Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: onko sinut joskus "otettu kovaa/karkeasti/tunteettomasti" ja muistelet sitä vieläkin

Vierailija
09.01.2016 |

Moni nainen kaipaa välillä makuuhuoneessa kovia dominoivia ja karkeita otteita. On noloa sanoa miehelle että tekisi niin. Kerro tässä mitä tapahtumaa sinä muistelet. Ehkä miehesi lukee ja ottaa oppia.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaikea juttu, kun oikeasti tuo "luolamiesmäisyys" on monen naisen haave, mutta milläs tämmöisestä nörtti-insinööristä tekee luolamiehen. Jos ne yrittää, niin se vaan on naurettavaa. Se on tultava luonnostaan. Mistä löytäisi tuollaisen alkuihmisen?:)

Vierailija
2/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit mennä kyselemään näitä pervo juttujasi jonnekkin pervojen palstalle. Naista pitää kunnioittaa, arvostaa ja kohdella kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vaikea juttu, kun oikeasti tuo "luolamiesmäisyys" on monen naisen haave, mutta milläs tämmöisestä nörtti-insinööristä tekee luolamiehen. Jos ne yrittää, niin se vaan on naurettavaa. Se on tultava luonnostaan. Mistä löytäisi tuollaisen alkuihmisen?:)

Kuinka vanha sä olet?

Vierailija
4/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, minä oon saanu kyllä toisinaan ihan kunnolla. On sitä tarvinnu kyllä vaatiakin. Kerran tehtiin semmonen viiden tonnin heräteostos jota ei olis tarvinnu, ni se sit sängyssä antoi mun kärsiä siitä... :D

Vierailija
5/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Lukuisia kertoja ja se on ihanaa! Etenkin kun mies kuitenkin sillonkin muistaa hieroa mulle irkun eiku orkun :D

Vierailija
6/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä juuri näin on, minut oikeasti otettiin. Sain pyllyynkin sillon

Vierailija
7/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ikinä.

Vierailija
8/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit mennä kyselemään näitä pervo juttujasi jonnekkin pervojen palstalle. Naista pitää kunnioittaa, arvostaa ja kohdella kauniisti.

Mun ex kunnioitti, arvosti ja rakasti mua, ja kohteli kauniisti. Paitsi sängyssä ;) Se kiima mikä nousee kun mies mies ei voi pitää susta näppejään erossa, taivuttaa puoliväkisin pöydän päälle, sitoo ja piiskaa ja kutsuu omaksi ihanaksi pikkulutkakseen ennen kuin nai sua rajusti kaikkiin reikiin, on vertaansa vailla. Eikä siinä ole mitään pervoa. Oih.. tulipa ikävä sitä miestä.

Vierailija
9/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamiesmäisesti, tunteella ja aistikkaasti yhtaikaa kaikkia näitä. Tuo tunteettomuus ei oikein sovi.

Vierailija
10/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä olet?

Nelikymppinen... Esimerkiksi oma mies on ihana, hellä ja tasa-arvoinen. Tuollaisen luolamiehen pitäisi olla vähän sovinisti. Ei sellaisen kanssa elää voi välttämättä, mutta noin seksihaaveena.:) Tästä oli muuten taannoin tehty tutkimus, niin yli puolet naisista haluaisi mieheltä määrätietoista, alistavaakin toimintaa. Kiduttaminen ja raiskaus ei ole se idea vaan sellainen mies, joka vie ja nainen vikisee.

Vierailija
11/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useastikin, mutta mieleen on jäänyt kun mies heitti minut perse pystyssä sängylle kun en ollut vielä takkia ehtinyt riisua tullessani kotiin. Hot.

Vierailija
12/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä olet?

Nelikymppinen... Esimerkiksi oma mies on ihana, hellä ja tasa-arvoinen. Tuollaisen luolamiehen pitäisi olla vähän sovinisti. Ei sellaisen kanssa elää voi välttämättä, mutta noin seksihaaveena.:) Tästä oli muuten taannoin tehty tutkimus, niin yli puolet naisista haluaisi mieheltä määrätietoista, alistavaakin toimintaa. Kiduttaminen ja raiskaus ei ole se idea vaan sellainen mies, joka vie ja nainen vikisee.

Miesten on vaikea asennoitua näin, paitsi kännissä. Juota siis miehesi örmykänniin. Tee se jo tänään.

Vierailija
13/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen rajuuden tarvii olla mitään vahinkoa tekevää.

Mutta kyllä mä vaan nautin, kun isäntä tuli pirttiin ja komensi mut perse pystyyn siihen uunin kylkeä vasten...

Uunin kyljessä on edelleen mun kämmenten jäljet :D :D

Voi kun hän ei ole enää minun... nyyh

Vierailija
14/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonutkin miehelle, että tykkäisin jos joskus ottais mut ihan kunnolla. Ei mitään raiskausmeininkiä vaan semmosta "nyt muuten pannaan kovaa". Mut ei se ossaa tehä niin.

Vierailija
15/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useastikin, mutta mieleen on jäänyt kun mies heitti minut perse pystyssä sängylle kun en ollut vielä takkia ehtinyt riisua tullessani kotiin. Hot.

Uh. Todellakin hot. Mäkin haluun tommosen miehen!

Vierailija
16/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä olet?

Miesten on vaikea asennoitua näin, paitsi kännissä. Juota siis miehesi örmykänniin. Tee se jo tänään.

Ihana! :D

Vierailija
17/85 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina kivaa mutta välillä.

Vierailija
18/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain ihan reippaasti sanonut, että "ota mut" tai sitten joskus sanon haluavani hellästi. Nykyään mies tietää jo mitä haluan ja menee mukana, jos on silittelyä ja kuhertelua niin silloin mennään hitaasti ja nautiskellen mut jos oon kyltymättömän oloinen, niin sitten heittää suoraan kontilleen ja ottaa vyötäröstä rajusti kiinni, sitoo kädet jos jotain sitomistarpeita on lähellä.

Vierailija
19/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on tehnyt sen että miehiä ei kiinnosta. Naiset haluaa ottaa vallan parisuhteessa kaikilla osa-aluilla ja ovat sitten sen valtansa kanssa tyytymättömiä, kun miehet eivät ole sellaisia kuin ennen vanhaan.

Vierailija
20/85 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa rajusti mutta hellästi, yllätyksellisesti mutta sopivassa paikassa, antaa intohimon viedä kunhan kortsun muistaa jne.... Haistakaa jo :D