Junon eväät
Aika uhkarohkeaa Junolta esitellä kisakatsomo eväitään instassa, vesipiippu ja kasa ruohoa. Luulisi, että kotietsinä tulee. Myös IL huomannut nämä eväät.
Kommentit (109)
Voi kun te kannabishysterioijat tietäisitte, miten moni kansankynttiläkin polttaa! Olisitte varmaan niin järkyttyneitä, että itkisitte itsenne uneen.
miettikää nyt järjellä average 30-50-vuotiaita ihmisiä. Siinä ikäluokassa alkaa varsinaiset hipin näköiset ihmiset vähenemään. Luulette että jokainen polttelija on joku hippijamppa kannabishousuissa. Ei saatana :D
Vierailija kirjoitti:
Onks pakko verrata alkoholia ja kannabista... Molemmat huonoja, huono asia jos lomat menee minkään päihteen alaisena
Ei ilmeisesti heidän mielestään.
Tuo on vain sinun mielipide. Se on yhtä arvokas mielipide kuin sen tyypin mielipide joka juo tai polttaa ne lomat.
Jokainen kyllä tietää että sinun kaltaisia ihmisiä on jotka syövät lomansa aikana vain banaaneja ja lanttulaatikkoa. Ei se sinusta silti tee yhtään parempaa ihmistä paitsi sinun itsesi mielestä. Sehän on tärkeintä että itse arvostaa itseä. Sitä arvostusta et saa itsellesi aliarvioimalla muiden tapaa viettää lomiaan.
Eli sovitaanko että pidetään se lätty omalla lautasella eikä kuikuilla muiden lautasille?
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen provo mun mielestä Junolta ja huono esimerkki nuorisolle :(. Toivon todella, ettei tuo ole sitä, miltä näyttää.
Kieltolain aika ja kaikki se mitä käyttäjille on tehty kieltolain aikana ansaitsee lapsellisuuden. Lapselliselle laille lapsellinen vastaisku.
Enemmän vaan näitä kuvia ja julkkiksia ulos kaapeista. Loppuu se ihmisten sakottaminen ja koteihin tunkeutuminen hampuntaimien takia! Lapsellinen turha laki ansaitsee tuon.
En ole vielä tarvinnut huumeita ja ikääkin on yli puolivuosisataa reilut. Olen kaikenlaisia huumeita vastaan, alkoholia nyt joskus maltillisesti.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tarvinnut huumeita ja ikääkin on yli puolivuosisataa reilut. Olen kaikenlaisia huumeita vastaan, alkoholia nyt joskus maltillisesti.
Sinä oletkin esimerkillinen Akka. Juuri niin sitä pitää elää kuin ihailee ja yrittää parhaansa mukaan olla esimerkkinä muille. Jos muut siitä innostuu niin sitten innostuu. Se on heidän elämänsä se. Jokainen on oman elämänsä kapteeni.
Siitä ei tule mitään jos joku kapteeni tulee sanomaan toiselle kapteenille että et ota huumetta.
Sitten nämä kuvat jota näimme on taistelua tuulimyllyä vastaan ja kaikkia niitä jotka kuvittelevat olevansa kaikkien kapteeneita. On vain yksi kapteeni yhdelle vartalolle.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen provo mun mielestä Junolta ja huono esimerkki nuorisolle :(. Toivon todella, ettei tuo ole sitä, miltä näyttää.
Heikko tapa sinulla vetää viaton nuoriso mukaan tähän Junon kuvaan ja selittää se esimerkkinä muille.
KERROTTIINKO SIINÄ ETTÄ SE ON NIMENOMAAN ESIMERKKI? Vai provosoiduitko sinä vain kuvasta, koska et jostain syystä kykene hyväksymään sitä että ihminen itse päättää omasta vartalostaan. Se on ihmisoikeus.
Sinä yrität nyt tehdä ihmisoikeudesta lapsellista provoa.
Tosi alhaista että muotoilet toisen kuvaa ja sen tarkoitusta omiin tarkoituksiisi.
Jos et hyväksy sitä niin älä polta itse ja ole hiljaa.
Nämä kannabiksen käyttäjien pilkkaajat vasta saisivatkin pitää päänsä kiinni. Kuulostavat ihan vittuilurinkiläisiltä.
Hullua kuvitella että tuon kuvan nähdessään esimerkiksi sinun lapsesi rientäävät kadulle kyselemään huumeita... Jumalauta. Nyt jotain rajaa tuohon hysteriaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen on pakko olla joku vitsi. Tai sit Junolla on jäänyt lomafiilikset pahasti päälle.
Kannattaako hankkia itselleen narkkarin mainetta. Onpa kyse mistä tahansa muusta, valitettavasti pössyttelijän mainetta tuosta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuorille huono esimerkki. Pitäisi enemmän mainostaa vaponisointia. Polttaminen on vähän epäterveellisempi tapa nauttia kannabista. Aikuisille hyvä esimerkki siitä että kisoja voi katsella terveellisemmällä vähäkalorisemmalla vaihtoehdolla kuin keskikaljalla.
Esimerkkejä maailma kaipaa ja yhden esimerkki ei ole hyvä toiselle, mutta meille muille se voi olla hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen aika paljon kannabiksen käyttäjiä eri piireistä. Kyllä se on pieni vähemmistö jolla homma ei näy perusarjessa. Suurimmalla osalla lomat, vapaat ja juhlat vaativat aina polttelua. Eikä riitä myöskään koskaan yhdet hatsit vaan pitää olla koko ajan pää pöllyssä. Aivan vitun rasittavaa sitten katsella sellasta pöhnästä tyyppiä, kun ei siitä enää mitään seuraa ole.
En tiedä tosta Junosta ja sen käyttötottumuksista sen enempää. Mutta näköjään aivot on jo surkastuneet nupuksi. Löytyy myös paljon kuvia, joissa silmistä näkee, että on vastikään poltellu.
Tässä parikymmentä vuotta on useammissa kaveripiireissä saanut seurata tuota käyttökuviota. Aina toistuu sama: alussa polttelu on jännää kiellettyä hedelmää ja kokeilusta kerrotaan hihitellen muille, mutta pidetään matalaa profiilia. Kun siitä on tullut säännöllistä viihdekäyttöä kuvitellaan olevan niin viileitä että asialla mielellään brassaillaan julkisestikin. Ostellaan hamppuaiheisia vaatteita, saarnataan somessa yms paskaa. Kun viihdekäyttö muuttuu tavaksi, jopa päivittäiseksi, painutaan ikään kuin maan alle. Käytöstä puhutaan luottohenkilöille ja muille käyttäjäkavereille, ettei tulis ongelmia ja käyttö häiriintyisi "ulkopuolisen" käräyttäjän toimesta...
Vain päihteidenkäyttäjät itse tekee numeroa tuosta Kannabiksesta, esim. julkaisemalla kuvan. Riippuvaisille on tyypillistä, että päihde nostetaan jalustalle ja sitä hehkutetaan kuin jumalaa konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen on pakko olla joku vitsi. Tai sit Junolla on jäänyt lomafiilikset pahasti päälle.
Kannattaako hankkia itselleen narkkarin mainetta. Onpa kyse mistä tahansa muusta, valitettavasti pössyttelijän mainetta tuosta seuraa.
Kovanjätkän mainehan siitä tulee. Pahaksi pojaksi pääsee Suomessa siten että polttaa näyttävästi kolmionmallisia itsekäärittyjä savukkeita ja kasvattaa hamppua. Siitä lävähtää yhtä kovat tuomiot kuin raiskaamisesta, pahoinpitelystä.
Jos itse haluaisit olla paha gangsteri ja räppäri samassa paketissa niin raiskaisitko vai hakkaisitko mieluummin jonkun että saisit mainetta? Vai valitsisitko helpomman tavan. Sen rauhallisemman tavan joka ei aiheuta muille kipua, mutta yhtä kovat tuomiot.
Vierailija kirjoitti:
Vain päihteidenkäyttäjät itse tekee numeroa tuosta Kannabiksesta, esim. julkaisemalla kuvan. Riippuvaisille on tyypillistä, että päihde nostetaan jalustalle ja sitä hehkutetaan kuin jumalaa konsanaan.
Suomessa on satoja tuhansia kannabista käyttäneitä ja käyttävää.
Missä olet nähnyt noita julistettuja kuvia. Alahan jaella linkkejä urpo.
Eikä kuvan julkaisu tai polttelu tai kasvattelu ole sellaisia tekoja että niistä pitäisi tarjota sakkoja tai vankeutta. Ne eivät kuulu muille. Kieltolaki aiheuttaa ne ongelmat. Riippuvaista ei auteta nykyisellä systeemillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos presidentti käyttäisi huumetta (Obama) niin olisiko hän vain pelkkä narkomaani maineeltaan vai olisiko hän ehkä kuitenkin ihminen? Meillä muilla on se vastuu siitä millaisena otetaan toinen ihminen ja millainen todistus hänestä annetaan.
Et sinä voi sanoa toista narkomaaniksi ellet tunne häntä. Raamatussakin sanotaan että ällös sinä anna väärrää todistustha toisestas. Eli ei puututa toisen elämään niin hänkään ei puutu sinun elämääsi. Sillä tavoin säilyy rauha maanpäällä ja sotia ei syty.
Nimittelyistä on usein alkaneet suurimmat verenvuodatukset tällä planeetalla. Tarvitaan nöyrää mieltä eikä olla muiden kuninkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa että huumeiden käyttäjät värväävät näillä kuvilla lisää nuoria käyttämään ja ostamaan huumeita. Sillä rahoitetaan maailmanlaajuista huumebisnestä ja poliisi yrittää parhaansa mukaan taistella sitä vastaan.
Tässä se huumebisneksen suurin juoni on. Tarvitaan joku nuorten suosikki mainostamaan "kamaa". Sitten nuoret kieli pitkänä juoksevat huumeen perässä. Seuraavaksi siirrytään kovempiin aineisiin ja loppu onkin historiaa. Osa selviää ja osa ei. Ne jotka selviää ovat aina varoittamassa nuoria niiden vaaroista.
Opetelkaa vain sanomaan ei. EI! Ei! Sanokaa ei kun diileri tulee huumepussiensa kanssa kadulla vastaan ja esittelee ilmaista näytepakkaustaan.
Ilmeisesti Janna ei välitä maineestaan. Entäpä sitten, kun lapsia alkavat väsäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen aika paljon kannabiksen käyttäjiä eri piireistä. Kyllä se on pieni vähemmistö jolla homma ei näy perusarjessa. Suurimmalla osalla lomat, vapaat ja juhlat vaativat aina polttelua. Eikä riitä myöskään koskaan yhdet hatsit vaan pitää olla koko ajan pää pöllyssä. Aivan vitun rasittavaa sitten katsella sellasta pöhnästä tyyppiä, kun ei siitä enää mitään seuraa ole.
Tässä parikymmentä vuotta on useammissa kaveripiireissä saanut seurata tuota käyttökuviota. Aina toistuu sama: alussa polttelu on jännää kiellettyä hedelmää ja kokeilusta kerrotaan hihitellen muille, mutta pidetään matalaa profiilia. Kun siitä on tullut säännöllistä viihdekäyttöä kuvitellaan olevan niin viileitä että asialla mielellään brassaillaan julkisestikin. Ostellaan hamppuaiheisia vaatteita, saarnataan somessa yms paskaa. .
Kysymys 1: kun menet juhliin, tai vaikka viikonlopuksi mökille kaveriporukalla, juotko itse vain yhden kaljan? Etkö ole ikinä humalassa/päihtynyt alkoholista? Ihan samanlainen oikeus ihmisellä on polttaa illan mittaan useasti, kun toisella juoda kännit. Se on sitä viihdekäyttöä, vähän kuin humalahakuinen juominen. Ihan samalla tavalla kännissä olevat ärsyttää selvinpäinolevia. Mutta miksi humalaista ärsyttää pilvinen ihminen? Koska pilvessä ei mölise, mokella idioottimaisuuksia, draamaile, ärise ja haasta riitaa.. eikä pilvinen ihminen lähde mukaan humalaisen sosiaaliseen ympyrään, jossa omaan alkoholista päihtymiseen kuuluu vahvasti se että toisetkin olisivat yhtä humalassa ja joisivat (jokainen tietää sen mitä painostusta, ihmettelyä ja vittuilua jopa voi saada bileissä aikaan se ihminen, joka ei käytä alkoholia. Niin vaikea hyväksyä asiaa!). Jotta humalainen tuntee olevansa samalla taajuudella jonkun kanssa, sopii siihen parhaiten toinen humalainen. Ne jutut kun ei ole selvinpäin oleville läheskään niin hauskoja kuin luulee. Pilvi ei muuta persoonaa kun taas alkoholi saattaa tehdä hiljaisestakin tuppisuusta puheliaan. Joskus voi olla rauhassa ja keskustella rauhassa asioista. Onko mieleesi tullut että joku polttaa kannabista ollakseen rauhassa, eikä sinua varten että voit vetää herneet nenään kun ihminen ei ole sellainen kun sinä haluat? Minulla on monia ystäviä, jotka ovat sietämättömiä humalassa. Juuri edellä mainittua paskaa draamoineen, itkuineen ja riitoineen humalassa. Arvaa ottaako se minua päähän? Annan heidän kuitenkin olla sellaisia, sillä ihmisellä on vapaus olla rentoutua tavallaan, ja vaikken pystyisi heidän kanssaan silloin keskustelemaan ja tuntemaan yhteyttä humalatilan vuoksi, en silti ala sanomaan heille, kuinka heidän vapaa-ajanviettotapansa ei kelpaa minulle.
2) kuka aikuinen ihminen käyttää kannabisaiheisia vaatteita muuta kuin läpällä?
Ihmeellisen kokoisen herneen vedit mun viestistä. Onko sulla joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän Jannakin kannabista.
No kuka nuorisosta sitä nyt ei käyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tosta Junosta ja sen käyttötottumuksista sen enempää. Mutta näköjään aivot on jo surkastuneet nupuksi. Löytyy myös paljon kuvia, joissa silmistä näkee, että on vastikään poltellu.
Tässä parikymmentä vuotta on useammissa kaveripiireissä saanut seurata tuota käyttökuviota. Aina toistuu sama: alussa polttelu on jännää kiellettyä hedelmää ja kokeilusta kerrotaan hihitellen muille, mutta pidetään matalaa profiilia. Kun siitä on tullut säännöllistä viihdekäyttöä kuvitellaan olevan niin viileitä että asialla mielellään brassaillaan julkisestikin. Ostellaan hamppuaiheisia vaatteita, saarnataan somessa yms paskaa. Kun viihdekäyttö muuttuu tavaksi, jopa päivittäiseksi, painutaan ikään kuin maan alle. Käytöstä puhutaan luottohenkilöille ja muille käyttäjäkavereille, ettei tulis ongelmia ja käyttö häiriintyisi "ulkopuolisen" käräyttäjän toimesta...
Tarinastasi jää mielikuva kymmenistä kannabisnarkomaaneista joita odottaa sama kavala kohtalo ja tuho. Näinhän se aina menee vääjäämättömästi jokaisen kannabiksen käyttäjän kohdalla. Sinä tunnet heidät kaikki kuin omat nahkasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen kokoisen herneen vedit mun viestistä. Onko sulla joku ongelma?
Ihmeellisiä ongelmia sinä luot jostain Junon kuvasta. On kuva ja sinä ja sinä ongelmoiduit siitä. Sitten joku muu ongelmoituu sinun ongelmista jotka lopulta juontavat sinun asenteeseen kannabista kohtaan.
Teikäläisten asenne on ongelmallista ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on satoja tuhansia kannabista käyttäneitä ja käyttävää.
Missä olet nähnyt noita julistettuja kuvia. Alahan jaella linkkejä urpo.
Eikä kuvan julkaisu tai polttelu tai kasvattelu ole sellaisia tekoja että niistä pitäisi tarjota sakkoja tai vankeutta. Ne eivät kuulu muille. Kieltolaki aiheuttaa ne ongelmat. Riippuvaista ei auteta nykyisellä systeemillä.
No, minä urpo olen tuntenut kaikenlaisia päihteidenkäyttäjiä, sellaisia joilla käyttö on sikäli vähäistä ettei vaikuta elämään ja sellaisia, joilla se vaikuttaa ja tuo päihde alkaa määrätä elämää, sitä palvotaan ja päihde on kuin uskonto. Ennen pitkää nuo yleensä alkaa siitä kärsimään tavalla tai toisella, koska mikään luonnonmyrkky ei tee psyykeelle hyvää. Eikö se Juno julkaissut jotain kuvaa... yleensä normaalit ihmiset ei hehkuta päihteidenkäyttöään.