Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo taas raskaana "vahingossa"

Vierailija
09.01.2016 |

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa suunnitellusti. Hänen ollessa 2-vuotias, alkoi vaimo puhua toisesta lapsesta. En ollut vielä valmis ja kerroinkin sen rehellisesti. Vaimolle tämä oli ok. Kuitenkin parin kuukauden päästä tästä vaimo ilmoitti olevansa raskaana ehkäisystä huolimatta.
Toisen lapsen ollessa hädin tuskin vuoden ikäinen vaimo alkoi puhua kolmannesta. Sain taottua hänen päähänsä järkeä, emme mitenkään jaksaisi kolmen pienen lapsen kanssa kun isovanhemmista tai sukulaisistakaan ei juurikaan ole apua. Tai minä en jaksaisi. Tällöin vaimo kertoi että oli jättänyt ehkäisyn pois kun alkoi haaveilla toisesta lapsesta, vaikka minä olin sanonut että en ole valmis vielä. Oli kuulemma ollut varma että innostuisin asiasta kun se oli konkreettista ja niin innostuinkin, pakkohan minun oli! Vaimo oli sitä mieltä että kyllä siitä kolmannestakin innostuisin kun saan hieman aikaa.
No jotenkin pääsin tuon asian yli ja elämä meni eteenpäin sillä sopimuksella että kolmatta ei tulisi, ainakaan vielä. Toisen lapsen ollessa 4-vuotias vaimo ilmoitti jälleen olevansa raskaana, ehäisystä huolimatta. Tällä kertaa olin hieman enemmän innostunut sillä lapset alkoi olla jo isompia joten arki ei tulisi olemaan pelkkää vaipanvaihtoa ja tästä nuorimman lapsen vauva-ajasta voisi ehkä vähän tykätäkkin kun on ainoa pieni.
Kolmas syntyi ja kaikki sujui ihan hyvin. Rankkaa oli mutta en sanoisi että kadun sitä että pidimme kolmannen lapsen. Tein kuitenkin selväksi että enää en halua lisää lapsia sillä rahat eivät yksinkertaisesti millään tulisi riittämään neljään lapseen eikä kyllä jaksaminenkaan. Vaimo myötäili ja tuntui olevan samaa mieltä.
Juuri kun vähän aikaa sitten ehdin kehua vaimolle että on mukavaa kun isommat lapset on jo tosi omatoimisia ja nuorimmankin kanssa helpottaa niin vähän sen jälkeen vaimo pudotti pommin, on taas raskaana ja tietysti ehkäisystä huolimatta. Vaimolle abortti ei ole vaihtoehto ja olen kuulemma sydämetön ja itsekäs kun haluan tappaa lapsemme. No varmaan sitten sitäkin mutta kun en todellakaan jaksa enää neljättä ja rahat eivät tule riittämään, etenkään kun lapset ovat teinejä. Vaimo tuntuu olevan turhan innostunut tästä "vahingosta" ja katselee jo uusia vaunuja ja ties mitä vauvanvaatteita.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole hankkinut vasektomiaa?

Tämä!

Ja tee se nyt heti tai kakaroita vaan tulee ja tulee, vaikka vaihtaisit akkaakin.

Vierailija
62/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, kun ap:n vaimo vaan yksinään vahingossa raskautuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten oppinut ensimmäisestä vahingosta. Katso peiliin, ihan itseäsi saat syyttää, ettet ole ymmärtänyt ottaa ehkäisyä vastuullesi.

Tavalliset kondomit ei käy erinäisistä syistä vaimolle ja näin miehenä vaihtoehdot ovatkin siinä. Ellei sitten vasektomia mutta koska olen vasta vähän yli 3-kymppinen en tosiaan osaa sanoa varmaksi enkö enää ikinä halua lapsia vaikken juuri nyt haluakkaan.

Miehen vasektomia on nykyään myös peruutettavissa.

ja sitä omaa siemennestettä voi pahan päivän varalle laittaa ennen vasektomiaa spermapankkiin talteen.

Vierailija
64/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

QuizzWizz kirjoitti:

Ja joku vielä mainitsi Suomen olevan tasa-arvoinen maa! Voi hyvänen aika.

Ap:n vaimo vaikuttaa todella kylmäsydämiseltä ihmiseltä. Kyllä mieskin saa päättää kuinka monta lasta hän haluaa. Ei se ole yksinomaan naisen oikeus. Ja missä on luottamus parisuhteessa? Tuo on selkeä epäluottamuslause omaa aviomiestä kohtaan. Yksinkertaisesti väärin!

Miksi on niin vaikeaa nielaista pieni olematon valkoinen tabletti (joka maksaa alle 20€ ja jonka saa sekunnissa apteekin tiskiltä) ja säilyttää kunnioitus oman aviomiehen silmissä? Lastensa isän silmissä? En todellakaan ymmärrä joitakin naisia!

AP:ta on turha syyllistää siitä, ettei jätä mokomaa "vaimoa". Surullisen moni mies mieluummin kärsii kuin jättää lapsensa tai näkee heidät kerran kk:ssa. Totuus on se, että lapset harvoin jäävät isälle ja naiset tietävät tämän kaiken. AP:llä ei juuri ole vaihtoehtoja.

Siksi että kun sen teen, itken ja raivoan joka päivä, siis joka päivä. Siitä ei tykkää kukaan, lapsista tulee mielisairaita kun äitinsä räyhää heidän jokaisena lapsuutensa päivänä. Eikä parisuhdekaan kukoista. Meillä mies kävi vasektomiassa, eikä ole mitään ongelmaa, minä itken muutaman kerran vuodessa, jos ei oteta lukuun paria liikutuksen kyyneltä jotka vierii poskille kun katson oikein liikuttavaa telkkariohjelmaa.

Vierailija
65/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi todellakaan noin kauaa tuollaista ämmää katsonut. Miksi te miehet alistutte ja tyydytte tuollaiseen??????

Vierailija
66/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on kuusi lasta ja nuorimmat ovat yllätysraskauksia. Vaimolla on 3 kertaa pettänyt hormonikierukka. Noh, pettäähän se hormonikierukka, jos sellaista ei ole viimeisten raskauksien jälkeen kertaakaan asetettu... oli tunnustanut tämän "pienen huijauksen" nuorimmaisen jälkeen siskolleen.  Naisena en voi muuta kuin ihmetellä moista epärehellisyyttä.

67/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua, kun ap:n vaimo vaan yksinään vahingossa raskautuu...

Niin. Tällaista sattuu kyllä ihan yhtälailla, vaikka mies olisi kerrankin se joka niitä kakaroita haluaa ja muija ei haluaisi.

Vierailija
68/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D AV:n provohuutelijoilla on provotutka taas kerran hajalla, huutelette kyllä oikeita aloituksia provoiksi, mutta ette erota ilmiselvää provoa :D

1) Aihe joka aiheuttaa varmasti kiivasta keskustelua: check

2) AP kirjoittanut osan vastauksista muka muuna keskustelijana ja komppaa itseään: check

3) Saa mammat raivoihinsa: check

4) Samasta asiasta on tehnyt useamman provon, tämä eka tänä vuonna: check

5) Ei jatkanut kirjottelua klo 23 jälkeen: check

Lisää provon tuntomerkkejä löytyy jokaisesta provon keksimisoppaasta (etsikää googlella, löydätte helposti monta, en paljasta käyttämääni, koska sitten en voisi itse enää tehdä tylsyyksissäni paria provoa, joista kyllä olen joka kerta kertonut jossain vaiheessa että ovat provoja) ja kas kummaa, kaikki merkit täyttyy :D

MOT

Vierailija
69/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten oppinut ensimmäisestä vahingosta. Katso peiliin, ihan itseäsi saat syyttää, ettet ole ymmärtänyt ottaa ehkäisyä vastuullesi.

Tavalliset kondomit ei käy erinäisistä syistä vaimolle ja näin miehenä vaihtoehdot ovatkin siinä. Ellei sitten vasektomia mutta koska olen vasta vähän yli 3-kymppinen en tosiaan osaa sanoa varmaksi enkö enää ikinä halua lapsia vaikken juuri nyt haluakkaan.

Miehen vasektomia on nykyään myös peruutettavissa.

Voi olla peruutettavissa. Takeita ei ole. Ennemminkin 50-50 jos melko pian peruutetaan ja vuosi vuodelta todennäköisyys huononee.

Eikä näitä purkuleikkauksia tehdä julkisella, vain yksityisellä puolella .

Vierailija
70/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se😂 ai hitto siinä sais näpeilleen

Vierailija
71/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vakavan keskustelun paikka, sillä teiltä on selkeästi luottamus mennyt. Kerro se vaimollesi, ja kerro muutenkin miltä sinusta tuntuu. Sano että stressaat rahasta ja tiedät ettei se tule riittämään kuudelle, sano että nyt tämän lapsen jälkeen myös vaimon on mentävä töihin jotta saatte talouden edes jotenkin toimimaan. 

Onko vaimollasi koulutusta tai työpaikkaa? Voi olla että työelämä pelottaa enemmän kuin yksi lapsi lisää.. Jos näin tarvitsee tukea ja tseppiä sinulta palata töihin. Tai sitten puhut sen kouluun lukemaan itselleen ammatin. 

Vierailija
72/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lateksiallergia? Jos se kyseessä niin ihan ymmärrettävää miksi kondomit ei ole olleet käytössä. Lateksittomat kondomit ovat melko tyyriitä joten kyllä naimisissa olevalle joku muu ehkäisymuoto on järkevämpi.

Paitsi ei siinä tapauksessa, että seksiä harrastetaan ehkäisyasioissa epäluotettavaksi osoittautuneen, vauvakuumeisen vaimon kanssa. Kortsujen käyttämättä jättäminenhän on tällaisessa tilanteessa täydellisen typerää. Sama kuin ravintoloitsija palkkaisi alkoholistin baarimikoksi ja jättäisi yksin baaria hoitamaan.

Vierailija
73/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha :D AV:n provohuutelijoilla on provotutka taas kerran hajalla, huutelette kyllä oikeita aloituksia provoiksi, mutta ette erota ilmiselvää provoa :D

1) Aihe joka aiheuttaa varmasti kiivasta keskustelua: check

2) AP kirjoittanut osan vastauksista muka muuna keskustelijana ja komppaa itseään: check

3) Saa mammat raivoihinsa: check

4) Samasta asiasta on tehnyt useamman provon, tämä eka tänä vuonna: check

5) Ei jatkanut kirjottelua klo 23 jälkeen: check

Lisää provon tuntomerkkejä löytyy jokaisesta provon keksimisoppaasta (etsikää googlella, löydätte helposti monta, en paljasta käyttämääni, koska sitten en voisi itse enää tehdä tylsyyksissäni paria provoa, joista kyllä olen joka kerta kertonut jossain vaiheessa että ovat provoja) ja kas kummaa, kaikki merkit täyttyy :D

MOT

Mutta väliä? Eikä tänne pääse kirjoittamaan 23-7.

Vierailija
74/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kolmannen lapsen jälkeen olisit voinut hankkia vasektomian "vahingossa". :-)

Vierailija
75/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan yritä syyllistää ap:ta, nainen tässä on eittämättä syyllinen ja ap uhri, mutta silti. Miksi ihmeessä olet luottanut ehkäisyasiat vielä ensimmäisen vahingon jälkeen vaimon käsiin?

Vierailija
76/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt välitä juuri tämän totuusarvosta, tiedän vastaavia tapauksia omasta tuttavapiiristä. Mielipiteeni on että hyi helvetti, miten itsekäs voi ihminen olla.

Samoin. Eräässä perheessä vaimoke tulee vahingossa raskaaksi aina kun edellinen on kasvamassa yli hoitovapaaiän, ja puolisonsa alkaa vihjaamaan töiden hakemisesta (mies pienituloinen, joten ymmärrettävästi haluaisi toisenkin töihin tienaamaan jotta arki helpottuisi).

Mutta toisaalta, ko. vaimoke on vailla peruskoulun jälkeistä koulutusta ja ekan raskauden aikana irtisanoutui töistään, joten luulisi hälytyskellojen jo silloin soineen, ettei ole kauhean työssäviihtyvä tapaus..

Vierailija
77/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta suomessa ainakin naisen on ihan helvetin vaikea saada vasektomia. Onko miehille helpompaa, sitä en tiedä

Vierailija
78/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta suomessa ainakin naisen on ihan helvetin vaikea saada vasektomia. Onko miehille helpompaa, sitä en tiedä

Onko näin helvetin tyhmiä ihmisiä olemassa?

Vierailija
79/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille vaimolle et okei, pidetään lapsi mut mitään uusia vaunuja ei osteta, muutakaan uutta ei osteta, saa käyttää vanhat vauvan vaatteet ja vaimo imettää lapsen 12kk ikään ettei ruokaankaan mene rahaa ja käyttää kestovaippoja. Vaimo hoitaa vauvan sinä et siihen lähde.

Vierailija
80/159 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta riittänee kelle tahansa, joten olisiko nyt viimeistään sen vasektomian aika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi