Mielestäsi tyhmin asia, johon joku toinen kuluttaa rahaansa ja aikaansa?
Mun mielestä uudenvuoden ilotulitukset. Ja sitten ripsienpidennykset.
Järkevämpiinkin asioihin voi kyllä käyttää rahansa.
Kommentit (184)
Tupakka, iltapäivälehdet (jotkut oikeasti ostavat molemmat jokaisena ilmestymispäivänä), "merkkituotteet" joissa ainoa ero halvempaan on se tuotteessa oleva merkki
Vierailija kirjoitti:
Yksityisautoilu! Tuhoaa luonnon ja siihen menee kohtuuttomasti rahaa.
Joillakin olisi vaihtoehtona työttömyys, ja siinä tilanteessa varmaan omavarainen luotaistalous tuhoaisi vähemmän luonta kuin autoilu.
Joko hevoset tuli mainituksi?
Tarkoitan nimenomaan sellaisia turhia hevosia, joiden olemassaololla ei mitään järkevää tarkoitusta ole.
Baareissa käynti. Humalassa sitä ei välitä miten paljon rahaa menee. Alkoholin lisäksi maksaa taksikyydit, baarin jälkeiset pitsat ja vielä seuraavan päivän krapulamätöt.
Tupakka, tatuoinnit ja thaimaanmatkat
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa huomaa että jotkut ihmiset käyttävät myös aivan turhaan aikaa ajatteluun, kun lopputuloksena on kuitenkin vain paskaa.
Tämän päivän paras aforismi tuli jo heti aamusta. Kiitos! Täyttä asiaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, tatuoinnit ja thaimaanmatkat
...ja tukka Kouvolan, t-linjassa pysyäksemme
Eikä, hauskaa taas huomata, kuinka erilaisia ollaan:) mulle auto on must työn vuoksi (kolmivuoro, 75km suunta) ja rakastan siis muutenkin autoja, varsinkin vanhoja jenkkejä. Vaihdoin suomessa valmustettuun a-mersuun ja se tuo niiiiin paljon iloa, että maksan mieluusti. Itse en ymmärrä tupakkaa tai alkoholia. Olen streittari ja niihin olisi mielestäni älytöntä laittaa rahaa. En ymmärrä myöskään leffassa käyntiä (20e kerta, katson jostain syystä muutenkin mieluummin kotona). Liian iso asunto ja älytön määrä sisustussälää tuntuu minulle myös vieraalta. En myöskään osta enää kirjoja tai levyjä muuten kuin harvoin digimuodossa, vaan käyn kirjastossa. Onneks jokainen saa tuhlata mihin haluaa;)
Erilaiset keräilyharrastukset, joissa haalitaan paperipainoja tai kermakannuja kaapit ja vitriinit täyteen.
Muut saa tuhlata ihan mihin haluavat, kunhan eivät minun rahoja tuhlaa.
Sama toisinpäin, tuhlaan rahani juuri siihen mihin haluan eikä minua kiinnosta puupennin vertaa mitä mieltä muut ovat siitä.
Hei sinä yh joka narisit siitä yli puolen kilsan kauppamatkasta ja kalliista bussimatkustamisesta. Mitä ihmettä sä oikein selität!? Siis sinäkö et voi käydä kaupassa tai mennä minnekkään mikäli arvon henkilöä ei Carson taluta ovelta ovelle? Puoli kilometriä on ihan oikeesti tosi lyhyt matka jonka kävelemiseen aivan puuduttavan hidasta lyllerrys tahtiakin aikaa menee max. 15 min. Aivan käsittämätöntä vetelyyttä, mikäli ei tuohon pysty, ja sitten vielä naristaan marttyyrina päälle. *tähän hieman silmien pyörittelyä*. Sitä paitsi, miten se sinun huoltajuus kuvio liittyy mitenkään noihin mainitsemiisi asioihin? Ei se ruoka kamojen hiissaaminen ole mikään nautinto ydinperheessä asuvalle tai lapsettomille. Koita skarpata vähän. Terv. toinen yh
Kaikkea muuta yritän ymmärtää, mutta en tajua leffassa käyntiä. Maksaa ihan liikaa, kun kaiken voi nähä kotona ilmaseksikin jos tietokonetta osaa käyttää. Ite käyn leffassa vaan kavereiden kanssa, mutta eihän siellä voi ees jutella toiselle.
Muumimukit! Ja muu design josta maksetaan ihan uskomattomia summia, oli käytännöllinen esine tai ei. Äitini ostaa sadoilla euroilla astioita "kun ne on suomalaista designiä" ja sitten valitetaan että velkoja ei saada ikinä maksettua. Jokainen pöydän päällinen täynnä tätä arvokasta suomidesigniä! Tuoko se kauneus niin paljon iloa ettei velkahelvettikään enää harmita?
Vierailija kirjoitti:
Tupakka
Alkoholi
huumeet
Seksipalvelut
Ilotulitteet
kaikki miesten miellyttäminen ( vaatteet, asusteet,pakkelit,salikortti jne..)
turhat kauneus leikkaukset, mistä tahansa tekosyystä
Asunnon sisustaminen uudelleen ja uudelleen
turhat astiat ja kumikipot
desing laukut ja muu vastaava vouhotus
Miehenä näissä listoissa jaksaa ihmetyttää tuo kohta salikortti miesten miellyttämisen alla. Ihmeen syvällä ihmisissä on näkemys, että liikuntaa harrastetaan ulkonäön takia ja ulkonäöllä halutaan miellyttää vain vastakkaista sukupuolta.
Toki joku voi olla salilla hakemssa vain täydellistä seksikästä vartaloa, mutta ihan arvauksena olisi, että moni hakee sieltä ihan vain terveyttä ja hyvää oloa. Normaalipainoinen, hieman lihaksikas vartalo on myös terve vartalo.
Se että ostaa ihan saman 1000-5000 euron käsilaukun mutta monessa eri värissä! Öö... miksi? Wannabe-brassailua?
Tupakka ja alkoholi, ehdottomasti myös ripsienpidennykset ja tekokynnet joka kuukausi eri kuvioineen.
Tupakka, kaupunkimönkijät ja yleinen autojen rassaaminen, tekokynnet, hiustenpidennykset, tekoripset. Luxus merkkituotteiden ostaminen, oli kysymys sitten kosmetiikasta, laukuista, vaatteista tms.
Tupakka
Rahapelit (vain onneen perustuvat, esim. kryptot ja sanaristikot joista voi voittaa, on hyviä)
Ilotulitteet
Suuvedet
Selluliittivoiteet
Ryppyvoiteet
Rakennekynnet
Hiustenpidennykset
Silikonit + muut täyteaineet
Vitamiinilisät, jos ei ole tarvetta niille
Myös tuo turha remppaaminen ja sisustuksen uusiminen
Uusien kännyköiden, tablettien tai vaikka autojen ostelu, vaikka vanhat olisi vielä hyviä ja ehjiä
Uusien vaatteiden yms. ostelu, vaikka kaapit pursuaa niitä.