Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla luksuslaukku

Vierailija
13.01.2016 |

jos niin mikä/mitkä? Paljonko maksoit? Miksi ostit?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy Hermeksen Birkin-laukku. Enkä yleensä edes koskaan osta merkkituotteita, mutta tuo malli oli jotenkin vaan niin mun klassiseen liikenaistyyliin istuva että halusin sen. Olisin toki voinut ostaa jäljitelmän halvemmalla, mutta jotenkin minusta aikuisella, hyvin toimeen tulevalla naisella selkeä kalliin laukun jäljitelmä olisi nolo, vaikkei sinänsä muuten vaan halvempi laukku ole yhtään nolo.

Että oikein Hermeksen? Ja että yleensä et merkkivaatteita hanki, mutta päätit sitten kuitenkin ostaa täräyttää yhden maailman kalleimmista laukuista? Kouvolan Prismastako sen löysit?

Vierailija
22/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin mun Birkinin Ebaysta. Maksoi vaan 1100 € + postit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy Hermeksen Birkin-laukku. Enkä yleensä edes koskaan osta merkkituotteita, mutta tuo malli oli jotenkin vaan niin mun klassiseen liikenaistyyliin istuva että halusin sen. Olisin toki voinut ostaa jäljitelmän halvemmalla, mutta jotenkin minusta aikuisella, hyvin toimeen tulevalla naisella selkeä kalliin laukun jäljitelmä olisi nolo, vaikkei sinänsä muuten vaan halvempi laukku ole yhtään nolo.

Että oikein Hermeksen? Ja että yleensä et merkkivaatteita hanki, mutta päätit sitten kuitenkin ostaa täräyttää yhden maailman kalleimmista laukuista? Kouvolan Prismastako sen löysit?

Ei se kyllä sieltä löytynyt ;) Ja myönnetään, ostin käytettynä, jenkkiläisestä nettikaupasta joka myy käytettyjä luksustuotteita. Täältä siis http://www.portero.com/ 

Vierailija
24/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin mun Birkinin Ebaysta. Maksoi vaan 1100 € + postit.

Ei oo kyllä sitten aito! Jopa käytettyjen hinnat ovat yli 4000€. Eräällä tutulla on birkinin musta perus laukku ja sekin maksoi 11000€.

Vierailija
25/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa mistä ostit ja paljon maksoit. Eikö birkineihin oo jonot?

Käytettynä ostin www.portero.com nettikaupasta, maksoi nelisen tonnia.

Vierailija
26/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä sieltä löytynyt ;) Ja myönnetään, ostin käytettynä, jenkkiläisestä nettikaupasta joka myy käytettyjä luksustuotteita. Täältä siis http://www.portero.com/ 

Halvin mahdollinen 10k€!! :S

Vierailija
27/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista varsinaista luksuslaukkua. Sen sijaan 2 Vuittonia, 3 DKNY:n laukkua ja yhden nahkaisen Longchampin. Lisäksi omistan muutaman Suomessa tuntemattomamman merkin laukkuja, joista yksi suosikkini on Modalu England. Niitä saa nykyään Zalandolta, joten ei tarvitse enää raahata niitä Lontoosta. ME:n hinnat ovat 200-300 € ja niissä on laatu kohdallaan. Laadukasta nahkaa ja viimeistellyt yksityiskohdat.

Muista laukuista pettynein olen ollut DKNY:n laatuun, vaikka ne kauniita ovatkin. Ketjuista lähtee kullan värinen pinnoitus heti ja laukut tulevat äkkiä kulahtaneen näköisiksi. Käyttölaukuksi suosittelen ostamaan jonkun muun.

Vierailija
28/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birkinin jonotuslista lopetettiin muuten 2010. Tuskin niitä liikkeestä välittömästi saa mukaan, mutta enää ei tarvitse jonottaa ikuisuuksia.

Vierailija
29/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x Chanel, 3x LV, ja lisäksi Prada, YSL, Furla ja Longchamp yksi kutakin.

Vierailija
30/47 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi on täynnä Birkineitä. Yksi on myös makuuhuoneessa lehtikorina ja yksi eteisessä palautuspullojen viemistä varten.

Vierailija
31/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon musta Ratia laukku. Töissä mukana joka päivä. Laukulla ikää n. 15 vuotta. En muista mitä silloin maksoi, ehkä 50-70 euroa. Kallein laukkuni joka tapauksessa.

Vierailija
32/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta timanttisormuksia useampia. Korut näen sijoituksena, niihin raaskin laittaa rahaa. Laukun on oltava vain käytännöllinen.

Vierailija
33/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4: Hyvä, ettei tyttäresi ole perinyt taipumustasi.

Joo, sinänsä mäkin olen ihan tyytyväinen. Mutta saisi käyttöönsä nuo mun vanhat, antaisin mielummin hänelle, kun jollekin muulle. Ystäville olen kyllä antanutkin.

Ehkä tyttäresi innostuu niistä myöhemmin. Tuon ikäiset eivät vielä ehkä ole kiinnostuneita.

Vierailija
34/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos niin mikä/mitkä? Paljonko maksoit? Miksi ostit?

En tiedä lasketaanko Michael Kors luksuslaukuksi? En tiedä myöskään, paljonko maksoi, koska mies sen osti.

Vierailija
35/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa enää luksuslaukkuja, koska kenellä tahansa (suurimmalla osalla?) on varaa ostaa niitä. Hesarin kuluttamisen muuttumisesta kertoneessa jutussa tutkijakin totesi, että luksusbrändien käyttäminen on jopa hieman säälittävää. Itse miellän niiden käyttämisen "alaluokkaiseksi".

Myönnän ostaneeni joskus (~10 v.) sitten mm. Mulberryä, mutta en kehtaa käyttää enää. Käytän kyllä edelleen nahkalaukkuja, hyvin tehtyjä ja "tunnistamattomia".

Vierailija
36/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista varsinaista luksuslaukkua. Sen sijaan 2 Vuittonia, 3 DKNY:n laukkua ja yhden nahkaisen Longchampin. Lisäksi omistan muutaman Suomessa tuntemattomamman merkin laukkuja, joista yksi suosikkini on Modalu England. Niitä saa nykyään Zalandolta, joten ei tarvitse enää raahata niitä Lontoosta. ME:n hinnat ovat 200-300 € ja niissä on laatu kohdallaan. Laadukasta nahkaa ja viimeistellyt yksityiskohdat.

Muista laukuista pettynein olen ollut DKNY:n laatuun, vaikka ne kauniita ovatkin. Ketjuista lähtee kullan värinen pinnoitus heti ja laukut tulevat äkkiä kulahtaneen näköisiksi. Käyttölaukuksi suosittelen ostamaan jonkun muun.

Sama kokemus DKNY:sta. Huonompaa laatua kuin Henkkamaukka suunnilleen. Ei toki mikään luksusmerkki ole, ettei sikäli liity ketjun aiheeseen.

Vierailija
37/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En tykkää.

Vierailija
38/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOOP WOOP!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!!!!!!!!!!

Vierailija
39/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä laukku villitys hiipunut jotenkin? Muotiblogit kadonneet ja asiat vaihtuneet esim kokemuksiin. En tiedä.

Vierailija
40/47 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancel

Salkku

Ostettu Stockmannilta

Otan aina mukaa kun Head Hunterit yrittää parittaa mua arvoani huonompiin duuneihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi