Ex vie uuden naisen heti vihille, pistää vihaksi
V*tuttaa suorastaan. Aijon sen täällä anonyymisti ja rehellisesti tunnustaa. Minun kanssa ei halunnut naimisiin (tai oli aina "joojoo kyllä joskus haluun") 10 vuoteen mutta tuon "naisen" (on varmaan hädin tuskin yli 20v, huoh....) on vihille viemässä kuulemani mukaan ensi kesänä. Ovat nyt varmaan olleet yhdessä vuoden verran. Noh, ajattelen, että kaipa exän oli äkkiä rengastettava ensimmäinen nainen joka hänet huoli :D kun tajusi ettei minua voi takaisin saada!
Miksi miehet toimii aina eron jälkeen näin? olen ennenkin havainnut saman!
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa ap miksi erositte exäsi kanssa? ja kauan erosta on?
Erosta on kaksi vuotta. Olin vähän ns. hukassa silloin enkä tiennyt mitä haluan, haluanko olla exän kanssa vai jonkun muun. Kai jotain kolmenkympin kriisiä pukkasi. Toisaalta halusin naimisiin ja elää normaalia perhe-elämää,toisaalta kaipasin jotain uutta ja rakkautta myös.Exä hangoitteli kaikkea sitoutumista vastaan ja sekoitti sillä muutenkin ristiriitaisia tuntemuksiani. Niin sitten kävi että uuden tuulet veivät minulla voiton, tapasin nykyisen miesystäväni silloisen työni merkeissä ja huomasin ettei suhde exän kanssa tule koskaan olemaan millään tasolla tyydyttävä. Kerroin kuitenkin rehellisesti exälle mitä oli käynyt ja olisin ollut valmis vielä kokeilemaan suhdettamme jos hän olisi muuttanut tapojaan ja suhtautumistaan minuun,mutta eipä tuo halunnut. Erota halusi mielummin kun ottaa ongelmiamme todesta.Silloin ongelmille olisi voinut vielä tehdä jotain ja ehkä olisin valinnut exän sitten mielummin kuin tämän työtuttavani, mutta kun toinen ei ollut halukas tulemaan yhtään vastaan niin ei sitten!
ap
No en ihmettele että halusi erota. Olisitko itse halukas olemaan suhteessa jonka ehdot on että muutu mieleisekseni tai lähden uuden matkaan ja on jo katsottuna uusi valmiiksi. Jos et niin vittuako iniset? Oma moka.
No en ollut täydellinen kyllä lähellekään :( mutta luulin miehen haluavan jatkaa lapsen takia ja ongelmat oli yhtä lailla hänen kun minunkin. Hän lopulta sanoi että oli näin pitkään vain lapsen takia joten aattelin että olisi kiinnostanut yhteinen tulevaisuuskin!
ap
Vierailija kirjoitti:
Menee naimisiin kun ei sinua takas saanut. Mutta oli se joka ei halunnut jatkaa sun kanssa ja jätti sut? :D päätä nyt kumpi. Ei sillä lapsella ole mitään hätää miksi sun pitäis mielesi pahoittaa. Ei sitä lasta haittaa, että et saa lasta muualle minuutin varoajalla vaan sua ittees.
No meinasin tällä, että jos en oisi ite alkanut hakea muuta seuraa, niin varmaanhan oltaisi vielä yhdessä ja ehkä me oltaisiin menossa naimisiin. Mutta minähän siis aloin kyseenalaistaa suhdetta ja mies ei sitten tätä hyväksynyt eikä halunnut tarttua ongelmiin joten siksi ero. Jos oltaisi jatkettu vaan samaa tasapaksua arkea kun siihenkin asti niin varmasti mies olisi edelleen minun kanssa. Siksi tuntuu, että niin äkkiä piti saada uutta naista tilalla ja vielä häät näin pian! vaikka tiedäpä tuosta kun ei hän halua mistään oman elämänsä jutuista mulle enää puhua,mistä lie kertoo sekin...
ap
Minusta ap voisi nyt ihan tosissasi miettiä mikä onkaan ongelman ydin? Tuntuu että sinua harmittaa ettei mies halunnut sinun kanssa naimisiin ja yrität kovasti selittää miten mies ehkä haikailee sinua ja haluaisi sinut edelleen ym.
Faktahan on kuitenkin, että vaikuttaa siltä ettei mies ollut lainkaan kiinnostunut sinuun sitoutumisesta. Ainoastaan tuo "vahinko" raskaus on sitonut hänet sinuun. Sitten vielä petät kaiken huipuksi ja ihmettelet miksei mies halua korjata suhdettanne.
Luulenpa että mies on onnellinen päästessään sinusta eroon ja luojan kiitos uudelle naiselle jos hän on saanut miehen lopettamaan tuon sinun menojesi mukaan ramppaamisen. Ihan älytöntä muutenkin eikä tasan voi perustella lapsen parhaalla.
Tavallaan ymmärrettävää että ex miehen uusi ja ilmeisesti nuorempi puoliso on kuin isku vasten kasvoja, etenkin jos kuvittelit olevasi elämänsä suuri rakkaus. Kuitenkin teot puhuu puolestaan. Ei halunnut kanssasi naimisiin ja vastusteli sitoutumista, yksinkertaisesti ei siis vaan ollut halukas sinun kanssasi olemaan tai tekemään ainakaan mitään lupauksia loppuelämäksi. Halusi ehkä pitää vielä muut mahdollisuudet avoinna.
Ei auta kun niellä tappio nyt ap.Mietin vain, että miten edes jaksat vatvoa tätä kun sinullahan on uusi ihana miesystävä omastakin takaa? miksi jaksat edes vittuuntua exän naimisiin menosta jos itselläsikin on uusi onni? erikoista sanoisinko...
Viimeisin ap:n viesti paljasti provoksi.
Kuulostat yhtä hullulta, kun mun miehen eksä. Me vieläpä muutettiin yhteen 4kk tapaamisesta ja 2kk yhteenmuutosta oltiin naimisissa. Heillä on myös yksi lapsi, eivätkä olleet naimisissa. Hänellä vaan ei vielä neljänkään vuoden jälkeen ole uutta suhdetta ja elämänsä pyörii vain kaikesta valittamisen ympärillä. Siinä sun tulevaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee naimisiin kun ei sinua takas saanut. Mutta oli se joka ei halunnut jatkaa sun kanssa ja jätti sut? :D päätä nyt kumpi. Ei sillä lapsella ole mitään hätää miksi sun pitäis mielesi pahoittaa. Ei sitä lasta haittaa, että et saa lasta muualle minuutin varoajalla vaan sua ittees.
No meinasin tällä, että jos en oisi ite alkanut hakea muuta seuraa, niin varmaanhan oltaisi vielä yhdessä ja ehkä me oltaisiin menossa naimisiin. Mutta minähän siis aloin kyseenalaistaa suhdetta ja mies ei sitten tätä hyväksynyt eikä halunnut tarttua ongelmiin joten siksi ero. Jos oltaisi jatkettu vaan samaa tasapaksua arkea kun siihenkin asti niin varmasti mies olisi edelleen minun kanssa. Siksi tuntuu, että niin äkkiä piti saada uutta naista tilalla ja vielä häät näin pian! vaikka tiedäpä tuosta kun ei hän halua mistään oman elämänsä jutuista mulle enää puhua,mistä lie kertoo sekin...
ap
Miten veikkaan ettei miestä vaan kiinnosta jutella kanssasi yhtään ylimääräistä? miksi kertoisi elämästään sinulle edes?
Miksi naiset ovat niin tyhmiä, että luulevat miehen olevan sitoutunut heihin, vaikka lykkäävät yhteisiä isoja suunnitelmia, kuten avioliitto?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat yhtä hullulta, kun mun miehen eksä. Me vieläpä muutettiin yhteen 4kk tapaamisesta ja 2kk yhteenmuutosta oltiin naimisissa. Heillä on myös yksi lapsi, eivätkä olleet naimisissa. Hänellä vaan ei vielä neljänkään vuoden jälkeen ole uutta suhdetta ja elämänsä pyörii vain kaikesta valittamisen ympärillä. Siinä sun tulevaisuutesi.
Täällä sama! Tosin oltiin peräti vuos yhdessä ennen naimisiinmenoa mutta kyllä jaksoi exä märistä :D povasi eroa kieli pitkällä ekat vuodet. Nyt ei vissiin jaksa kun on 10v avioliittoa jo takana.
Ap tavallaan kuulostaa harmittomalta mutta sekaisin kyllä on, eikä näe tilannetta muuta kun omasta näkökulmastaan ja uskottelee ihmeellisiä asioitakin itselleen ja muille. Ihan normaalia psykologista kieltämistä tuo on ja jossain vaiheessa voi todellisuuskin jysähtää.
Muakin kiinnostaa miten ap on noin takertunut exäänsä vaikka on ollut 2 vuotta uudessa parisuhteessa! eikö onni kukoistakaan? masentaa ettei uusikaan mies ole halunnut sitoutua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat niin tyhmiä, että luulevat miehen olevan sitoutunut heihin, vaikka lykkäävät yhteisiä isoja suunnitelmia, kuten avioliitto?
Miksi miesten pitää olla niin röyhkeitä, että pitää naista varalla, kun haluaakin sitoutua ihan toisenlaisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa miten ap on noin takertunut exäänsä vaikka on ollut 2 vuotta uudessa parisuhteessa! eikö onni kukoistakaan? masentaa ettei uusikaan mies ole halunnut sitoutua?
Miksi osa teistä on niin ilkeitä!? :( En ole takertunut exään, vaan on pakko olla sen kanssa tekemisissä lapsen takia! ihan ensisijaisesti lapsen takia koko homma vituttaa. Uusi suhdekin voi hyvin, kiitos vaan. Meillä ei ole mikään hoppu sitoutua, koska hänelläkin on lapsia, eikä huvita mihinkään uusperhevirityksiin hypätä liian nopeasti. Toistaiseksi tapailu pääosin ilman lapsia on sopinut meille parhaiten. Suhteeni ei kuitenkaan liity mitenkään siihen, etteikö lapseni isän vastuuton käytös saisi vituttaa!!!
ap
Olenko ainut joka ymmärtää ap:tä! osittain siksi että omakin exä toimi just noin aikoinaan. Eipä kestänyt uusikaan onni hänellä. Ihmeen vihamielinen suhtautuminen kaikilla aloittajaan. Hänhän se alkuperäinen nainen oli miehelle, joten ei sitä noin vaan sivuuteta ja hommata uutta tilalle. Ja kukapa äiti ei olisi lapsestaan huolissaan. Onhan se väärin että mies lopettaa tapaamiset kun nainen tulee kuvioihin! tai tapaa sitten kun hänelle itselleen vaan sopii.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut joka ymmärtää ap:tä! osittain siksi että omakin exä toimi just noin aikoinaan. Eipä kestänyt uusikaan onni hänellä. Ihmeen vihamielinen suhtautuminen kaikilla aloittajaan. Hänhän se alkuperäinen nainen oli miehelle, joten ei sitä noin vaan sivuuteta ja hommata uutta tilalle. Ja kukapa äiti ei olisi lapsestaan huolissaan. Onhan se väärin että mies lopettaa tapaamiset kun nainen tulee kuvioihin! tai tapaa sitten kun hänelle itselleen vaan sopii.
Minä ainakin ymmärrän, vaikkei minulla ole edes lapsia. Tuntui muuten hirveän musertavalta, kun mies on toisen kanssa naimisissa ja sitten minun kanssa ei halunnut. Pidetään toivoa yllä ja annetaan ymmärtää, että kaikki on hyvin. Miksi? Ymmärrän katkeruuden ja ihmettelen suurinta osaa kommenteista.
No tämä on provo, mutta ihan yhtä hyvin voisi olla tottakin.
Te jotka olette pitkästä liitosta eronneet (9v tai enemmän) niin vastatkaa tähän: Onko eroon johtaneet ongelmat liittyneet asioihin jotka olette tienneet aiheuttavan ongelmia jo heti suhteen alusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Ap:llahan oli o uusi ies ennenkuin erosivat. Isä ei lopettanut tapaamisia eikä suostu niihin vain silloin kun itsellensä sopii vaan haluaa pitää kiinni sovituista ajoista, ei enää hyppiä ap:n pillin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän, vaikkei minulla ole edes lapsia. Tuntui muuten hirveän musertavalta, kun mies on toisen kanssa naimisissa ja sitten minun kanssa ei halunnut. Pidetään toivoa yllä ja annetaan ymmärtää, että kaikki on hyvin. Miksi? Ymmärrän katkeruuden ja ihmettelen suurinta osaa kommenteista.
Mä taas en ajattele noin.
Koska jos se sun miehesi olisikin tavannut silloin kauan sitten tämän nyxän eikä sinua, niin eivät hekään olisi naimisissa. Eli en usko että exäsi olisi mennyt naimisiin kenenkään kanssa kun ei mennyt sinunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos, olette ihania :) Vähän tässä jo alkoi tuntua että oonko totaalisen sekopää. Ehken vaan osaa ilmaista tunteitani niin selvästi. Myönsinkin että exän naimisiin meno ottaa päähän rajusti ja juurikin siksi ettei minun kanssa koskaan ollut valmis siihen. Ja kyllä, tiedän ettei hän siis halunnut olla kanssani, miten moni kommentoija kuvittelee olevansa kovinkin fiksu kun toistelee tätä. Tiedän kyllä ja saa kai asia surettaa, vituttaakin. Ja tiedän myös etten ole ollut täydellinen suhteemme aikana.
ap
Vierailija kirjoitti:
"Alkuperäinen nainen"
Olen lähes sanaton.
Kyllä se vaan sivuutetaan ja hommataan uusi tilalle jos tarve ilmenee, ei siinä mitkään "alkuperäisyydet" auta.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jokam ymmärtää ap:tä! osittain siksi että omakin exä toimi just noin aikoinaan. Eipä kestänyt uusikaan onni hänellä. Ihmeen vihamielinen suhtautuminen kaikilla aloittajaan. Hänhän se alkuperäinen nainen oli miehelle, joten ei sitä noin vaan sivuuteta ja hommata uutta tilalle. Ja kukapa äiti ei olisi lapsestaan huolissaan. Onhan se väärin että mies lopettaa tapaamiset kun nainen tulee kuvioihin! tai tapaa sitten kun hänelle itselleen vaan sopii.
Mikä hiton "alkuperäinen nainen" ?? Naisia on varmasti miehellä ollut ennen ja jälkeen tämän lapsen äidin :D varmaan itkettää juu, kun on onnistunut miehelle lapsen vääntämään, eikä edes lapsi ole riittänyt, että mies olisi kyennyt naista sietämään vaan on halunnut erota. On varmaan rankkaa huomata olevansa vain yksi miehen eksistä ja, että mies on niin onnellinen jonkun toisen kanssa, että haluaa naimisiin vaikka ei ole edes lasta tämän naisen kanssa. Taitaa olla tosi rakkautta, kun ei tartte uuden naisen edes mitään rakkauden sinettiä vääntää päästäkseen vihille ;)