luonnon ja siihen menee kohtuuttomasti rahaa.
Lottoaminen ja kaikki muu veikkaus jne.
Millaiset arvot on ihmisellä jonka mielestä urheiluun laitettu raha on turhaa? Taitaa olla terveys ja kunto aika huonolla tolalla.
Tupakka
Alkoholi
huumeet
Seksipalvelut
Ilotulitteet
kaikki miesten miellyttäminen ( vaatteet, asusteet,pakkelit,salikortti jne..)
turhat kauneus leikkaukset, mistä tahansa tekosyystä
Asunnon sisustaminen uudelleen ja uudelleen
turhat astiat ja kumikipot
desing laukut ja muu vastaava vouhotus
Muoti-ja sisustusblogit jne (joiden tarkoitus on vain myydä kallista rättiä ja krääsää) sekä niiden lukeminen että kirjoittaminen
Ei tule mieleen muuta kuin tupakka. Ilotulitteisiin se raha sentään menee vain kerran vuodessa.
Terveisin Naispelko22