Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin yksin matkalle?

Vierailija
11.01.2016 |

Tilanne on siis se, että minulla olisi tulossa kesäloma(tai ainakin 1/2 lomasta) toukokuussa, jolloin haluaisin lähteä jonnekin ulkomaille. Mieheni eikä kukaan läheisistä kavereista pääse tuolloin lähtemään joten edessä olisi ensimmäinen matka yksin.

Olen tehnyt nuorempana paljon omatoimimatkoja ja reppureissuja mieheni tai kavereiden kanssa, mutta yksin en ole koskaan reissannut.

Suositelkaapa jotain hyvää aurinkoista kohdetta jossa viettää viikko rauhassa auringosta nauttien. Kohde saisi olla sellainen, jossa olisi helppoa yhdistää kaupunki- ja rantalomaa, ja jossa uskaltaisi illalla yksinkin liikkua. Kulttuurikohteetkin kiinnostavat mutta nyt olisi lähinnä tarkoitus nauttia omasta seurasta lomaillen.

N.29v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lissabon on liian kylmä, voi siitä helposti siirtyä etelämmäksi Albufeiraan. Siellä olen nyt parina vuonna ollut äitienpäivän aikaan ja lämmintä on ollut. Bikineissä on tarennut aivan mainiosti.

Vierailija
22/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Barcelonassa on se vika, että siellä ei voi mennä yksin uimaan. Kamasi katoavat rannalta sekunnissa. Olin kerran toukokuussa viikon siellä työmatkalla ja se oli oikeastaan ainoa suurempi ongelma yksin 30v naisena.

Kaikkialla muualla paitsi Ranskassa saa ruokaa muulloinkin kuin "viralliseen" illallisaikaan", joten ei ole pakko syödä klo 22 jälkeen.

No joo tuota rantajuttua olen itsekin miettinyt kamojen suhteen! : O Rannalle nyt ei kannatakaan mennä kuin käteisen kanssa, ja ne saa vaikka muoviseen kaulakukkaroon, mutta kamalinta olisi, jos pyyhe ja vaatteekin vietäisiin! :S

Ja juu varmasti saa ruokaa, mutta kokemukseni mukaan esim. Espanjassa paikalliset ravintolat ovat tyhjillään tai puolityhjiä ainakin yhdeksään saakka. Mieluummin söisin etenkin yksin vilkkaampaan aikaan. Toki turistialueella varmasti syödään päivällistä jo ajoissa, mutta en ainakaan joka ilta jaksaisi niitä toisilleen identtisiä turistiravintoloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aurinkorannikkokaan välttämättä huono olisi. Kyllä sieltäkin historiaa ja nähtävyyksiä löytyy. Minusta mielenkiintoisin olisi kuitenkin Palma de Mallorca.

Vierailija
24/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Dubrovnik? Toukokuussa voi olla jo ihan kivat kelit.

Vierailija
25/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kaisaniemenpuistoon tai stadin steissille, ynnä 1000 muuhun mukavaan paikkaan kotosuomessa, kiitos arkadianmäen.

Noissa paikoissa saat jännitystä ja siellä on ihanaa värinää.

Vierailija
26/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Portugalia kanssa. Olin Lissabobissa pari vuotta sitten toukokuun alussa ja silloin ainakin hiki tuli ulkona. Illalla oli hiukka viileää, mutta ilman takkia pärjäsi kuitenkin.