Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomat, kuinka pidätte miehen tyytyväisenä?

Vierailija
10.01.2016 |

Mua ei seksi kiinnosta yhtään ja nytkin on yli kolme kuukautta edellisestä kerrasta. Mies alkaa käydä taas melkoisen kärttyiseksi ja ehdottelee mulle hoitoon hakeutumista. Minussa ei ole kuitenkaan mitään vikaa, vaikka minua ei seksi kiinnostakaan. Välillä tuo mies alkaa kuitenkin olla niin ravostuttava vonkaamisen takia ja annan sille vain siksi, että saa olla edes pari viikkoa rauhassa.

Tiedän kaltaisiani naisia olevan todella paljon, joita seksi ei kiinnosta tai ainakin priorisoi järkevämmät asiat ennen sitä. Kuinka te saatte mihen pysymään tyytyväisenä? Turha sanoa että anna mennä vieraisiin, se ei tule kysymykseen, sillä en hyväksy pettämistä.

Kommentit (218)

Vierailija
161/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut AV-mammat hihkuvat, että onneksi heidän miehensä ei vaadi seksiä ja tyytyy vähään tai ei mihinkään. Mistä te sen tiedätte? Seksi on ihmisen perustarve, etenkin miesten. Jos sitä on ollut suhteen alussa ja molemmat ovat sen perusteella tehneet päätöksen aloittaa ja jatkaa yhdessä, mutta jonkun ajan kuluttua toinen lopettaa tai vähentää merkittävästi suhteessa harjoitettua seksiä, toinen osapuoli jää tyhjän päälle. Petetyksi. Pahimmillaan mankumisen, kiristyksen ja vitutuksen varaan. 

Kun tilanne on tämä, mies kyllä hakee seksiä jostain. Naisista en tiedä. Tämä pätee 99.5 % miehistä, joiden kanssa olen avoimesti jutellut asiasta. Jotkut eivät kehtaa sanoa asiaa ääneen, vaan toimivat hiljaa. Toiset pelkästään toimivat. Naiset eivät yleensä näistä asioista kuule, vaikka teistä saattaakin tuntua, että se oma mussukka ei varmasti salaile minulta mitään ja kertoisi kyllä, mikäli suhteessa on jotain vikaa. Ei kerro, jos siitä ei ole mitään hyötyä. 

On kokonaan toinen asia, mikäli seksin harrastaminen on koko ajan ollut vähäistä ja molemmat ovat tämän hyväksyneet. Tässä tapauksessa kumpikin on saanut mitä on tilannut, eli suhde ei tämän takia ole epätasapainossa eli vaarassa.

Vierailija
162/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappisilmä kirjoitti:

Jotkut AV-mammat hihkuvat, että onneksi heidän miehensä ei vaadi seksiä ja tyytyy vähään tai ei mihinkään. Mistä te sen tiedätte? Seksi on ihmisen perustarve, etenkin miesten. Jos sitä on ollut suhteen alussa ja molemmat ovat sen perusteella tehneet päätöksen aloittaa ja jatkaa yhdessä, mutta jonkun ajan kuluttua toinen lopettaa tai vähentää merkittävästi suhteessa harjoitettua seksiä, toinen osapuoli jää tyhjän päälle. Petetyksi. Pahimmillaan mankumisen, kiristyksen ja vitutuksen varaan. 

Kun tilanne on tämä, mies kyllä hakee seksiä jostain. Naisista en tiedä. Tämä pätee 99.5 % miehistä, joiden kanssa olen avoimesti jutellut asiasta. Jotkut eivät kehtaa sanoa asiaa ääneen, vaan toimivat hiljaa. Toiset pelkästään toimivat. Naiset eivät yleensä näistä asioista kuule, vaikka teistä saattaakin tuntua, että se oma mussukka ei varmasti salaile minulta mitään ja kertoisi kyllä, mikäli suhteessa on jotain vikaa. Ei kerro, jos siitä ei ole mitään hyötyä. 

On kokonaan toinen asia, mikäli seksin harrastaminen on koko ajan ollut vähäistä ja molemmat ovat tämän hyväksyneet. Tässä tapauksessa kumpikin on saanut mitä on tilannut, eli suhde ei tämän takia ole epätasapainossa eli vaarassa.

Word.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää kuitenkin, niin on ihan sama, antaako niille vai ei.

Vierailija
164/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Haluaisin antaa edes säälistä mutta tekee kipeää fyysisesti. Liukuvoide ei auta. Vinkkejä?

Vierailija
165/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kesällä yhdestä naistenlehdestä 70-vuotiaan naisen elämänohjeen ja se oli tämä:

"Aina kannattaa naida jos voi."

Olen samaa mieltä. Elämä ilman oman seksuaalisuuden tutkimista, löytämistä ja hyödyntämistä on paljon tyhjempi kuin elämä kaikella muulla höystettynä mutta ilman ihanaa seksiä.

Vierailija
166/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sovittu, että kerran viikossa sitä harrastetaan, teki mieli sitten tai ei. Isot lapset häädetään sen ajaksi pois.

Vierailija
167/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma. Haluaisin antaa edes säälistä mutta tekee kipeää fyysisesti. Liukuvoide ei auta. Vinkkejä?

Voihan sitä liukkaria kokeilla, mutta eiköhän se kantsi käydä lääkärissä ton takia.

Vierailija
168/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä liukkaria kokeilla, mutta eiköhän se kantsi käydä lääkärissä ton takia.

Blargh luin huonosti, enivei, kantsii siellä lääkärissä käydä

169/218 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blargh luin huonosti, enivei, kantsii siellä lääkärissä käydä

Voi olla ihan ns käytön puutettakin :/ 

Vierailija
170/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-rappu?

Vierailija
171/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tämä lähtee siihen, että mun pitää tutkituttaa itseäni kun seksi ei kiinnosta. Mielestäni tämä on jopa vähän loukkaavaa, koska on olemassa aseksuaalisia ihmisiä, joita ei ole koskaan seksi kiinnostanut. Minulla on kuitenkin ollut seksuaalisia kiinnostuksen kohteita, mutta en ole koskaan ollut mitenkään seksiorientoitunut. Tämä on mun luonne ja thats it!

Haluaisin vain keksiä keinon millä sekä mies että mä olisimme molemmat tyytyväisiä. En pidä siitä että mihen hormoonit alkaa ottaa vallan älystä jo parin viikon seksittömyyden jälkeen. Itse koen että minä joudun alistumaan miehen viettiin, jota minulla taas ei ole. Nykyinen tilanne on siis huono kompromissi, josta ei nauti kumpikaan. Haluaisin pitää mieheni,s illä hän on hyvä mies ja hyvä isä lapsille. Erosta ei olla puhuttu koskaan ja mieskin haluaa olla mun kanssa.

AP

osta sille fleshlight ja muuta kamaa johon se voi tunkea peniksensä tai jota se voi tunkea vaikka kakkoseensa. 

Vierailija
172/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastrointi helpoin ja ainakin toistaiseksi pisimpään auttanut - ja auttava - konsti, ainakin meillä!

Vierailija
173/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pani lapun luukulle ensin ja haluttomuuteni kehittyi vasta sen jälkeen reaktiona siihen. Pidän mieheni tyytyväisenä halimalla häntä iltaisin ja nipistelemällä hänet varpaista hereille aamuisin. Hyvällä ruuallakin voi olla osuutta asiaan :) Hänen mielestään olen ihana, ja saan häneltä spontaaneja rakkauslahjoja vähintään kerran kuussa.

Vierailija
174/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan. Ei mua kiinnosta kaikki muutkaan yhteiset asiat aina, joita mies haluaa tehdä eikä miestä kaikki asiat mitä minä haluan tehdä yhdessä. Siinä on hyvä miettiä vaikka seuraavan päivän ruokia, jos ei pääse millään mukaan tunnelmaan. Vähän kun jaksaa itse yrittää, niin on se seksi hyvääkin. Eipä se pillu oman miehen käytössä kulu. Ei tarvitse vongata ja säilyy turhilta riidoiltakin, kun tunnistaa paineiden purkamiskiukuttelun.

Vierailija
175/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esitän halukasta ja duunaan miehen pari kertaa viikossa. Helpoiten sujuu niin, eikä se nyt niin kamalaa ole! Saan orgasmit itsekin, mutta totta puhuen, ei se seksi orgasmeineenkaan minusta ole kovin kummoinen asia elämässä. Yleensä mieluummin katsoisin vaikka jotain hyvää leffaa tai lukisin kirjaa kuin alkaisin äheltämään miehen mieliksi, mutta katson, että parisuhteen koossapitäminen vaatii uhraukseni. Tuntuuhan se omituiselta ottaa jotain mötikkää sisälle omaan kehoon sisuskaluja tökkimään vaikkei kauheasti kiinnostaisi, mutta olen oppinut olemaan välittämättä outouden tunteesta.

En aio koskaan paljastaa miehelle, että vain esitän. Olen hyvä näyttelemään :) Minulla on ollut haluttomuutta niin kauan kuin olen syönyt pillereitä. Mies ei suostu kumiin ja en vain pysty ottamaan kierukkaa, ajatuskin ahdistaa hirveästi. Siksi siis näin.

Vierailija
176/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin innosta.Menetin mieheni hänen menehdyttyään viime kesänä.

Vierailija
177/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti usko,että voit mitenkään pitää miestäsi tyytyväisenä.Voi olla,että hän pysyy kanssasi.Se on asia erikseen.Uskon,että miehesi kärsii eläessään kanssasi.

Vierailija
178/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa käytännön vinkki näyttää olevan tuo rukkaseen runkkauttaminen.Nyt vaan esittämään asia miehellesi.Tsemppiä!

Vierailija
179/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kyse niinkään haluttomuudesta kuin miehen kyltymättömyydestä. Minulle riittäisi vaikka joka toinen ilta, mutta mies pysyy hyvällä tuulella jos seksiä on 1-2 kertaa päivässä.

Varsinkin nuo aamuheräämiset ovat minulle tiukka paikka, kun mies herää aikaisin lenkille ja ennen lenkkiä haluaisi usein seksiä. Asia on järjestynyt niin, että minä otan rennosti ja mies lämmittelee ja ottaa minut.

Jos pikaseksi onnistuisi, olisin enemmän kuin tyytyväinen, mutta libidon lisäksi miehellä on enemmän kuin tarpeeksi senttejä ja ei ole nopea homma lämmitellä minua valmiiksi.

Minusta tämä kuitenkin on sen arvoista, että mies on kanssani onnellinen. Rakastan häntä aivan älyttömästi ja seksi on se juttu jolla hän tuntee olevansa rakastettu. Hän ansaitsee sen.

Vierailija
180/218 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään kannata elää noin. Voit löytää itsellesi miehen,jota himoitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme