Koska sua on kehuttu viimeksi?
Kommentit (42)
Puoliso kehuu joka päivä. Muuten ei paljon kehuja kuulu. Asiakaspalaute (oon ope) on yleensä positiivista.
Mä en edes muista.. Nykyään olen niin yksinäinen etten enää saa kuunnella haukkujakaan, mutta nyt ihan häiritsee tämä, etten oikeasti muista milloin mua olisi viimeksi joku kehunut. Todennäköisesti se on ollut yhdessä aiemmassa työpaikassa reilu 5 vuotta sitten, kun yksi työkaveri ihasteli toistuvasti mun villatakkia.
Tänään. Ruokailijat tykkäsivät mun tekemästä ruoasta.
Baarissa on kehuttu sekä päähinettä että hiuksia.
Ravintolassa perjantaina.
Kehuivat hyväksi jätkäksi kun tarjosin oluet.
Kehun nyt teitä kaikkia tässä, ihania tai ei.
Viime vuonna kun olin Osakassa. ^.^ Japanilaiset naiset ovat kovia kehumaan, kun mies pukeutuu tyylikkäästi. Suomessa en ole saanut naisilta arvostusta. M25
Tekopyhä kysymys palstalla, jossa kymmeniä alanuolittaa lytäten jotain tavallista kommenttia, jossa ei ole mitään erityistä nähtävää.
Isä sanoi kunnolliseksi.
"Kyllä sä sit kunnon juoppo olet."
En tiedä enkä muista, mutta olenkin saanut kuulla aina vain haukkuja ja moitteita. Edes lapsena ei kehuttu ikinä mistään (ilmeisesti siksi ettei vaan ylpisty) mutta moitteet on kyllä muistettu aina sanoa ääneen.
Sama jatkui myös ekassa parisuhteessa jossa en muista tehneeni ikinä mitään oikein tai toista miellyttävällä tavalla. Ihan jo laittamani ruoka oli aina vääränlaista (liikaa suolaa/ei riittävästi suolaa, muussissa on könttejä/muussi on liian sileää jne) ja jos tilattiin pizzaa niin valitsin aina jonkun vääränlaisen/huonon itselleni ja sitten toista ärsytti syödä samassa pöydässä sitä omaa parempaa pizzaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes muista.. Nykyään olen niin yksinäinen etten enää saa kuunnella haukkujakaan, mutta nyt ihan häiritsee tämä, etten oikeasti muista milloin mua olisi viimeksi joku kehunut. Todennäköisesti se on ollut yhdessä aiemmassa työpaikassa reilu 5 vuotta sitten, kun yksi työkaveri ihasteli toistuvasti mun villatakkia.
Ei tuo ole kehu.
Saan harvoin kehuja. Töissä sain hiljattain. Tuntui uskomattoman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa on kehuttu sekä päähinettä että hiuksia.
Onko sulla joku sulkahattu joka laajenee jokaisen uuden kaadon myötä?
Ulkomailla (Aasiassa) muutama kuukausi sitten. Suomessa ei ole kehuja tullut.
Mies31
Töissä sain aiemmin noin kk sitten hoidettua ns. hankalan casen kaikille hyvällä lopputuloksella ja siitä sain perjantaina jälkikäteen kiitokset ja kehut ylemmältä taholta, olin kyllä iloinen!
Tänään. Saan yleensä kehuja.