Tuttava kulkee toppakamoissa ympäri kaupunkia
Ei ole oikein fiksun näköistä näillä kulmilla. Yleensä ihan normaalit vaatteet, mutta nyt näyttää joltain snoukkaaja wannabelta. LOL.
Kommentit (43)
Harha, mitä merkkihulluutta! Minulla on ganada goosen superlämmin talvitakki ja kahdet toppahousut, toiset peakin ja toiset 30€:lla ostettucitymarketin alennuksesta, ei tietääkseni mitään merkkiä. Todellakin kehtaan kulkea ne jalassa! Näinkin merkkivaatteisiin pukeutuvana en voi käsittää, miten joku ei kehtaa käyttää "ei-merkki"-vaatteita. Se on mielestäni oikeasti outoa.
Minulla on myös mummon tekemä villapaita ja vanhat kalsarit.
Mä olin tänään kaupungilla pilkkihaalarissa. Repikää siitä.
Enpähän ainakaan palellut.
:D automaatti korjauksena korjaa joka kerta ganada goose :D
Arvaapas kiinnostaako toppistyyppiä sinun mielipiteesi? Hän kulkee lämpöisenä, pehmoisena ja onnellisena välittämättä pakkasesta. Hän menee kotiin seesteisenä ja miettii että olipa ihanan raikas ilma <3
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, jos olisin niin hoikka että minulla olisi edes toppahousut. Ei näin lihaville edes valmisteta, koska nehän on ulkoiluvaatteita ja läskit ei sellaisia tarvitse. Hatunnosto heille, jotka ovat säilyttäneet linjansa eivätkä näytä paksuilta edes toppahousuissaan!
Hae miesten puolelta, siellä riittää kokoja. Sieltä minäkin hain, kun olin viimeisilläni raskaana eikä mikään naisten koko enää riittänyt. Ei niitä kukaan katukuvassa näe, onko ne miesten vai naisten, kun mustia tavallisia toppiksia joka tapauksessa kaikki ovat.
Minulla on kovimmilla pakkasilla neljä kerrosta päällä. Aluskerran päällä on lämpöinen kerrasto, sen päällä villapaita ja collegehousut ja siinä päällä vielä toppahousut.
Ja korvilla ihka aito karvalakki. Piti Venäjältä saakka hakea, kun ei Suomesta löytynyt. Ei mikään pipo lämmitä kuin karvalakki, vaikka olisi mistä materiaalista tehty. Olisin kyllä mieluiten ostanut suomalaisen karvalakin, koska täällä on niin tiukat lait ja ketut varmasti kunnolla hoidetut, noista Venäjän tarhoista taas ei oikein tiedä. Mutta kun täällä ei myydä, oli pakko ostaa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä naurettavampaa nämä suomalaiset, jotka vuosi toisensa jälkeen luulevat että collegehousut ovat toppahousut; heti kun tulee oikein kovat pakkaset, niin nämä järjenjättiläiset pukevat KOLLEKEHOUSUT! Ah, että lämmittää!
Lämmittää enemmän kuin tiukat housut, joiden alle ei edes mahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vielä naurettavampaa nämä suomalaiset, jotka vuosi toisensa jälkeen luulevat että collegehousut ovat toppahousut; heti kun tulee oikein kovat pakkaset, niin nämä järjenjättiläiset pukevat KOLLEKEHOUSUT! Ah, että lämmittää!
Joo! Huomannut saman! Mikä ihme logiikka siinä on? En ymmärrä.
Mutta miksi laittaa ne kolleket, kun toppahousujakin on saatavilla??
Kävin eilen tossa kylillä Stockalla toppiksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi laittaa ne kolleket, kun toppahousujakin on saatavilla??
Niin, kun ne ei suojaa kosteelta eikä tuulelta. Yhtä lailla voisi lähteä niissä kerrastopöksyissä.
Henkilökohtaisesti en pidä toppahousuista, sillä se kahina ärsyttää. Sitten kun taakse tulee kävelemään niissä kahisevissa housuissa, niin menee oma rytmi sekaisin. Liikun neljän kilometrin työmatkat kävellen ja olen laittanut lämpökerraston, sen pääle chinot ja kauluspaidan, toppatakin, pipon, kahdet sukat (hankaavat toisiaan vastaan, niin ei tule rakkoja), varrelliset talvikengät ja talvinahkahanskojen alle ohuet sormikkaat. Ei ole tullut kylmä kävellessä. Kyllä noilla tunnin verran menee 25 asteen pakkasessa.
Minä ostan kirppareilta vaatteet.
Miesten toppahousut on liian lyhytvyötäröisiä, joten läskin on tyydyttävä collegeihin, niissä sentään on lämmintä ilmaa.
Läskit, esim. Pipsa saa toppahousut ompelijalta. Tai osta toppahame
Vierailija kirjoitti:
Siis nehän vedetään ulos mennessä pillufarkkujen päälle jos ei omista toppahousuja tai halua käyttää niitä. Teinit ovat tehneet noin jo vuosikymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein fiksun näköistä näillä kulmilla. Yleensä ihan normaalit vaatteet, mutta nyt näyttää joltain snoukkaaja wannabelta. LOL.
Se vasta tyhmän näköistä on kun hipsutellaan kesätamineisa 25 asteen pakkasessa.
Ennenvanhaan naiset käytti hametta pakkasellakin. Alle vaan pikkarit ja villahousut
Kuinka surkea itsetunto pitää olla ettei uskalla kulkea toppavaatteissa?!?
Mä ainakin kuljen ihan just niissä vaatteissa kuin mua huvittaa. Jos sua ei huvita , niin sitten ei. Ei se liikuta mua. :)
Kun ne kolleket ei välihousuillakaan varustettuna ole talvihousut. Pakkasella käytetään toppahousuja niiden välihousujen kanssa