Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla luksuslaukku

Vierailija
13.01.2016 |

jos niin mikä/mitkä? Paljonko maksoit? Miksi ostit?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksuslaukku? Ei taida kyllä olla, perus Victoria secretin, DKNY:n, Liu Jo:n jne kyllä löytyy mut ei ne mitää luksusta ole.. :-D Etsit vissii tuhansien eurojen laukkujen omistajaa? Tunnen yhden jolla on näitä monta, tykkää laukuista ja on hiukan hamsteriluonne näissä, saa isohkoa palkkaa, joka kuluu aina melkolailla kokonaan.. Hmm, valintojen maailma, itse en siis tosiaan maksaisi tuhansia laukun merkistä ...

Vierailija
2/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman satasen laukkuja löytyy muutama. Ei mitään sellaista luksusta kuitenkaan (ralph lauren, marc jacobs, calcvin klein ym) Ostin koska näyttivät mielestäni kivoilta, ovat aitoa nahkaa, tarvitsin niitä ja ei sillä hetkellä ollut rahasta puutetta. En ole vielä törmännyt sellaiseen laukkuun, josta olisin maksamassa satasia enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kolme parempaa laukkua: Fendin ja Mulberryn. Kaksi isompaa käyttölaukkua ja pienempi juhlaan.  Hinnat 600:sta 2000:een. Eivät siis toki missään Birkineiden lukemissa hinnoiltaan. Omilla  palkkatuloillani olen ne maksanut.

Vierailija
4/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka kuinka monta vuosien ajalta. Mulberryjä on ainakin 5, Vuittoneita 4, Lancelin laukkuja 2.

Hinnat 700 - 3000 euroa. Itse olen ostanut omilla rahoillani. Koska olen pitänyt ko. laukuista.

Suurin osa pitäisi laittaa kiertoon, koska en käytä läheskään kaikkia. Harmi, ettei oma 18-vuotias tyttäreni ole laukkujen perään ollenkaan.

Vierailija
5/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luksusta on se, jos teetetään käsityöläisellä sellainen laukku (tai vaate, tai kengät jne.) , jota ei ole kellään muulla.

Vierailija
6/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolta peritty joku Diorin pikkulaukku. En vuosiin tajunnut, että on jotenkin olevinaan hieno. Googlasin, että secondhandina ehkä 300-400 euroa. Hyvä siis, etten nakannut muutossa roskiin.

Vierailija
7/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Hyvä, ettei tyttäresi ole perinyt taipumustasi.

Vierailija
8/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeaa luksuslaukkua, mutta haaveilen Delvauxin laukusta

Niitä ei taida edes olla kellään suomalaisella :)

Omistan sen sijaan joitakin mainstream-merkkilaukkuja; 1 Kors, 3 Vuittonia, 1 Chanel-iltalaukku, 1 Dior-iltalaukku, 1 Gucci ja 1 Chloé. Sain osan lahjaksi ja osan ostin itse.

Korsissa paras hinta-laatusuhde, ja Chloé tuntuu oikeasti ylelliseltä upeine nahkoineen.

Vierailija
9/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4: Hyvä, ettei tyttäresi ole perinyt taipumustasi.

Joo, sinänsä mäkin olen ihan tyytyväinen. Mutta saisi käyttöönsä nuo mun vanhat, antaisin mielummin hänelle, kun jollekin muulle. Ystäville olen kyllä antanutkin.

Vierailija
10/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikka kuinka monta vuosien ajalta. Mulberryjä on ainakin 5, Vuittoneita 4, Lancelin laukkuja 2.

Hinnat 700 - 3000 euroa. Itse olen ostanut omilla rahoillani. Koska olen pitänyt ko. laukuista.

Suurin osa pitäisi laittaa kiertoon, koska en käytä läheskään kaikkia. Harmi, ettei oma 18-vuotias tyttäreni ole laukkujen perään ollenkaan.

Ai niin, ostinhan mä viime talvena jenkeistä yhden Cuccin iltalaukun. Sitä olen kyllä käyttänyt paljon, aivan ihana!

Vierailija
11/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain muutama n. 200-500e merkkilaukku. En ole vielä löytänyt niiiiin kivaa, että raaskisin yli tonnia maksaa, mutta en pidä sitä mahdottomana. Sen pitäisi olla sopiva arkeen ja suht klassinen, jotta kestäisi aikaa, mutta silti pitäisi olla jotain erikoista, muutenhan voisin ostaa yhtä hyvin jonkun "merkittömän" laadukkaan nahkalaukun parilla sadalla. Luultavasti päätyisin Lanvinin tai Valentinon laukkuun jos luksusta lähtisin ostamaan.

Vierailija
12/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ostan laukut käytännöllisyyden perusteella. En ole koskaan ymmärtänyt merkkilaukkujen viehätystä.

Tuollainen käsityöläisen uniikkikappale voisi kyllä olla kiva. Suosin kotimaista käsityötä muutenkin.

Vierailija
13/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Michael Korsia, 4 Lumia, Balenciaga, Mulberry, Rebecca Minkoff, Coach ja Liebeskind. Ei siis varsinaista luksusta, Mulberry ja Balenciaga nyt lähimpänä sitä. Yhdestäkään en ole yli 400€ maksanut, käytettynä kannattaa ostaa kun nuo ei miksikään mene. Aina olen laukkuja rakastanut ja kaikki omilla rahoillani hankkinut.

Vierailija
14/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole oikein kiinnostusta moiseen. Juuri ostin uuden laukun Aleksi 13:sta alennusmyynnistä 30 eurolla. Oli pakko ostaa, kun vanhasta katkesi hihna. Olin aika äimistynyt kun huomasin että laukku näyttää melkein samalta kuin työkaverin Korsin laukku. Ei varmasti yhtä laadukas, mutta ulkonäöllisesti samanlainen. Itse käytän laukkuani varmaan seuraavat 5 vuotta, työkaveri käyttää maks vuoden tai pari, kun kuitenkin siihen kyllästyy. En vaan saa mitään iloa merkkilaukusta, itselleni laukku on lähinnä vain asia, joka on pakko olla että saa kamat kuskattua. Käytän rahat mieluummin muuhun.

Vierailija
15/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä Mulberryä (500-1200 e) ja yksi Vuitton (600 e) löytyy. Edullisemmista myös pari Korsia (200-350 e). Ostin koska tykkäsin malleista, omistan myös kymmenittäin "merkittömiä" laukkuja.

Vierailija
16/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberry Hobo- jotain. Ostin noin 10 v sitten. Maksoi alle 400€. Nyt maksaa reilusti yli 1000€. Kadun ostosta, typeräksi tunne itseni se olkapäällä, teini-ikäiset tytötkään ei halua sitä käyttää. Käytän Marimekon laukkuja, hinta noi 10%. Mulberrystä. En tajua, miksi ton laukun ostin

Vierailija
17/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Ralph laurenia, 1 Emporio Armani ja 1 Gucci. 2 jälkimmäsitä vintagea, laurenit alella zalandosta. merkkilaukku nostaa itsetuntoa ja saa ei-merkkivaatetuksenkin tuntumaan hienommalta kuin onkaan. Kyllä suosittelen koklaamaan.

Vierailija
18/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy Hermeksen Birkin-laukku. Enkä yleensä edes koskaan osta merkkituotteita, mutta tuo malli oli jotenkin vaan niin mun klassiseen liikenaistyyliin istuva että halusin sen. Olisin toki voinut ostaa jäljitelmän halvemmalla, mutta jotenkin minusta aikuisella, hyvin toimeen tulevalla naisella selkeä kalliin laukun jäljitelmä olisi nolo, vaikkei sinänsä muuten vaan halvempi laukku ole yhtään nolo.

Vierailija
19/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä paljon mitään pari vuittonia molemmat saatuja, pari michael korsia (siis ei halpis michael by mk), Chanelin 2.55 perus musta, sit jotain Euroopassa tuntemattomampia suunnittelijoita mut siltikin arvokkaita laukkuja

Vierailija
20/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy Hermeksen Birkin-laukku. Enkä yleensä edes koskaan osta merkkituotteita, mutta tuo malli oli jotenkin vaan niin mun klassiseen liikenaistyyliin istuva että halusin sen. Olisin toki voinut ostaa jäljitelmän halvemmalla, mutta jotenkin minusta aikuisella, hyvin toimeen tulevalla naisella selkeä kalliin laukun jäljitelmä olisi nolo, vaikkei sinänsä muuten vaan halvempi laukku ole yhtään nolo.

Ihanaa mistä ostit ja paljon maksoit. Eikö birkineihin oo jonot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän