Dermaroller, mikroneulaus, skinroller... Kokemuksia?
Hei!
Onko täällä kellään kokemuksia kotona tehtävästä mikroneulauksesta? Onko ollut apua ja minkälaisiin ongelmiin?
Entä oletteko käyneet kosmetologilla mikroneulauksessa? Oliko hyötyä?
Kommentit (55)
Älkää rullailko liian usein, moni ketjussa tuntui tekevän niin. Mitä pidempi terä sen harvemmin pitää rullata. Tuohan perustuu siihen, että ihoa vahingoitetaan jotta se alkaa korjata itseään ja samalla tuottaa sitä kollageenia. Ettehän te haavan rupeakaan revi pois muutaman päivän kuluttua? Pitää antaa aikaa parantua ja lopulta siinä on uusi hyvä iho.
Mulla se paransi peräpukamatkin ja palkkakin nousi ja uus mies löytyi heti .
Se iho voi olla paksua kamelinnahkaa vanhempana kun sitä pikkuhiljaa arpeutetaan.
Oon käyttäny ja toimii. Tämä varmaan yksi helpoimpia.
Olen käynyt kosmetologilla Dermapenillä tehtävässä mikroneulauksessa kolmesti, ja olen ollut tyytyväinen tuloksiin. Mitään ihmeitähän tuo ei ole tehnyt, mutta poskilla olleet laajentuneet ihohuokoset ja aknearvet ovat madaltuneet huomattavasti. Epäpuhtaudet iholla ovat myös hävinneet melkein kokonaan.
Suosittelen ehdottomasti kääntymään ammattilaisen puoleen, jos tätä hoitomuotoa haluaa kokeilla. Vaikka oma iho onkin reagoinut tähän hyvin en epäile yhtään etteikö näin rajulla hoidolla voisi saada tuhoa aikaan, tässähän nimenomaan vahingoitetaan ihoa. Itse en ole kokenut noita kotona tehtäviä neulauksia, mutta tuntuu oman kokemuksen perusteella erikoiselta, että niitä voisi tehdä monta päivää putkeen. Oma naama on ollut hoidon jälkeen pari päivää niin punoittava ja hieman turvonnutkin, että ei tulisi mieleenkään tehdä uusiksi heti. Toki kotihoidoissa neulan pituus on maltillisempi.
Outoa, että joillekin jää reikiä ihoon.
Itselläkin on kyllä otsassa suurentuneita ihohuokosia. Mietin, jäikö ne teiniaikojen ihonpuhdistuksesta kosmetologilla. Ainakin ihoni punotti päiväkausia sen jälkeen.
Osta Dermaroller - http://hespac.com/dermarollerfi.htm Parempi kuin edellinen käyttämäni rolleri
Olisi kivaa kuulla lisää kokemuksia. Iltalehden Tyyli-osiossa eräs 27 v. bloggaaja kertoi käyvänsä näissä hoidoissa. Itse mietin lähinnä kotona tehtäviä hoitoja, että uskaltaisiko tehdä, mutta viimeisimmät pari vastausta tässä kyllä säikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa kuulla lisää kokemuksia. Iltalehden Tyyli-osiossa eräs 27 v. bloggaaja kertoi käyvänsä näissä hoidoissa. Itse mietin lähinnä kotona tehtäviä hoitoja, että uskaltaisiko tehdä, mutta viimeisimmät pari vastausta tässä kyllä säikäyttää.
Google englanniksi dermarollingin huonoja kokemuksia. Löytyy artikkeleita ihmisten omia kokemuksia sen vaaroista. Mieti kahdeksi haluatko ottaa riskin. Joillakin toimii, toisilla tehnyt tuhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google englanniksi dermarollingin huonoja kokemuksia. Löytyy artikkeleita ihmisten omia kokemuksia sen vaaroista. Mieti kahdeksi haluatko ottaa riskin. Joillakin toimii, toisilla tehnyt tuhoja.
Tulipa harvinaisen monta kirjoitusvirhettä. :D Ai kamala. No, ehkä tuosta saa juuri ja juuri selvää mitä haen takaa.
Koko ”hoito” perustuu ihon vaurioittamiseen neuloilla. Eli iho paranemiseen. Jossain vaiheessa iho parantumiskyky loppuu ja vauriot alkavat näkymään.
Kaksi vuotta takana, ei mitään muutosta. En rullaile valoisana vuodenaikana. Eli en taida kesän jälkeen enää jatkaa.
Taustalla suurentuneet ihohuokoset, rasvainen iho ja aknearvet. Myöskin dekolteen kevyet juonteet ovat entisenlaiset.
Itse olen rollaillut itse kotona jo 10v, olen nyt 47-vuotias. Mulla on rollereita joka pituudella, useimmin käytössä on 0.5mm. En aina rollaa joka viikko, silloin tällöin, joskus kuukauden ajan kerran viikossa, sitten voi tulla useamman viikon tauko.
Joskus rollaan 0.2mm viikon jokaisena iltana ja levitän kangasnaamion päälle.
Joskus käytän dermapeniä 1.5mm.
Olen aikuisikään ( 25+ ) tultuani kärsinyt isoista ihohuokosista, rollauksen alettua tämä ongelma on poistunut, vaikka yleisesti niiden pitäisi vain suureta sitä mukaa kun ikä tulee lisää. Olen varma että tuo on rollauksen ansiota.
Ihoni on rasvainen sekaiho. Varmaan riippuu ihotyypistä miten rollausta kestää, oma nahkani on melko paksu.
Sama tuho minullakin. Hoito tehtiin maaliskuussa 2016 keväällä ja vanhennuin päivässä 10 vuotta. Otsaan ja leukaan tuli järkyttävt juonteet ja iho painui jotenkin " kasaan", varsinkin otsassa. Minunkin iho on täynnä avoimia ihohuokosia; niitä on poskissa,otsassa, järkyttävimmät nenässä. Ja ihon pinta on järkyttävän rosoinen Älkää uskokoko, mitä teille luvataan! Klinikat ovat kiinnostuneet vain rahoistasi ja osaavat kyllä myydä tuotettaan. Toivon oikeasti, ettei kenenkään tarvitsisi kokea tätä kärsimystä!!!!