Lähdin pois kesken Humisevan harjun
En vaan pystynyt katsomaan. Taisin olla liian koulutettu.
Kommentit (23)
Uusin leffa on aivan sketsi, ei mitään tekemistä kirjan kanssa.
En ole nähnyt sitä. Miksi lähdit? Milsi et pystynyt katsomaan?
Luin sen kirjan joskus teininä, oli ihan ok. Tämä leffaversio ei taida olla yhtään kirjan mukainen, mainoksesta jo saa sellaisen kuvan.
Päivänvastoin olet sivistymätön tallukka.
Toihan yksinkertaistaa ihan hitosti. Miksi rahan kiilto silmissä tehdään asioista yksinkertaisia? Pissataan koko kirjallisuuden idean päälle kun hahmot ovat liukuhihnalla olevia vauhtipalloja.
Törkeä elokuva.
Ei 1800-luku istu TikTok-tanssiksi. Vaikka kuinka tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Toihan yksinkertaistaa ihan hitosti. Miksi rahan kiilto silmissä tehdään asioista yksinkertaisia? Pissataan koko kirjallisuuden idean päälle kun hahmot ovat liukuhihnalla olevia vauhtipalloja.
Törkeä elokuva.
Ainahan kirjoihin perustuvissa elokuvissa kaikki on typistetty aivan yksinkertaiseksi. Kannattaa lukea ennemmin.
Voi harmi. Mikä siinä oli mielestäsi pielessä? Itse en ole vielä nähnyt.
Ja tänne piti tulla pätemään, ei kovin sivistynyttä käytöstä. Miksi yleensä menit katsomaan? Onhan se selvää että ohjaaja ottaa vapauksia kuvauksissa, eikä voi pilkulleen kirjaa mukailla.
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne piti tulla pätemään, ei kovin sivistynyttä käytöstä. Miksi yleensä menit katsomaan? Onhan se selvää että ohjaaja ottaa vapauksia kuvauksissa, eikä voi pilkulleen kirjaa mukailla.
Näin, minkä tahansa elokuvan kyllä pystyy katsomaan loppuun, itse en kehtaisi käyttäytyä noin.
Vierailija kirjoitti:
Jokuneekerihomo rakastuu sukupuoltaan vaihtaneeseentransuun?
Sekös sinua harmittaa mulkero?
Mitä, etkö ihastunutkaan siihen lateksimekkoon mitä on promokuvissa näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Termit ovat ihan hukassa sulla. Mystalaiset eivät ole meekereitä. Margot Robbie on cis-nainen ja erittäin viehättävä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, minkä tahansa elokuvan kyllä pystyy katsomaan loppuun, itse en kehtaisi käyttäytyä noin.
En minä todellakaan aio katsoa mitään loppuun asti, mikäli se ei minua miellytä. Esim. liika väkivalta tms. ei mikään pakko ole katsoa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Termit ovat ihan hukassa sulla. Mystalaiset eivät ole meekereitä. Margot Robbie on cis-nainen ja erittäin viehättävä sellainen.
Margot kävi läpi massiiviset kasvo rekonstruktiot ennen kun pääsi elokuviin. Vertaa oikeaa naamaa niin JÄRKYTYT! ei sillä naamalla sais päärooleja
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta ja täällä saa keskustella. Jotkut onnistuvat, vapauksiakin ottaessaan, tekemään hyviä elokuvia ja jopa alkuperäisteokselle uskollisia. Miten voi näkemättä tietää miellyttääkö elokuva vai ei. Sinä se sivistymättömämmältä epäkohteliaan käytöksesi kanssa vaikutat kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisi? Miten se elokuvan tekijöitä loukkaisia? Kesken teatterikappaleen poistuminen voisi olla kyseenalaista (ellei ko kappale todella loukkaisi omia arvoja tms) mutta elokuvan??
Elokuvaa - tätä uutta - en ole nähnyt, romaanin kyllä lukenut muutamaan kertaan.
Mutta aiheeseen liittyen kun joku puolusteli ohjaajan versiota vs kirja, tietenkin tekee oman näkemyksensä mutta jos teoksessa ei ole alkuperäisen kanssa muuta yhteistä kuin nimi niin miksi ratsastaa jonkin tunnetun kirjan/elokuvan nimellä jos sisältö onkin jotain ihan muuta? Eikö luoteta että saadaan katsojia sillä ihkaomalla tekeleellä? Siis ihan yleisellä tasolla tarkoitan, en Humisevaan Harjuun liittyen koska en tästä uudesta versiosta ole pätevä mitään sanomaan.
Paskaa TikTok-addikteille.