välillä harmittaa kun en nostanut isompaa meteliä
silloin kun äitini tyhjensi kirjahyllyäni yms. Siinä meni mm lahjaksi saatuja. Olisinhan minä voinut vaikka sanoa että en syö enkä puhu äidille ennen kuin saan ne takaisin.
Kommentit (10)
Aikuinen ei säilö romppeitaan toisen kirjahyllyssä
Huom olin silloin jotain 12-vuotias ja kirjahylly ei ollut täynnä.
No, minun äitini hävitti päiväkirjani, jotka olivat kotona huoneessani. Olin silloin opiskelija. Huomasin katoamisen, mutta menin sanattomaksi siitä, että näin on tehty. En sanonut mitään, mutta en ole osannut myöskään unohtaa.
mitä vi..tuu sä horiset ??? Ota aamulääkkeet.
Ei kannata tollasta muistella. Vai oletko yhä alaikäinen?
Vierailija kirjoitti:
No, eipä olla ennakkoluuloisia. Minulla on paritkin aamulääkkeet, mutta en silti kanna kaunaa jostain kirjajutusta, kun olin 12-v. Johtunee siitä, etten suostunut terapiaan. Siellä kun kaikki on aina vanhempien ja sisarusten syytä... ;)
Mitä väliä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eipä olla ennakkoluuloisia. Minulla on paritkin aamulääkkeet, mutta en silti kanna kaunaa jostain kirjajutusta, kun olin 12-v. Johtunee siitä, etten suostunut terapiaan. Siellä kun kaikki on aina vanhempien ja sisarusten syytä... ;)
Mitä väliä, ap?
Kyse on siitä, kunnioittaako vanhempi omaa lastaa. Kunnioituksella on väliä. Kunnioituksen puute syö ihmissuhdetta, oli se sitten vanhempi-lapsi -suhde tai mikä tahansa ihmissuhde.
Oliko kirjahylly mallia Sotka-alttari?
Se on kuitenkin oleellisin asia tässä kysymyksessa.
Miksi sinä et itse tyhjentänyt omaa kirjahyllyäsi, jos se jostakin syystä piti tyhjäksi saada?