Mielestäsi tyhmin asia, johon joku toinen kuluttaa rahaansa ja aikaansa?
Mun mielestä uudenvuoden ilotulitukset. Ja sitten ripsienpidennykset.
Järkevämpiinkin asioihin voi kyllä käyttää rahansa.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten merkkivaateet! Ei oo mikään järki ostaa kalliita merkkivaatteita lapsille jotka kasvaa parissa kuukaudessa ulos niistä. Ja sitten lasten pitää varoa niitä eikä voi leikkiä.
Mä voin kertoa, miksi oon alkanut nyt ostaa pienten lasten merkkivaatteita (en mitään hirveän kallista merkkiä, vaan esim. Noshia ja Vimmaa, jotka maksaa suunnilleen kolmenkympin molemmin puolin/vaate). Merkkiulkoiluvaatteita oon ostanut aiemminkin niiden hyvien ominaisuuksien vuoksi.
-
Mä oon ryhtynyt ostamaan noita kalliimpia vaatteita nyt, kun lapsi on neljän ja vaatteet sopivat pitemmän aikaa, vuoden tai kauemman. Lisäksi ne periytyvät nuoremmalle sisarukselle. Ostan kalliimpia vaatteita laadun takia, mutta ennen kaikkea eettisistä syistä. Oon vähän kyllästynyt kertakäyttövaatteita myyviin ketjuihin, ja valintani vältellä niiden tuotteita ja ostaa niiden sijaan eettisempiä tuotteita, on linjassa oman moraalini kanssa. H&M ja muut sen kaltaiset mahdollistavat sen, että ihmiset tuottavat ihan älyttömät määrät tekstiilijätettä. Vaatteita tuotetaan käytännössä roskiin heitettäväksi. En arvosta tätä.
-
En kiellä lastani leikkimästä kalliimmat vaatteet päällä tai muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, botox, fillerit, ripsenpidennykset, sairaan kalliit voiteet, alkoholi (alkoholismi), holistiset hoidot, detox-asiat, resepti vapaat laihdutuslääkkeet, hipster pesuaineet, vuokrafilmit, saatanan kalliit hajuvedet, jalokivet, hienot mutta epäkäytännölliset autot, kengät, vaatteet jne...
Botuliinista täytyy olla eri mieltä ainakin lääketieteellisessä mielessä koska se on aikoinaan ja ensin kehitetty migreenipotilaille ja tuo on ainoa lääke joka päähän piikitettynä toimii kipuun minun hyvällä ystävälläni. Kaikillahan se ei toimi, ja tulee kalliiksi. Olen nähnyt hänen kohtauksiaan ja ne eivät ole mitään kivaa katsottavaa. En toki ymmärrä niitä jotka pistäyttää tuolla naamat liikkumattomiksi nuoresta saakka niin että silmät menee ihan viiruiksi naamassa ja venyy ohimoita kohti ja ettei otsa enää liiku eikä ilmeitä ole. Monessa maassa sitä ei pistetä kauneustarkoituksessa kuin vasta yli kolmekymppisille koska ei vissiin ole testituloksia siitä että miltä kaksikymppisen naama näyttää esim. nelikymppisenä jos tuota laitattaa säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Superfoodit, esim. kiinalaiset gojimarjat. Syökää kotimaista mustikkaa!
En uskaltaisi syödä mitään kiinalaista marjaa, siellä kun on aika paljon saasteita ilmassa. Pari työkaveria joutuu käydä siellä 1-2 krt vuodessa, joutuvat aina ottamaan astmalääkityksen kun käyvät koska ilman laatu on niin surkea.
Up