Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dermaroller, mikroneulaus, skinroller... Kokemuksia?

Vierailija
13.01.2016 |

Hei!

Onko täällä kellään kokemuksia kotona tehtävästä mikroneulauksesta? Onko ollut apua ja minkälaisiin ongelmiin?
Entä oletteko käyneet kosmetologilla mikroneulauksessa? Oliko hyötyä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
2/55 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Swiss Clinicin 1mm pituisilla terillä varustettu kasvorolleri. Olen 26-vuotias, Iho on sekaiho, johon jää helposti punaisia jälkiä näppyjen jäljiltä. Mun iho ei ole kuitenkaan herkkä. Jos on herkkä iho niin tuo 1mm voi olla liian raju.

Tuo rolleri oli ehdottomasti hyvä hankinta, ihon väri tasottui, ihohuokoset tiukentui, pieniä uurteita silmien ympäriltä katosi kokonaan noin 6kk käytön aikana. Eron huomasi myös kaveri. Meikki levittyy nyt paremmin myös.

En itse ostanut tuota swiss clinicin omaa voidetta jota he suosittelevat vaan olen käyttänyt normaaleja tuotteitani, varsinkin seerumia kannattaa käyttää aina rollauksen jälkeen kun se pääsee niin hyvin imeytymään ihoon. Kyllä ehdottomasti suosittelen kokeilemaan, omalla kohdallani tosi radikaali parannus.

Nyt 6kk jälkeen olen miettinyt että tilaan uuden kun terät ovat alkaneet tuntumaan hieman pehmenneiltä. Rollerin mukana tulee muovikotelo jossa on helppo säilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Itse olen juuri tilannut samaisen kapistuksen 0,5 terillä, ihoni on aika ohut.

Vierailija
4/55 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika pahat arvet, joista suurin osa on jo aika vanhoja. Kosmetologilla tehdyllä mikroneulauksella ei ollut juurikaan ollut näkyvää vaikutusta.

Vierailija
5/55 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi rollaaja! :) Itsellä käytössä tämä 0,5mm rolleri:

http://www.antinvalinta.fi/product/68/mnrs---mikroneulaustela-05mm

Nyt kun olen pari kertaa tuota 0,5mm dermarolleria käyttänyt, niin on alkanut tehdä mieli koittaa 1mm rullaa, varsinkin kun se on nyt vielä tarjouksessa. Mullakaan ei siis ole herkkä iho, joten ehkä tuo 1mm voisi sopia iholleni. Mietin kuitenkin kuinka usein sillä kannattaa rullata? Tuolla omallani olen rullannut max kaksi kertaa viikossa.

Mitä seerumia olet kakkonen käyttänyt? Itse käyttänyt ihan perus rasvoja, mutta myös etanavoide ollut käytössä.

Pakko vielä hehkuttaa, että rollerin myötä ihoni on alkanu hehkumaan! Enää ei tunnu että pitäisi välttämättä edes laittaa meikkivoidetta ihon kunnon takia! Uskon että kun jatkan rollaamista niin kaikki arvetkin katoaa (olen siis vasta kk rullaillut), se vain että tuolla pidemmällä rollerilla saisi varmaan tehokkaammin ja nopeammin arvet pois.

Vierailija
6/55 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia.

Harkitsen tilaavani tämän vaikka hinta mietityttää.

Vierailija
7/55 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia aknearpien kanssa?

Vierailija
8/55 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaa kuulemma niin moneen asiaan siis ihan blogien mukaan mutta niissä nyt aina hehkutetaan kun ilmaiseksi ovat saaneet.

Vierailija
9/55 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nyt ensimmäistä kertaa rolleria 0,5 mm:n terällä. Kamala kutina jäi kasvoille ja rollerin käytöstä on jo useampi tunti. Käytin swiss clinicin omaa seeriumia.

Vierailija
10/55 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Tästä haluan ehdottomasti kuulla kokemuksia!

Vierailija
11/55 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin! Oon miettiny tilaamista. Kasvoissani on aika syviäkin aknearpia, niin kokemukset aknearpien hoidosta kiinnostaa.

Vierailija
12/55 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistakaa hygienia ja kasvojen iholle mielellään ei kovin pitkää neulaa. Varovasti ensin yhdelle alueelle joka tapauksessa.

Vierailija
13/55 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti elämäni pahimman painajaisen....

Jos kaipaat varoituksen sanaa, ota tämä todesta painokertoimella 1000.

Vierailija
14/55 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?^

Vierailija
15/55 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/55 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri Swiss Clinicin rollerista (0,5 mm) ja seerumista joista tuossa ylempänä kerrotaan, on minullakin todella hyvät kokemukset. Käytin aikaisemmin toista rolleria jossa lyhyemmät neulat, ja myös toista seerumia. Vasta Swissin tuotteisiin siirrettyäni olen saanut mikroneulauksesta ahaa-elämyksen. Täältä löysin hyviä vinkkejä: http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html

Vierailija
17/55 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa varovaisia, saatatte kehittää sen herkän ihon! Minulla ei aiemmin ollut muuta vaivaa kuin nuoruuden aknesta jääneet punertavat arvet. Noh, tuolla Swissillä (0,5 terä) sain muutaman kk:n maltilliseen tahtiin rullattuani sellaisen yliherkän ihon, ettei ikinä enää! Naama turposi ja ärtyy nykyisin pelkästä käden kosketuksesta ja punoittaa. Ensin luulin olevani allerginen jollekin seerumin ainesosaselle, mutta ei se miksikään muuttunut vaikka vaihdoin seerumia. Kaamea feissi, enkä uskalla laittaa mitään meikkivoidettakaan..

Vierailija
18/55 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuri päin vastoin! Ennen oli yliherkkä iho, mutta rollauksen myötä iho on jotenkin vahvistunut eikä ole enää niin herkkä. Käytän seerumia myös.

Vierailija
19/55 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitti elämäni pahimman painajaisen....

Jos kaipaat varoituksen sanaa, ota tämä todesta painokertoimella 1000.

Helpompi olisi ottaa todesta, jos olisit jotenkin perustellut sanomaasi...

Vierailija
20/55 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein uskaltaisin rullata tuolla 0.5mm terällä. Netissä lukee vaikka mitä. Jotkut sanovat, että viikon välein..jotkut taas suosivat kahden viikon välein ja jotkut ovat ehdottomasti sitä mieltä, että aikaisintaan vasta neljän viikon kuluttua. Että mitä sitä nyt sitten uskoa? Voiko iholle tehdä pahaa tuhoa jos tekee vaikka viikon välein ja jossain vaiheessa sitten pitäisi pidemmän tauon. Ihan neuvoton olen ja googlettaminen ei ainakaan auttanut asiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä