Finnoilin hampurilaiset
Muistatteko millaisia olivat huoltoasemaketju Finnoilin hampurilaiset? Itse olen ollut aika pieni, kun Finnoil lopetti. Minulle on kuitenkin jäänyt eräästä vanhasta aikakauslehden numerosta kuva, jossa kaksi nuorta poikaa söi hampurilaista ja heillä oli myös ranskanperunoita ja Coca-Colaa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut meidän E-öljyllä ja sittemmin Finnoililla hampurilaisia, pahaa kahvia ja perinteistä känttyä sai toiselta ja toiselta ei mitään muuta suuhun pantavaa kuin purukumi.
Ai jaa. Muistan kyllä ihan varmasti, että kuvan yhteydessä luki, että Finnoil tarjoaa maistuvia hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut meidän E-öljyllä ja sittemmin Finnoililla hampurilaisia, pahaa kahvia ja perinteistä känttyä sai toiselta ja toiselta ei mitään muuta suuhun pantavaa kuin purukumi.
Ai jaa. Muistan kyllä ihan varmasti, että kuvan yhteydessä luki, että Finnoil tarjoaa maistuvia hampurilaisia.
Ehkä jollain oli, mutta ei kaikilla. Siihen aikaan ei brändit olleet niin ahtaaseen muottiin tungettuja.
Muistan kun Kuopiossa oli Burger Cafe Finoilin uudessa kiinteistössä ja taispa olla myös Kajaanissa.
Ja hampurilaiset olivat tosiaan mahtavia.
Meidän lähi-Finnoililla oli, olivat tosi hyviä. Siskon kanssa saatiin aina ekana kesälomapäivänä käydä hamppareilla. Aseman avajaisissa niitä sai ilmaiseksi, lähitienoon kersat taisivat vetää n. 10 / lärvi päivän mittaan, huhu kertoo että jollain meni 20 rikki. Ainakin oli kaikilla ähky illalla. Asemasta tuli myöhemmin Kesoil ja sitten Neste, huhu kertoo että hampparit olisivat edelleen pysyneet samoina, mutta en ole itse käynyt pariinkymmeneen vuoteen.