Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tunnustaa miespuoliselle ystävälle tunteeni

Vierailija
10.01.2016 |

Meillä meinasi lipsahtaa suhteen puolelle, kun olimme molemmat vielä varattuja. Mutta saimme pidettyä housut jalassa. Hän erosi, minä erosin - jatkoimme ystävinä.

Mutta mä en pysty tähän, näin hänet eilen pitkästä aikaa ja tunteeni vain vahvistui.

En pelkää mitä hän vastaa vaan mun on oltava rehellinen itseni vuoksi. En voi elää entä jos elämää..

Onkohan mulla mitään toivoa :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miehille tunnustaa mitään. Se käyttää tilannetta vaan hyväkseen ja houkuttelee sut sänkyyn toteuttamaan pervoja fantasioitaan.

Vierailija
2/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata miehille tunnustaa mitään. Se käyttää tilannetta vaan hyväkseen ja houkuttelee sut sänkyyn toteuttamaan pervoja fantasioitaan.

No en usko, ettähän on tuollainen. Olihan se riipasevaa aijanaan kuulla "sä olet ihana ihminen, mutta..'..silloin ei halunnut mitään kun oli tuore ero ja mäkin seuruatelin. Mitä mä voin menettää pahimmassa tapauksessa?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen tätä ystävääsi kohtaan kun tajuat millainen sika onkaan kyseessä. Saattaa olla että menetät uskon koko miesväestöön.

Vierailija
4/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa oman ihastukseni suhteen. Jos tunnustus on miehelle iloinen yllätys, niin hyvä. Ja jos hän ei ilahdu asiasta ja käyttäytyy töykeästi minua kohtaan, niin silloinhan paranen ihastuksesta ja voin jatkaa elämääni.

Teillä on tietysti ystävyys pelissä - voitteko jatkaa ystävinä, jos ihastus osoittautuukin yksipuoliseksi?

Vierailija
5/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioituksen tätä ystävääsi kohtaan kun tajuat millainen sika onkaan kyseessä. Saattaa olla että menetät uskon koko miesväestöön.

No sit menetän. Mä mietin sitä että joa se sillpin alussa tunsi voimakkaasti niin kuinka ne voi noin vaan laantua? Ja eihän siinä mitään..sitten jatketaan ystävinä..mutta mulle se tulee olemaan vaikeaa

Vierailija
6/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa oman ihastukseni suhteen. Jos tunnustus on miehelle iloinen yllätys, niin hyvä. Ja jos hän ei ilahdu asiasta ja käyttäytyy töykeästi minua kohtaan, niin silloinhan paranen ihastuksesta ja voin jatkaa elämääni.

Teillä on tietysti ystävyys pelissä - voitteko jatkaa ystävinä, jos ihastus osoittautuukin yksipuoliseksi?

Uskoisin näin..mutta silloin mun on otettava esim viikko välimatkaa että pahin haihtuu.ap

Vierailija
7/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit menetän. Mä mietin sitä että joa se sillpin alussa tunsi voimakkaasti niin kuinka ne voi noin vaan laantua? Ja eihän siinä mitään..sitten jatketaan ystävinä..mutta mulle se tulee olemaan vaikeaa

Miehet nyt vaan on sellaisia. Heti kun ne tajuaa, ettet suostu niiden seksiorjaksi niin niiltä saattaa tunteetkin lähteä samalla. Ja tämän jälkeet et kelpaa edes kaveriksi. Suosittelen pysymään kaukana kaikista miehistä, ne ovat petollisia sikoja.

Vierailija
8/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta. Asiat etenee omalla painollaan jos tunteet on molemminpuoleisia. Jos tunnustat liian aikaisin, menetät ystävän.

Vierailija
9/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tunnusta. Asiat etenee omalla painollaan jos tunteet on molemminpuoleisia. Jos tunnustat liian aikaisin, menetät ystävän.

Totta, mottonihan on everything happens for a reason. Mun täytyy nyt vaan saada tää ihastusmoodi pois päältä. Pidetään yhteyttä lähes päivittäin..varmaan helpottaa jos vähennän omaa viestittelyä.. eihän tästä mitään tuu kun se pyörii mielessä kokoajan..

Kun tässä on vähän sekin puoli ettää en voi kehitellä mitään suhdekuvioita juuri tämän takia muiden kanssa.

Vierailija
10/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma huore on tämä, ei jatkoon

Vierailija
11/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä miten tästä tunteesta pääsee eroon? Ap

Vierailija
12/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti ihana, siitä tunteesta ei tarvitse päästä eroon. Ole aikuinen ja kerro hänelle tunteistasi!

Vierailija
13/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaa miehelle jotain kun näette ja anna hänen ratkoa loput :D

Vierailija
14/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti ihana, siitä tunteesta ei tarvitse päästä eroon. Ole aikuinen ja kerro hänelle tunteistasi!

Eilen tavattiin pari tuntia ja loppuvaiheesa otin sen käsistä kiinni koska halusin kosketta. No ei se niitä pois tempaissut ja vähän taisi hiplailla takaisin. Samoja asioita molemmat kertoilee, kyinka irtosuhteet ei kiinnosta ja odottaa että se oikea tulee vastaan. Sehän sanoi mulle joskus että haluaa musta ystävän, koska olen niin tärkeä..ota sit selvää.ap

Vierailija
15/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mietin eli ei kai niitä tunteita tarvitse tulvimalla suoraan kaataa, ehkä vihjailla, kertoa orastavasta tunteesta tms. ja antaa miehelle aikaa. Tai ainakin odottaa jotain vastausta. Hiljaa hyvä tulee, tsemppiä. Ap!

Vierailija
16/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mietin eli ei kai niitä tunteita tarvitse tulvimalla suoraan kaataa, ehkä vihjailla, kertoa orastavasta tunteesta tms. ja antaa miehelle aikaa. Tai ainakin odottaa jotain vastausta. Hiljaa hyvä tulee, tsemppiä. Ap!

Mietin sitäki että mitä mies ajattelee mun miettivän, kun tosiaan antoi pakit. Joka siis johtui elämäntilanteistamme..Olimme varattuja molemmat ja sanoi että hällä on periaate, että ei ala mihinkään jos toinen on suhteessa. Ap

Vierailija
17/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas iso todistus että nainen ja mies ei voi olla vain ystäviä!!!!

Vierailija
19/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin niin sinisilmäisesti uskoin, että se on mahdollista. :( ap

Vierailija
20/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Mun parhaista ystävistäni kaksi on miehiä, toisen kanssa ollaan oltu ystäviä 20 vuotta, riparista lähtien, toisen kanssa 13 vuotta. Koskaan ei olla edes suudeltu, sänkyyn menosta puhumattakaan.

MUTTA ap:lle sen varran kannustusta, että mulla oli semmoinen miespuolinen kaveri, jonka kanssa oltiin silloin tällöin tekemisissä, ei siis soiteltu mitenkään päivittäin, joskus saattoi mennä vuosikin ettei edes nähty, kun eri kaupungeissa asuttiin. Tutustuttiin vuonna -98 kotibileissä (mä olin vielä alaikänen silloin), kun tämä sankari yritti iskeä mua. En lämmennyt, mutta tyyppi oli mun mielestä silti tosi kiva, joten meistä tuli kavereita. Monesti vuosien varrella törmättiin milloin missäkin, välillä käytiin ihan kaksin esim. leffassa, olen myös nukkunut useasti hänen vieressään, siis todella vaan nukkunut.

Vajaa pari vuotta sitten muuten eron jälkeen takaisin kotikaupunkiini. Yhtenä iltana tämä kyseinen frendi soitti ja pyysi kylään. Hengailtiin yhdessä muutava päivä, kunnes yhtenä iltana BOOM. En vieläkään tiedä mitä helvettiä tapahtui. Mä vaan katsoin sitä silmiin. Se katsoi mua. Ja yhtäkkiä suuteli mua..

Nyt ollaan seurusteltu vuosi, etsitään yhteistä asuntoa, ja mä olen niin rakastunut että varpaita kihelmöi :) Tämä suhde on paras mitä mulla on koskaan ollut. Pohjalla on ystävyys, meillä synkkaa kaikilla osa-alueilla ja ollaan molemmat vielä ihan Aikuisia :D

Minä sanon, että kerro sille miehelle. Kerran täällä vaan eletään.