Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion tunnustaa miespuoliselle ystävälle tunteeni

Vierailija
10.01.2016 |

Meillä meinasi lipsahtaa suhteen puolelle, kun olimme molemmat vielä varattuja. Mutta saimme pidettyä housut jalassa. Hän erosi, minä erosin - jatkoimme ystävinä.

Mutta mä en pysty tähän, näin hänet eilen pitkästä aikaa ja tunteeni vain vahvistui.

En pelkää mitä hän vastaa vaan mun on oltava rehellinen itseni vuoksi. En voi elää entä jos elämää..

Onkohan mulla mitään toivoa :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas iso todistus että nainen ja mies ei voi olla vain ystäviä!!!!

Kyllä voi. Mun parhaista ystävistäni kaksi on miehiä, toisen kanssa ollaan oltu ystäviä 20 vuotta, riparista lähtien, toisen kanssa 13 vuotta. Koskaan ei olla edes suudeltu, sänkyyn menosta puhumattakaan.

MUTTA ap:lle sen varran kannustusta, että mulla oli semmoinen miespuolinen kaveri, jonka kanssa oltiin silloin tällöin tekemisissä, ei siis soiteltu mitenkään päivittäin, joskus saattoi mennä vuosikin ettei edes nähty, kun eri kaupungeissa asuttiin. Tutustuttiin vuonna -98 kotibileissä (mä olin vielä alaikänen silloin), kun tämä sankari yritti iskeä mua. En lämmennyt, mutta tyyppi oli mun mielestä silti tosi kiva, joten meistä tuli kavereita. Monesti vuosien varrella törmättiin milloin missäkin, välillä käytiin ihan kaksin esim. leffassa, olen myös nukkunut useasti hänen vieressään, siis todella vaan nukkunut.

Vajaa pari vuotta sitten muuten eron jälkeen takaisin kotikaupunkiini. Yhtenä iltana tämä kyseinen frendi soitti ja pyysi kylään. Hengailtiin yhdessä muutava päivä, kunnes yhtenä iltana BOOM. En vieläkään tiedä mitä helvettiä tapahtui. Mä vaan katsoin sitä silmiin. Se katsoi mua. Ja yhtäkkiä suuteli mua..

Nyt ollaan seurusteltu vuosi, etsitään yhteistä asuntoa, ja mä olen niin rakastunut että varpaita kihelmöi :) Tämä suhde on paras mitä mulla on koskaan ollut. Pohjalla on ystävyys, meillä synkkaa kaikilla osa-alueilla ja ollaan molemmat vielä ihan Aikuisia :D

Minä sanon, että kerro sille miehelle. Kerran täällä vaan eletään.

No eihän voi! Säkin seurustelet " ystäväsi" kanssa! Jos mun ukolle tulee naisia " ystäviksi", se on ero.

Vierailija
22/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Mun parhaista ystävistäni kaksi on miehiä, toisen kanssa ollaan oltu ystäviä 20 vuotta, riparista lähtien, toisen kanssa 13 vuotta. Koskaan ei olla edes suudeltu, sänkyyn menosta puhumattakaan.

MUTTA ap:lle sen varran kannustusta, että mulla oli semmoinen miespuolinen kaveri, jonka kanssa oltiin silloin tällöin tekemisissä, ei siis soiteltu mitenkään päivittäin, joskus saattoi mennä vuosikin ettei edes nähty, kun eri kaupungeissa asuttiin. Tutustuttiin vuonna -98 kotibileissä (mä olin vielä alaikänen silloin), kun tämä sankari yritti iskeä mua. En lämmennyt, mutta tyyppi oli mun mielestä silti tosi kiva, joten meistä tuli kavereita. Monesti vuosien varrella törmättiin milloin missäkin, välillä käytiin ihan kaksin esim. leffassa, olen myös nukkunut useasti hänen vieressään, siis todella vaan nukkunut.

Vajaa pari vuotta sitten muuten eron jälkeen takaisin kotikaupunkiini. Yhtenä iltana tämä kyseinen frendi soitti ja pyysi kylään. Hengailtiin yhdessä muutava päivä, kunnes yhtenä iltana BOOM. En vieläkään tiedä mitä helvettiä tapahtui. Mä vaan katsoin sitä silmiin. Se katsoi mua. Ja yhtäkkiä suuteli mua..

Nyt ollaan seurusteltu vuosi, etsitään yhteistä asuntoa, ja mä olen niin rakastunut että varpaita kihelmöi :) Tämä suhde on paras mitä mulla on koskaan ollut. Pohjalla on ystävyys, meillä synkkaa kaikilla osa-alueilla ja ollaan molemmat vielä ihan Aikuisia :D

No eihän voi! Säkin seurustelet " ystäväsi" kanssa! Jos mun ukolle tulee naisia " ystäviksi", se on ero.

Huoh. Onko sun lukutaidossasi vikaa? Onneksi mun ystävät ei seurustele tuollaisten ämmien kanssa. Katsos kun mun miespuolisten ystävieni tyttöystävät/ avopuolisot on ottaneet mut sydämellisesti vastaan. Mutta juu, eroa ihmeessä, se olisi luultavasti ukollesi vaan hyväksi :)

Ps. Taidat olla aika epävarma itsestäsi kun muita naisia pelkäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vihaan näitä 'hiljaa hyvää tulee'-ihmisiä. On se ihme miten hauraita on suomalaiset miehet, ei ne kestä jos niille kertoo ihastuneensa, ei ei. Nehän juoksee pakoon kuin hiirilauma.

Jos tuollaisen hiiren kanssa joutuisi parisuhteeseen niin mitä siitäkin tulisi? Koko ajan pitäis kuulostella miltähän siitä kukkasesta milloinkin tuntuu ja uskaltaako sille mitään sanoa. Ei kiitos.

Jos mies ei kestä tunteita, ei sillä mitään tee.

Vierailija
24/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tarina 😊 ehkä mä vihjailen että jokin asiaa painaa mun mieltä ja sit täräytän tän ;)ap

Vierailija
25/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä vihaan näitä 'hiljaa hyvää tulee'-ihmisiä. On se ihme miten hauraita on suomalaiset miehet, ei ne kestä jos niille kertoo ihastuneensa, ei ei. Nehän juoksee pakoon kuin hiirilauma.

Jos tuollaisen hiiren kanssa joutuisi parisuhteeseen niin mitä siitäkin tulisi? Koko ajan pitäis kuulostella miltähän siitä kukkasesta milloinkin tuntuu ja uskaltaako sille mitään sanoa. Ei kiitos.

Silloin eka kerran kun nähtiin niin molemmilla oli hyvin vahva tunne toisesta. Kun hän selän takaa ilmestyi ja eka kerran näin hänet niin mulle tuli tunne "se on siinä"..hänkin tunsi vetovoimaa.

Aikaa vietettiin yhdessä ja käytiin pitkiä kävelylenkkejä..tuolloin hän kävi eroa läpi ja on nyt omien sanojen mukaan jo siitä selvinnyt. Mutta ajatus siitä että hän alkaisi pariutumaan jonkun toisen kanssa on raastavaa...ja tiedän että meidän ystävyys tulee muuttumaan..hän ei ehkä niin tiivisti enää viestittele ja pidä yhteyttä.

Pystyn puhumaan hänelle kaikesta... meillä on hyviä keskusteluja eikä hän ole koskaan kyseenalaistanut elämääni. Hän on vain ollut siinä, tukena ja turvana kun olen tarvinnut.

Mutta nyt haluaisin enemmän.ap

Vierailija
26/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin. Enrmmän sä häviät jos et kerro. Ystävyys varmaan kuitenkin säilyisi.

Vierailija
27/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoron mietteet asiaan, :)

Vierailija
28/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti viesti.meenki nukkumaan tästä amantien kun jännittää mitä vastaa:D ap

Vierailija
29/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap sitten mitä vastasi. Itsellä samankaltainen tilanne, en uskalla kertoa tunteistani koska pelkään että välit menevät kokonaan. Haluan pitää hänet elämässäni edes ystävänä, mutta en tiedä kuinka kauan tätä jaksaa joten olen todellakin kahden vaiheilla. ..

Vierailija
30/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tunteita sinuun, mies tekee asialle jotain. Halusi siis susta jotain kun olitte molemmat suhteessa toisaalla? Seksiä se halusi. Jos se ois sillon rakastunut suhun ja tiennyt että tuosta vaimonsa haluaa, se ois kertonut sen sulle, sen hetkisestä parisuhteestaan huolimatta. Miehet on miehiä. Jos se on ihastunut/rakastunut ja haluu sut, se ei nytkään jättäis yrittämättä. Jos se ei kuitenkaan tiedä mitä se haluaa, se voi toki mm. hiplata sun kättä ja teoriassa miettiä, että oisit kiva nainen kyllä ja antaa tilanteen kuitenkaan olla siltä varalta että joku parempi nainen kävelee jostain vastaan.

Jos tunnustat tunteesi, veikkaan että käy jotenkin seuraavasti. Mies on no juu no jaa, ehkä ei oikein tiedä, epävarma tunteistaan. Sinä oot kuitenkin niiin varma, että päätät näyttää sen sille, sängyssäkin. Mies innostuu, että kiva, vaikkei tunteista oo varmuutta ainakin pääsee panemaan. Jatkatte tätä, että sinä annat rakkautta ja mies kokeilee jos siitä oiskin johonkin, siihen asti, kunnes mies löytää vihdoin sen paremman tai sinä olet hokenut kyllästymiseen asti 'joko me voitais sitoutua' ja etsit paremman miehen. Osa miehistä tosin sitoutuukin jotta seksiä ei lakkaa tulemasta muttei silti arkaile vaihtaa prempaan vaikka ois jo monta vuotta 'yhteistä suhdetta' takana.

Eli lyhyesti: anna ystävämiehesi tehdä aloita, tai anna suoraan itseäsi panna halvalla. Tai tunnusta tunteet mutta älä anna panna..........

Vierailija
31/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laitoit viestiin ap? :)

Vierailija
32/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ehdotukseni on että jatkat keskusteluja ja saat hänelle vahvat tunteet ennen kuin puhut, se voi pilata kaiken sen kutkutuksen mikä on suhteen suola. Ja keskustelun lomassa voit yrittää vietellä sopivan hetken tullen, luontevasti, niin ettei näytä viettelyltä.

Vierailija
33/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tunteita sinuun, mies tekee asialle jotain. Halusi siis susta jotain kun olitte molemmat suhteessa toisaalla? Seksiä se halusi. Jos se ois sillon rakastunut suhun ja tiennyt että tuosta vaimonsa haluaa, se ois kertonut sen sulle, sen hetkisestä parisuhteestaan huolimatta. Miehet on miehiä. Jos se on ihastunut/rakastunut ja haluu sut, se ei nytkään jättäis yrittämättä. Jos se ei kuitenkaan tiedä mitä se haluaa, se voi toki mm. hiplata sun kättä ja teoriassa miettiä, että oisit kiva nainen kyllä ja antaa tilanteen kuitenkaan olla siltä varalta että joku parempi nainen kävelee jostain vastaan.

Jos tunnustat tunteesi, veikkaan että käy jotenkin seuraavasti. Mies on no juu no jaa, ehkä ei oikein tiedä, epävarma tunteistaan. Sinä oot kuitenkin niiin varma, että päätät näyttää sen sille, sängyssäkin. Mies innostuu, että kiva, vaikkei tunteista oo varmuutta ainakin pääsee panemaan. Jatkatte tätä, että sinä annat rakkautta ja mies kokeilee jos siitä oiskin johonkin, siihen asti, kunnes mies löytää vihdoin sen paremman tai sinä olet hokenut kyllästymiseen asti 'joko me voitais sitoutua' ja etsit paremman miehen. Osa miehistä tosin sitoutuukin jotta seksiä ei lakkaa tulemasta muttei silti arkaile vaihtaa prempaan vaikka ois jo monta vuotta 'yhteistä suhdetta' takana.

Eli lyhyesti: anna ystävämiehesi tehdä aloita, tai anna suoraan itseäsi panna halvalla. Tai tunnusta tunteet mutta älä anna panna..........

Tällaisia lukiessa tulee mieleen, että joillain meistä on tosi huono käsitys kaikista miehistä, mikä varmaan johtuu siitä, että heidän kohdalleen on sattunut tosi huonoja mieskokemuksia... :(

Vierailija
34/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylhäällä olevalle, Tai sitten siinä on vissi perä: jos tällä miehellä on tunteita, mikä sitä estää toimimasta? Ihan ku aina siihen vaaditaan vaan toimelias nainen joka ensin on varma tunteistaan ja vielä (nro 32) miehellekin voi 'saada' aikaiseksi nämä tunteet :D anna miehen tehdä aloite, muuten petaat itsellesi erilaisen pedin :)

Vierailija
35/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, lähdin liikkeelle varovasti ja sanpin että olisi kiva jos nähtäis useammin koska hänen seurassa viihtyy. Ei sanonut mitään minun seurastani (on aiemmin sanonut että tykkää seurastani). Sanoi kyllä että aikaa näkemiselle löytyy.

Tämä mies on ns. Vaikeasti tavoiteltava..on sen itsekin myöntänyt että ei ole heti seksi mielessä. Vaan tykkää keskustella ja voi että onkin ollut ihania keskusteluja. Ihan kaikesta.

Mulla itsellä tuore ero takana pitkästä huonosta liitosta, ja tavallaan janoan elämää ja kosketuksia. En tiedä kokeeko tämän ahdistavana.

Silloin kun meillä meinasi tulla jotain ja hän veti ystävyyskortin niin hän pelkäsi mun menettämistä. Siis sitä että en olisi kelpuuttanut vain ystävyyttä. Mutta tuohon aikaan hän oli juuri eronnut ja ymmärsi että suhde minuun ei ole oikein häntä eikä minua kihtaan.

Näillä mennään :) ap

Vierailija
36/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää meikäläisen mieli muuttuvan joka päivä :)..tänään mietin kuinka onnellinen olen siitä että minulla on tuo ystävämies. Että entä jos se riittää tässä vaiheessa?

Kun en itsekään (vielä) tiedä mitä elämältä haluan. Takana vaikea liitto jossa ei ollut läheisyyttä. . Joudun senkin asian käymään mielessäni läpi. Voihan se olla että en oikeasti esim. seksuaalisesti ole hänen mieleen...että hänelle ei tule fiilistä "pakko päästä panemaan", mutta onko se sitten hyvä vai huono asia? Mutta sen tiedän ja vaistoan että kun jompikumpi pariutuu, tulee meidän suhde jollain lailla muuttumaan.

Siksipä kehitin mantran päähän " if it's ment to be, it is ment to be"...sillä välin ajattelin etsiä henkisen kasvun opuksia ja pohtia sitäkin puolta, jos pääsisin läheisriippuvaisuudesta eroon. Ap

Vierailija
37/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjaa miehelle jotain kun näette ja anna hänen ratkoa loput :D

Vähän samaa mietin eli ei kai niitä tunteita tarvitse tulvimalla suoraan kaataa, ehkä vihjailla, kertoa orastavasta tunteesta tms. ja antaa miehelle aikaa. Tai ainakin odottaa jotain vastausta. Hiljaa hyvä tulee, tsemppiä. Ap!

Mietin sitäki että mitä mies ajattelee mun miettivän, kun tosiaan antoi pakit. Joka siis johtui elämäntilanteistamme..Olimme varattuja molemmat ja sanoi että hällä on periaate, että ei ala mihinkään jos toinen on suhteessa. Ap

Hmm siis yritit lämmitellä miestä _vaikka_ olit varattu? Auts. Hänen periaatteensa tuli jo selväksi, joten mitäköhän ajattelee naisesta jolla on vähän löyhempi moraali..

Vierailija
39/43 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjaa miehelle jotain kun näette ja anna hänen ratkoa loput :D

Vähän samaa mietin eli ei kai niitä tunteita tarvitse tulvimalla suoraan kaataa, ehkä vihjailla, kertoa orastavasta tunteesta tms. ja antaa miehelle aikaa. Tai ainakin odottaa jotain vastausta. Hiljaa hyvä tulee, tsemppiä. Ap!

Mietin sitäki että mitä mies ajattelee mun miettivän, kun tosiaan antoi pakit. Joka siis johtui elämäntilanteistamme..Olimme varattuja molemmat ja sanoi että hällä on periaate, että ei ala mihinkään jos toinen on suhteessa. Ap

Hmm siis yritit lämmitellä miestä _vaikka_ olit varattu? Auts. Hänen periaatteensa tuli jo selväksi, joten mitäköhän ajattelee naisesta jolla on vähän löyhempi moraali..

No en nyt noinkaan sanois. Eka tapaaminen sovittiin ihan kaveripohjalta, kunnes huomattiin että jotain kemiaa on välillä. puhuttiin paljon..tehtiin pitkiä kävelylenkkejä, käytiin oluella jne. Eli mukavaa yhdessäolon aikaa. Mutta sitten mies sanoi että hyvää ystävyyttä ei kannata pilata parisuhteella..ja mä nyt sulattelen sitä tässä :)

Mutta ä:) katotaan mitä tapahtuu. Lopetin aktiivisen liibalaabaviestittelyn ja kävin kirjastosta hakemassa pari läheisriippuvuutta käsittelevää kirjaa. Jos vaikka kasvais aikuiseksi. Ap

Vierailija
40/43 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin eka kerran kun nähtiin niin molemmilla oli hyvin vahva tunne toisesta. Kun hän selän takaa ilmestyi ja eka kerran näin hänet niin mulle tuli tunne "se on siinä"..hänkin tunsi vetovoimaa.

Aikaa vietettiin yhdessä ja käytiin pitkiä kävelylenkkejä..tuolloin hän kävi eroa läpi ja on nyt omien sanojen mukaan jo siitä selvinnyt. Mutta ajatus siitä että hän alkaisi pariutumaan jonkun toisen kanssa on raastavaa...ja tiedän että meidän ystävyys tulee muuttumaan..hän ei ehkä niin tiivisti enää viestittele ja pidä yhteyttä.

Pystyn puhumaan hänelle kaikesta... meillä on hyviä keskusteluja eikä hän ole koskaan kyseenalaistanut elämääni. Hän on vain ollut siinä, tukena ja turvana kun olen tarvinnut.

Mutta nyt haluaisin enemmän.ap

Kuulostaa ihan omalta tarinalta "se on siinä" tunteineen kaikkineen. Miehellä ero takana, ystävyyttä meillä, oli hauskaa yhdessä, täydellistä silloin. Muutoma vuosi yhdessä ja paljastuikin, että oli näitä tyyppejä, jotka etsivät juuri tuota tunnetta. Kaikki se ihanuus, keskustelut ja muut loppui. Selvisi sitten, että oli kertoillut erostaan toiselle, tehnyt kävelylenkkejä, käynyt olusella jne... Ei kuitenkaan vaivaantunut minulle kertomaan, että ollaan erottu. Sormuksenkin muisti laittaa sormeen aina kun tuli kotiin :D Toivottavasti et ole törmännyt yhteen näistä, vaan saat onnellisen lopun..