Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua kaupunkiliikenteen busseissa ihmiset, jotka poistuessaan huutavat keskiovelta kuljettajalle "kiitos"?

Vierailija
13.01.2016 |

Tämä tapa on yleistynyt viime aikoina. Minulle tulee aina jotenkin vähän sekopäisen oloinen vaikutelma näistä ihmisistä. Itselleni ei tulisi mieleenkään huudella mitään ihmiselle, joka tekee työtään joukkoliikenteen kuljetustehtävissä. Bussiin astuessani tervehdin ja se riittää minulle.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, vaikka itse kiitän vain jos menen bussita tai ratikasta ulos etuovesta. 

Kiittäminen on aina ja kaikkialla paikallaan, kohteliaisuus parantaa yleistä ilmapiiriä eikä maksa mitään. 

Vierailija
62/65 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa ärsyttää? Haittaako se sinua jotenkin? Itsehän sinun ei tarvitse kuskia kiittää jos et halua. Jos taas toisten huutelu ärsyttää, niin sellaista se joukkoliikenteessä vaan on että välillä kuulee toistenkin ääniä. Korvatulpat tai musiikki kuulokkeista saattaa auttaa tähän asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä kohteliaisuus on siis ärsyttävää...

Vierailija
64/65 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitäthän sä lääkäriäkin, vaikka se tekee vain työtänsä. Tai paketin toimittajaa, tai taksikuskia.

Enpä muuten ikinä ole kiittänyt lääkäriä, muita palveluammattilaisia kyllä

Vierailija
65/65 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän, kuin myös moikkaan kuskia kyytiin mennessäni. Käytöstavat, oletko kuullut? En ymmärrä miten peruskohteliasuus on niin outo käsite monille. Minä moikkaan ja kiitän kaupassa, postissa, baarissa ja ihan missä tahansa olen tekemisissä asiakaspalvelijan kanssa. Se tulee luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän