Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toisella kierroksella oleva, lapsia hankkinut isimies "käytetty" mies, jota kannattaa varoa?

Vierailija
13.01.2016 |

Itse valitsisin kahdesta muuten kiinnostavasta miehestä aina lapsettoman miehen ennen isimiestä. Mites muut?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun itse olin yh, seurustelin yh-miehen kanssa. Suhteemme ei kestänyt, mutta se ei johtunut hänen isyydestään vaan meillä oli muutenkin ihan erilaiset odotukset elämälle. Sen jälkeen, kun oma lapseni muutti pois (olin 43 v), en enää halunnut elämääni pieniä lapsia eli en myöskään jatkanut tutustumista miehiin, joilla oli kotona asuvia lapsia.

Vierailija
62/65 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 30v nainen enkä koskaan alkaisi edes tapailla miestä, jolla on lapsia. Lapset ovat instant turn-off. En halua lapsia elämääni enkä todellakaan ryhtyisi mihinkään uusperhekuvioon, se olisi täysin vastoin kaikkea mitä pidän elämässäni tärkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne eronneetkin joskus olleet lapsettomia. Silti eronneet. Pointtina että ette te voi yhtään tietää mihin sen lapsettoman miehen kanssa lopulta päädytte. Takeita kunnollisuudesta ei ole.

Yh-isä tai äiti voi olla kumppanina iso virhe, jos hän ei ole oppinut erosta mitään. Tai sitten hän voi olla kultakimpale, joka on elämänkokemuksensa myötä oppinut paljonkin parisuhteesta ja perhe-elämästä, joten saa todellakin ns. valmiin paketin.

Vierailija
64/65 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen avoliitossa yhden pienen lapsen isän kanssa. En olisi uskonut kuinka raskasta tämä onkaan. Elämme lapsen äidin tahdon mukaan. Isä on aina kiireinen, työreissuja jne. Minä hoidan pääasiassa lapsen hoidon kokonaan, kun hän luonamme. Omia menoja ei minulla saa olla lapsiviikollamme, mitään sanomisia lapseen liittyen minulla ei saa olla. Lapsen isä haukkuu minua lapsen äidille, jos jostakin syystä olen rohjennut sopia menoja silloin, kun lasta pitäisi hoitaa. Lapsi on ihana ja välillämme on luottamusta ja tykätään. kyllä yhdessä olla. Lapsi ei ole se ongelma. Vaan vanhempansa. Äiti joka ei jaksa villiä tyttölastaan, on omalla viikollaankin aina tuomassa meille. Itse saan tietää asiasta, kun ovikello soi. Kiireinen isä, joka on exänsä tossunalla. Minä olen se heittopussi, itse toki tähän ryhtynyt. Lasta käy sääliksi, näin onnettomat vahemmat kun on. Ero ei tule kysymykseen, mitä kävisi lapselle ilman ainutta luotettavaa aikuista elämässään. Miettikää tarkkaan mihin ryhdytte.

Olen pahoillani puolestasi, tuo kuulostaa ihan kauhealta. En missään nimessä haluaisi tuollaista elämää itselleni. Ymmärrän että olet huolissasi lapsesta ja miten hänelle kävisi jos eroaisite miehen kanssa, mutta kyllä omaa onnellisuuttaankin olisi hyvä ajatella.

Vierailija
65/65 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa omalle 2. kierrokselle hankkia kokematon mies jolta saa lypsettyä rahaa omien lasten ylläpitoon. Nuo käytetyt miehet ovat oppineet niksimme ja ovat usein katkeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme