Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex vie uuden naisen heti vihille, pistää vihaksi

Vierailija
05.01.2016 |

V*tuttaa suorastaan. Aijon sen täällä anonyymisti ja rehellisesti tunnustaa. Minun kanssa ei halunnut naimisiin (tai oli aina "joojoo kyllä joskus haluun") 10 vuoteen mutta tuon "naisen" (on varmaan hädin tuskin yli 20v, huoh....) on vihille viemässä kuulemani mukaan ensi kesänä. Ovat nyt varmaan olleet yhdessä vuoden verran. Noh, ajattelen, että kaipa exän oli äkkiä rengastettava ensimmäinen nainen joka hänet huoli :D kun tajusi ettei minua voi takaisin saada!
Miksi miehet toimii aina eron jälkeen näin? olen ennenkin havainnut saman!

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni hoiti erosta selviytymisen aika lailla samalla tavalla. Puoli vuotta erosta ja löytyi uusi 19-vuotias tyttöystävä. Tästä alle puoli vuotta eteenpäin ja nainen oli jo raskaana. Tästä toiset puoli vuotta kihlat ja sitten pikavauhtia naimisiin. Nainen on kotiäitinä, ammattikoulu jäi kesken vauvan takia. Toinen lapsi on tulossa.

Minun kanssani mies jaksoi kituuttaa seitsemän vuotta ilman puhettakaan kihloista tai avioliitosta. Lapsetkin oli aina se "sitten joskus kun molemmilla on hyvät duunit ja säästöjä"-juttu hänelle. Voitte arvatakin, miksi kyllästyin suhteeseemme ja jätin hänet.

Eipä minua enää tuo käytös kaivele. Aluksi olin hieman ihmeissäni, sillä ennen niin vastuuntuntoinen ja jopa pelokas mies oli alkanut elää elämäänsä suorastaan uhkarohkeasti. Nykyään lähinnä naurattaa paskaisesti, kun ajattelen, mihin soppaan hän on itsensä järjestänyt.

Vierailija
22/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap, varmaan exäsi tuleva vaimo haluaa vauvankin lähitulevaisuudessa. Sitten mies ei ainakaan ehdi tanssia pillisi mukaan. Kuulostat kyllä suoraan sanottuna katkeralta vain.

Ja ovatko nuo omat menosi menoja miesystäväsi kanssa? silti ärsyttää että exäsi menot liittyy myös uuteen naiseen. Vain naiset voi ajatella näin!

Itsekin peräänkuulutan selkeiden tapaamissopimusten puolesta enkä noin että hillutaan miten sattuu ja sitten tulee riita kun ei se tuukaan vaik on ennen tullut. Eihän tuo palvellut muuta kun sinua itseäsi ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni hoiti erosta selviytymisen aika lailla samalla tavalla. Puoli vuotta erosta ja löytyi uusi 19-vuotias tyttöystävä. Tästä alle puoli vuotta eteenpäin ja nainen oli jo raskaana. Tästä toiset puoli vuotta kihlat ja sitten pikavauhtia naimisiin. Nainen on kotiäitinä, ammattikoulu jäi kesken vauvan takia. Toinen lapsi on tulossa.

Minun kanssani mies jaksoi kituuttaa seitsemän vuotta ilman puhettakaan kihloista tai avioliitosta. Lapsetkin oli aina se "sitten joskus kun molemmilla on hyvät duunit ja säästöjä"-juttu hänelle. Voitte arvatakin, miksi kyllästyin suhteeseemme ja jätin hänet.

Eipä minua enää tuo käytös kaivele. Aluksi olin hieman ihmeissäni, sillä ennen niin vastuuntuntoinen ja jopa pelokas mies oli alkanut elää elämäänsä suorastaan uhkarohkeasti. Nykyään lähinnä naurattaa paskaisesti, kun ajattelen, mihin soppaan hän on itsensä järjestänyt.

"kiva" kuulla että jollain muullakin näin lapsellinen ex mies :D itsekin naureskelen mielessäni mitä tuostakin avioliitosta tulee. Tuskin tuo hänen nuori tyttöystävänsä  on pahemmin seurustellut, saati ymmärrä perhe-elämästä mitään. Voi tulla ikävä huoletonta elämää kun passaa reilu 30v ukkoaan :D Ex ei olisi koskaan halunnut edes lastakaan. Samalla tavalla viivytteli kun avioliiton ja kihlauksenkin suhteen, että ei nyt vielä ole sopiva hetki, haluaa kyllä joskus muttei just nyt. Onneks kävi sentään tuo vahinko ja sain tuon ainokaiseni sentään :) kyllähän mieskin velvollisuutensa hoitaa, tosin hoiti paremmin ennen tuota naista. Jännä kyllä nähdä aikooko vielä lisääntyä kun oli ennen niin ehdoton ettei halua ainakaan toista lasta koskaan.

ap

Vierailija
24/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ex ei saisi suunnitella mitään menojaan etukäteen, vaan sen pitäisi istua lähtövalmiudessa luuri kourassa odottamassa, jos ap sattuu soittamaan ja tarvitsemaan lapsenlikkaa? Just silleen. Ja ap on itse sopinut niistä lapsen hoitovuoroista, mutta ei nyt haluakaan pitää niistä kiinni? Sun pitää tehdä sitten uusi sopimus, missä sanotaan selvästi, että molempien on oltava 24/7 hälytysvalmiudessa, jos toiselle tulee jostain syystä menoja tai "menoja".

Vierailija
25/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kiva" kuulla että jollain muullakin näin lapsellinen ex mies :D itsekin naureskelen mielessäni mitä tuostakin avioliitosta tulee. Tuskin tuo hänen nuori tyttöystävänsä  on pahemmin seurustellut, saati ymmärrä perhe-elämästä mitään. Voi tulla ikävä huoletonta elämää kun passaa reilu 30v ukkoaan :D Ex ei olisi koskaan halunnut edes lastakaan. Samalla tavalla viivytteli kun avioliiton ja kihlauksenkin suhteen, että ei nyt vielä ole sopiva hetki, haluaa kyllä joskus muttei just nyt. Onneks kävi sentään tuo vahinko ja sain tuon ainokaiseni sentään :) kyllähän mieskin velvollisuutensa hoitaa, tosin hoiti paremmin ennen tuota naista. Jännä kyllä nähdä aikooko vielä lisääntyä kun oli ennen niin ehdoton ettei halua ainakaan toista lasta koskaan.

ap

Haha, ap on tehnyt siis pennun ilman exän suostumusta, ja nyt sitten kärsii seurauksista! Niin sitä pitää, kunpa kaikille näille "vahinko"äideille kävisi samalla tavalla.

Vierailija
26/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun miehen exältä, paitsi että heillä ei ole lapsia ja olivat "vain" 5 vuotta yhdessä ilman kihloja tai muuta. Me olemme olleet puolisentoista vuotta yhdessä ja menossa ensi kesänä naimisiin. Mies kosi 1-vuotispäivänä :). Miehen ex on katkera tästä ja siitäkin, että muutettiin parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen.

Omalle exälleni toivon samanlaista onnea, ja hän on jo uuden naisen löytänytkin. Toivottavasti hän saa sellaisen perheen minkä haluaa ja mitä minä en hänelle kyennyt antamaan, koska en lapsia halua.

Vierailija
27/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ap miksi erositte exäsi kanssa? ja kauan erosta on?

Vierailija
28/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä ap, varmaan exäsi tuleva vaimo haluaa vauvankin lähitulevaisuudessa. Sitten mies ei ainakaan ehdi tanssia pillisi mukaan. Kuulostat kyllä suoraan sanottuna katkeralta vain.

Ja ovatko nuo omat menosi menoja miesystäväsi kanssa? silti ärsyttää että exäsi menot liittyy myös uuteen naiseen. Vain naiset voi ajatella näin!

Itsekin peräänkuulutan selkeiden tapaamissopimusten puolesta enkä noin että hillutaan miten sattuu ja sitten tulee riita kun ei se tuukaan vaik on ennen tullut. Eihän tuo palvellut muuta kun sinua itseäsi ap.

Siis eikö vanhin lapsi olekaan exän lapsi siinä vaiheessa kun hän saa uusia lapsia? Ihme puhetta.

Vierailija
29/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Haha, ap on tehnyt siis pennun ilman exän suostumusta, ja nyt sitten kärsii seurauksista! Niin sitä pitää, kunpa kaikille näille "vahinko"äideille kävisi samalla tavalla.

No mies sanoi jo suhteemme alussa ettei halua lasta pitkiin aikoihin mutta jos vahinko kävisi niin kyllä hän vastuunsa kantaisi eikä jättäisi minua yksin. Että enpä tiedä miten tuossa nyt on tehty muka ilman suostumusta koska vahinko sitten kävi muutaman vuoden yhdessä olon jälkeen.

ap

Vierailija
30/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö vanhin lapsi olekaan exän lapsi siinä vaiheessa kun hän saa uusia lapsia? Ihme puhetta.

Ei siinä ihan niin tainut lukea? vaan että olisiko mies enää "valmiustilassa" menossa hakemaan/vahtimaan tätä ap:n kanssa hankittua lasta jos kotona olisi vauvakin. Mutta siis mieshän oli lopettanut jo tuon 24/7 palvelusopimuksen joten tilanne tuskin muuttunee ellei ap ala sekoilla

Vierailija
31/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on oltava prooovoooo

Vierailija
32/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta on kaksi vuotta. Olin vähän ns. hukassa silloin enkä tiennyt mitä haluan, haluanko olla exän kanssa vai jonkun muun. Kai jotain kolmenkympin kriisiä pukkasi. Toisaalta halusin naimisiin ja elää normaalia perhe-elämää,toisaalta kaipasin jotain uutta ja rakkautta myös.Exä hangoitteli kaikkea sitoutumista vastaan ja sekoitti sillä muutenkin ristiriitaisia tuntemuksiani. Niin sitten kävi että uuden tuulet veivät minulla voiton, tapasin nykyisen miesystäväni silloisen työni merkeissä ja huomasin ettei suhde exän kanssa tule koskaan olemaan millään tasolla tyydyttävä. Kerroin kuitenkin rehellisesti exälle mitä oli käynyt ja olisin ollut valmis vielä kokeilemaan suhdettamme jos hän olisi muuttanut tapojaan ja suhtautumistaan minuun,mutta eipä tuo halunnut. Erota halusi mielummin kun ottaa ongelmiamme todesta.Silloin ongelmille olisi voinut vielä tehdä jotain ja ehkä olisin valinnut exän sitten mielummin kuin tämän työtuttavani, mutta kun toinen ei ollut halukas tulemaan yhtään vastaan niin ei sitten!

ap

Vierailija
33/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta on kaksi vuotta. Olin vähän ns. hukassa silloin enkä tiennyt mitä haluan, haluanko olla exän kanssa vai jonkun muun. Kai jotain kolmenkympin kriisiä pukkasi. Toisaalta halusin naimisiin ja elää normaalia perhe-elämää,toisaalta kaipasin jotain uutta ja rakkautta myös.Exä hangoitteli kaikkea sitoutumista vastaan ja sekoitti sillä muutenkin ristiriitaisia tuntemuksiani. Niin sitten kävi että uuden tuulet veivät minulla voiton, tapasin nykyisen miesystäväni silloisen työni merkeissä ja huomasin ettei suhde exän kanssa tule koskaan olemaan millään tasolla tyydyttävä. Kerroin kuitenkin rehellisesti exälle mitä oli käynyt ja olisin ollut valmis vielä kokeilemaan suhdettamme jos hän olisi muuttanut tapojaan ja suhtautumistaan minuun,mutta eipä tuo halunnut. Erota halusi mielummin kun ottaa ongelmiamme todesta.Silloin ongelmille olisi voinut vielä tehdä jotain ja ehkä olisin valinnut exän sitten mielummin kuin tämän työtuttavani, mutta kun toinen ei ollut halukas tulemaan yhtään vastaan niin ei sitten!

ap

Aika sontaa, eli suomeksi petit miestäsi eikä hän halunnut jatkaa suhdetta sinuun?

Vierailija
34/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halunnut eksän kans ikinä mennä naimisiin vaikka 10v oltiin yhdessä ja lapsikin saatiin. Tiesin vaan ettei ole mun loppuelämän rakkaus.

Uuden miehen kans menin naimisiin pikavauhtia, alle vuoden sisällä edellisestä erosta. Päätös oli nopea mutta NIIN oikea.

Ei se eksäsi ole velvollinen päivystämään lapsenvahtina jos sä satut tarvitsemaan.

Vierailija
35/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halunnut eksän kans ikinä mennä naimisiin vaikka 10v oltiin yhdessä ja lapsikin saatiin. Tiesin vaan ettei ole mun loppuelämän rakkaus.

Uuden miehen kans menin naimisiin pikavauhtia, alle vuoden sisällä edellisestä erosta. Päätös oli nopea mutta NIIN oikea.

Ei se eksäsi ole velvollinen päivystämään lapsenvahtina jos sä satut tarvitsemaan.

En ajattelis että oman lapsen kanssa olo olisi mitään päivystämistä :( olihan se ok miehelle ennen tätä naikkostakin. Edelleen LAPSEN TAKIA olen loukkaantunut, miestä en edes kaipaa!

ap

Vierailija
36/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aika sontaa, eli suomeksi petit miestäsi eikä hän halunnut jatkaa suhdetta sinuun?

No en nyt sanoisi noin jyrkästi koska kyllä suhteessa on pahoja ongelmia jos toinen joutuu turvautumaan "pettämiseen". Mies ei halunnut korjata suhdettamme vaikka tiesi työkaveristani joten katsoin kyllä että häntä ei suhteeseemme panostaminen enää kiinnostanut. Kyllä nää on aina molempien vika.

ap

Vierailija
37/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No en ihmettele että halusi erota. Olisitko itse halukas olemaan suhteessa jonka ehdot on että muutu mieleisekseni tai lähden uuden matkaan ja on jo katsottuna uusi valmiiksi. Jos et niin vittuako iniset? Oma moka.

Vierailija
38/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. :D Tämä on väkisinkin provo tai sitten ap on joko seonnut tai iältään 13. Kerro vain lisää tuntemuksistasi ap, kaivoin juuri joulusuklaat esiin ja asetuin mukavaan asentoon viltin alle.

Vierailija
39/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhjästä olet nyt mielesi pahoittanut, ap.

Miten sinusta muka joulun tapaamiset olisi pitänyt hoitaa? Siis juuri noinhan muutkin eronneet tekevät, eli sopivat ajoissa etukäteen, että esim. lapset ovat aatonaatosta joulupäivään äidin kanssa ja sen jälkeen isän luona X päivää, kunnes palaavat kotiin. Kaikkien kannalta mutkattomampaa, kun asioista on sovittu ja näin ollen myös molemmat vanhemmat voivat sopia halutessaan omiakin menojaan sotkematta silti lasten joulua. Myös mahdollisten sukulaisten,mummojen ja kummien tapaamiset on helpompi järkkäillä, kun tietää missä lapset kulloinkin ovat. Siinä sen sijaan ei ole mitään väärää, että isä omalla ajallaan lähtee reissuun uuden rakkaansa kanssa. Tämä ei ole mitenkään pois lapsilta, eikä sinultakaan ap. Jos isä on pitänyt lasta sovitut päivät, niin niiden ulkopuoliset tekemiset eivät kuulu sinulle tuon taivaallista.

Minusta ainakin todella häiritsevä ajatus, että "edetään tilanteen mukaan" kuten ehdotit. Mitäs jos kumpikin osapuoli haluaisi lapsesta eroon tiettynä iltana omien menojensa takia? Tulee ikävästi lapselle olo, ettei kumpikaan vanhempi halua ottaa luokseen. Tältä vältytään, kun asiosta on nimenomaan sovittu etukäteen, niin ei tarvi sitten tapella siitä, kumman vuoro on ottaa ja kumpi pääsee omiin menoihin milloinkin. Tuntuu, että haluat vain pitää tilanteen ns. auki, jottei ex miehesi edes voisi suunnitella mitään menojaan, tai siis anteeksi "menojaan" :) Ja kyllä, olen itsekin eronnut ja myös minun exälläni on uusi avopuoliso, jonka olemassa olo ei häiritse elämääni millään tapaa. Saavatpahan lapset parempaa ruokaa isällään ainakin, koska exän bravuuri on purkkihernekeitto ja tämä avokkinsa on ammatiltaan kokki. Vähän OT, mutta kerroinpa vaan ja haiskahtaa tämä aloituksesti hyvin vahvasti katkeralta tilitykseltä, sori vaan :)

Vierailija
40/119 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. :D Tämä on väkisinkin provo tai sitten ap on joko seonnut tai iältään 13. Kerro vain lisää tuntemuksistasi ap, kaivoin juuri joulusuklaat esiin ja asetuin mukavaan asentoon viltin alle.

Mä uskoisin myös provoon ellei mieheni exä olisi juuri tismalleen kuten ap! ja vieläkin sekopäisempiä vaatimuksia sieltä on tullut vuosien saatossa. Ap ei itseasiassa ole vielä kovin paha, vähän höntti vaan :D