Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Haluan erota, rakastan miestä kyllä mutta mittani on aivan täynnä. Sovitusta hän ei pidä kiinni, kun menee "parille" se tarkoittaa paria päivää. Tämä on hänen ainoa vikansa, mutta nyt on mitta täynnä,keskusteluyritykset eivät ole tuottaneet tulosta, enkä mä aio aikuista miestä käskeä tai vahtia joten lähden itse.

Nyt on tulossa reissultaan, lähti perjantaina klo 17 yhdelle kaverinsa kanssa.

Tuo valehtelu on se mitä en siedä, jos sanoisi suoraan että lähtee ja vetää perseet olalle niin menkööt mutta ainainen valehtelu ottaa päähän ja lujaa.

Miten siis tehdä tämä mahdollisimman kivuttomaksi miehelle, en halua loukata.

Kommentit (4)

Vierailija

Mies loukkaa sua valheillaan mennen tullen, mutta sinä pelkäät loukata miestä?

Kerrot vain kylmän rauhallisesti, että haluat lopettaa suhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies loukkaa sua valheillaan mennen tullen, mutta sinä pelkäät loukata miestä?

Kerrot vain kylmän rauhallisesti, että haluat lopettaa suhteen.

En halua satuttaa, miksi tahtoisin. Hän tajuaa sitten myöhemmin että menetti minut omaa typeryyttään. Kerron kyllä, mietin vain sanonko vain suoraan että adios vai pohjustanko jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerrot, että hänen käytöksensä loukkaa sinua syvästi etkä voi enää luottaa häneen. Toivot hänelle kaikkea hyvää, mutta toteat jämäkästi, ettet voi etkä halua viettää elämääsi kuten nyt, koska olet onneton. Järjestät asumisasianne kuntoon/uusiin osoitteisiin.

Vierailija

Nyt on erottu, ja voi *ttu mä sanon.

Mies ei ymmärtänyt ollenkaan, sanoi mun niuhottavan turhasta ja olevan "pipokireellä oleva kilipää" vaikka ilmoitin asiani tyynesti, rauhallisesti ja kohteliaasti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat