Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähinnä vituttaa kun alkaa kelvata vasta kolmikymppisenä naisille

Vierailija
06.01.2016 |

Mun elämä noin pähkinänkuoressa: nuorena olin ujo, kouluun keskittyvä, ei missään nimessä "suosittu tyyppi" ... en kelvannut naisille (yrityksestä ei jäänyt kiinni). Nyt kolmikymppisenä minulla on ikäisekseni todella hyvät tulot ja ura jolla voi päästä todella pitkälle. Arvatkaapa mitä: naiset ovat NYT alkaneet kiinnostua.

En koe muuttuneeni ihmisenä yhtään, samanlainen tuppisuu olen nyt kuin ennenkin. Suunnilleen samannäköinen, pari ryppyä tosin vähemmän. Vaatteeni olivat kyllä halvempia aiemmin. Lisäksi mulla on nykyään itse asiassa entistä vähemmän sosiaalista elämää, kun ne vähäiset lukioystävyydet ovat hiljalleen hiipuneet ja yliopistossa pysyin pitkälti erossa opiskelijabileistä, missä niitä ystävyyssuhteita kai yleensä syntyi. Nyt tuntuu että saisin vaikka millaisen naisen, sellaisenkin joilta sain useasti ivaa kymmenen vuotta sitten. Mutta olenko mä kuitenkin vain pelkkä narri?

Haluan välittämiseen ja kunnioitukseen perustuvan parisuhteen. Eipä tunnu kovin helpolta löytää sellaista. Mistä ihmeestä tiedän kuka nainen on kiinnostunut minusta, eikä hae miestä sen perusteella, kuka on valmis perustamaan perheen ja/tai kenellä on iso palkkapussi? Mistä sen voi tietää? En olisi aiemmin uskonut että tämä parinvalinta on tällaista, ennen kuin olen omin silmin nähnyt. Enpä jäänyt paljosta paitsi aiemminkaan, kun naisen löytäminen oli todella vaikeaa ja vuosikausiin ei ollut oikeastaan muuta actionia kuin pari muutaman viikon tapailua (joissa ei varmaan kumpikaan osapuoli ollut edes etäisesti ihastunut).

Ihan turha väittää että minun persoonani on muka nyt yhtäkkiä kovin kiinnostava. Ei se ole edelleenkään naisten mieleen. Mutta ehkä joukossa on joku joka haluaa juuri minut? Mistä helvetistä hänet voi tunnistaa?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ehkä joukossa on joku joka haluaa juuri minut? Mistä helvetistä hänet voi tunnistaa?

Löytämällä toisen ainakin yhtä menestyneen mutta kuitenkin menneisyydestään "katkeran" ihmisen? Jos sulla ei ole edes oikein kavereita, mutta susta kiinnostuu joku hyvin suosittu, niin voi tosiaan olla että kiinnostukseen on muut syyt kuin persoonasi.

Vierailija
2/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se sun yliyrittäminen on nyt takana päin ja olet jotenkin seesteisempi ja tyytyväisempi itseesi.

Naiset ne huomaa sen jotenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pitää vain luottaa omiin vaistoihin.

Tietysti, jos haluat, ettei nainen ole rahan perään, niin ei kannata treffeillä pröystäillä rahoilla. Mutta ei se mitään takaa myöskään.

Onnea matkaan.

Vierailija
4/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena yritän aina katsoa, miten mies puhuu muille: onko ystävällinen, mielisteleekö jne. Ja mitä on valmis tekemään läheistensä puolesta. Kyllä sen vaan vaistoaa toisesta ihmisestä viimeistään parin vuoden tuntemisen jälkeen, että mitä se toinen on miehiään/naisiaan.

Jos ihana nainen tulee kohdalle, tarkista, että olette samalla aaltopituudella ja samat asiat kiinnostavat.

Vierailija
5/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus sulla on? Ehkä voisit löytää naispuolisen kollegan? Yleensä saman alan ihmisillä on samantapainen ajatusmaailma. 

Vierailija
6/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

No jos se sun yliyrittäminen on nyt takana päin ja olet jotenkin seesteisempi ja tyytyväisempi itseesi.

Naiset ne huomaa sen jotenki.

En mä mitään yliyrittämistä ole harrastanut. En edelleenkään osaa puhua naisille. Jotain tönkköä vaan soperran ja kysyn kasan kysymyksiä. Nykyisin niihin kysymyksiin vaan tulee yli yhden sanan vastauksia.

ap

Vierailija
7/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole muuttunut, mutta ehkä naiset ovat, kun ikää on tullut lisää? Osaavat ehkä nyt arvostaa kilttiä ja rauhallista tuppisuuta, jonka kanssa voisi perustaa perheen. Ei se välttämättä liity palkkaasi mitenkään.

Vierailija
8/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein suhteet edes perustuvat kiinnostavaan persoonaan? Luulisi taustalla olevan kiinnostus myös saada seuraa, seksiä ja parempaa elämää (kaksistaan on varaa paljon parempaan elintasoon kuin yksin)?

Vierailija
9/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole muuttunut, mutta ehkä naiset ovat, kun ikää on tullut lisää? Osaavat ehkä nyt arvostaa kilttiä ja rauhallista tuppisuuta, jonka kanssa voisi perustaa perheen. Ei se välttämättä liity palkkaasi mitenkään.

Arvostaa ja arvostaa... mä haluan että se nainen on muhun hulluna. Tuntuu että monilla kaltaisillani ne parisuhteet ovat intohimottomia ja seksittömiä. Ei paljoa nappaa, vaikka nainen "arvostaisi" jollain tasolla. Jos mä kiinnostun jostain naisesta, niin olen ihan sekaisin hänestä. En halua olla mikään turvallinen varapalkinto. Mä en vaan osta sitä että yllättäen juuri tässä iässä naisten halut muuttuvat. Ja huom. osa niistä naisista jotka on ollu mun perässä viime aikoina on paljon mua nuorempia.

ap

Vierailija
10/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota rakennekynsi-fitness-muotilaukkunaista, vaan joku söpö, mutta tavallisen näköinen. Sellainen, joka joko tekee omaa uraa tai on omistanut elämäntyönsä toisten auttamiseen ja on kiltti. Sellainen haluaa olla kanssasi siksi, että pitää sinusta, ei siksi että metsästäisi "rahakasta saalista". Ota lisäksi mieluiten oman ikäinen, ei parikymppinen. Aikuisella naisella on henkistä kypsyyttä. Älä missään tapauksessa ota mitään mallin näköistä, koska ne ovat usein rinsessoja, jotka odottaa miehen vain antavan ja antavan, mutta antaminen (raha, hellyys, seksi) ei ole suhteessa heidän kanssaan koskaan tasapuolista. He olettavat, että koska ovat kauniita ja mies on niiiiiin onnekas saadessaan hänet, että miehen on tehtävä ihan mitä tahansa rinsessa haluaa.

Vierailija
11/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus sulla on? Ehkä voisit löytää naispuolisen kollegan? Yleensä saman alan ihmisillä on samantapainen ajatusmaailma. 

Naispuolisia kollegoita on todella vähän. Tarkkaa koulutusta en kerro.

Vierailija
12/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaa ja arvostaa... mä haluan että se nainen on muhun hulluna. Tuntuu että monilla kaltaisillani ne parisuhteet ovat intohimottomia ja seksittömiä. Ei paljoa nappaa, vaikka nainen "arvostaisi" jollain tasolla. Jos mä kiinnostun jostain naisesta, niin olen ihan sekaisin hänestä. En halua olla mikään turvallinen varapalkinto. Mä en vaan osta sitä että yllättäen juuri tässä iässä naisten halut muuttuvat. Ja huom. osa niistä naisista jotka on ollu mun perässä viime aikoina on paljon mua nuorempia.

ap

Olet vähän hakoteillä jos haluat naisen ihastuvan suhun kuin mies ihastuu naiseen? Naiset ja miehet kun ovat kuitenkin vastakohtia. Moni nainen haaveilee että häntä vain joku "arvostaisi" kerrankin, eikä vain hullaantuisi. Sulla juuri toisinpäin. Haluat että joku himoitsisi, eikä vain pitäisi arvossa.

Vierailija
13/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lisäksi mieluiten oman ikäinen, ei parikymppinen.

Taitaisi olla ap:n tapauksessa varmin tapa saada rahan perässä juoksija, kun ottaisi oman ikäisen vauvakuumeisen naisen? Parikymppinen saattaisi olla todennäköisemmin kiinnostunut muustakin.

Vierailija
14/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuvittelet muka tietäväsi, että olisiko nainen ivannut sinua nuorempana? Sun mielestäsi kaikki viihteellä joskus käyneet naiset tietenkin halusivat vain hunks-miehiä. Ja kaikki kolmekymppiset kauniit naiset olivat parikymppisenä sellaisia. Nykyään ilmeisesti käyt ulkona etkä köki kotona koko elämääsi vai mistä ne naiset sinut bongaavat?

Vierailija
15/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein suhteet edes perustuvat kiinnostavaan persoonaan? Luulisi taustalla olevan kiinnostus myös saada seuraa, seksiä ja parempaa elämää (kaksistaan on varaa paljon parempaan elintasoon kuin yksin)?

Tietysti romanttinen rakkaus jo itsessään sisältää tavallaan tarpeen saada seuraa ja seksiä. Sitten taas jos ihminen yrittää vain päästä kroonisesta yksinäisyydestä parisuhteen avulla, ollaan kyllä väärällä jalalla liikenteessä.

Toi "parempi elämä" on kyllä sairas konsepti. Eihän sitä nyt ystäviäkään valita rahan perusteella? Ainakaan terveet ihmiset... Jos on pakko saada luksuselämä, niin kypsä aikuinen ihminen yrittää kyllä itse tienata ne rahat. Ihan pienille lapsille on jotenkin hyväksyttävää, että suositaan jotain kaveria lelujen perusteella ja käytetään hyväksi.

ap

Vierailija
16/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet vähän hakoteillä jos haluat naisen ihastuvan suhun kuin mies ihastuu naiseen? Naiset ja miehet kun ovat kuitenkin vastakohtia. Moni nainen haaveilee että häntä vain joku "arvostaisi" kerrankin, eikä vain hullaantuisi. Sulla juuri toisinpäin. Haluat että joku himoitsisi, eikä vain pitäisi arvossa.

Kyllä kai naisetkin haluaa tuntea itsensä myös halutuiksi eikä vaan arvostetuiksi esim. pullantuoksuisena perheenäitinä?

ap

Vierailija
17/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti romanttinen rakkaus jo itsessään sisältää tavallaan tarpeen saada seuraa ja seksiä. Sitten taas jos ihminen yrittää vain päästä kroonisesta yksinäisyydestä parisuhteen avulla, ollaan kyllä väärällä jalalla liikenteessä.

Toi "parempi elämä" on kyllä sairas konsepti. Eihän sitä nyt ystäviäkään valita rahan perusteella? Ainakaan terveet ihmiset... Jos on pakko saada luksuselämä, niin kypsä aikuinen ihminen yrittää kyllä itse tienata ne rahat. Ihan pienille lapsille on jotenkin hyväksyttävää, että suositaan jotain kaveria lelujen perusteella ja käytetään hyväksi.

ap

Tarkoitin paremmalla elämällä sitä, että sinkkuna on vaikea saa rahaa riittämään omakotitaloon, kesämökkiin, laatuautoon yms. Pariskuntana onnistuu helpommin, jopa keskituloisilta.

Mieluummin minä ainakin eläisin elämäni keskiluokkaisessa unelmassa kuin yksin yksiössä...

Vierailija
18/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ja statuksella saa naisia toki naiset haluaa antaa itsestään vähemmän pinnalisen kuvan vaikka todellisuudessa naiset ovat huomattavasti pinnallisempia kuin miehet. Naisten vaatimukset kun ei rajoitu pelkkään ulkonäköön, ulkonäön lisäksi pitää löytyä rahaa, statusta ja vaikka mitä, vaatimuslista on lähes loputon.

Vierailija
19/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuo esiin taloudellista tilannettasi, se ei voi vaikuttaa naisten kiinnostumiseen/kiinnostumattomuuteen. Ongelma ratkaistu - ole hyvä.

Veikkaan, että olet muuttunut enemmän kuin itse tajuat. Joka tapauksessa, jäyhä aikuinen mies vetoaa naisiin enemmän kuin ujo, epävarma teini. Sama tuppisuu saattaa siis hyvinkin olla kiinnostavampi ihan vain siksi, että ikää on tullut lisää. Maailma on hassu paikka.

Vierailija
20/130 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuvittelet muka tietäväsi, että olisiko nainen ivannut sinua nuorempana? Sun mielestäsi kaikki viihteellä joskus käyneet naiset tietenkin halusivat vain hunks-miehiä. Ja kaikki kolmekymppiset kauniit naiset olivat parikymppisenä sellaisia. Nykyään ilmeisesti käyt ulkona etkä köki kotona koko elämääsi vai mistä ne naiset sinut bongaavat?

Nykyään käyn itse asiassa vähemmän ulkona kuin parikymppisenä, mutta flaksi on kovempi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä