Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisena mainoksia jakamaan?

Vierailija
05.01.2016 |

Kun ei muutakaan työtä saa? Palkka on tietysti paska ja nyt on vielä liukkaita kelejäkin luvassa... Mutta kyllä sille satkulle kuussa olisi käyttöä! Eli kannattaako alentua sellaisiin koiran hommiin vai ei?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen kuussa? Koska siitä on sellaisia summia alettu maksaa?

Vierailija
2/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satanen kuussa? Koska siitä on sellaisia summia alettu maksaa?

Jotkut voi jakaa useampaa piiriä... Enemmän töitä -> enemmän palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyt valvomaan öisin niin lehdenjako olisi kaikin puolin parempi diili vaikka siinäkin on paska palkka.

Vierailija
4/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos pystyt valvomaan öisin niin lehdenjako olisi kaikin puolin parempi diili vaikka siinäkin on paska palkka.

Moninverroin parempi kuin mainostenjakamisessa.

Vierailija
5/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia on ainakin kaikki mainostenjakajat, joita meillä olen nähnyt. Toki on myös piirejä, joissa on auto pakollinen, eivätkä ne silloin käy nuorisolle.

Vierailija
6/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen kuitenkin vaaditaan usein esim. oma auto, jonka ylläpito syö ison osan palkasta. Usko tai älä, jopa mainostenjako voi tulla kannattavammaksi autottomalle.

Vierailija
7/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan, saat arkiliikuntaa samalla. Ei ole mitenkään noloa.

Vierailija
8/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit pyrkimässä minulle töihin  ja haastattelussa kertoisit jakavasi mainoksia koska muuta ei löydy olisi se sinulle todella suuri plussa. Onhan se nyt ihan toista kuin sanoa, että kotona makailin.  Mitään noloa tai hävettävää siinä ei ainakaan ole, työnteossa.

Vierailija
9/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jakanut aikuisena mainoksia. Tykkäsin kovasti työstä. Palkkahan tosiaan oli olematon mutta kyllä se reilu satanen aina tilipäivänä lämmitti. Otin asenteen jakoon että käyn lenkillä ja siitä maksetaan:-D

Vierailija
10/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika jakoi mainoksia joskus 90-luvulla. Nosti palkat kyllä sieltä firmasta ja heitti mainokset milloin mihinkin roskikseen, eikä jakanut ainuttakaan. En tiedä toimiiko vielä nykyään.

Vierailija
11/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit pyrkimässä minulle töihin  ja haastattelussa kertoisit jakavasi mainoksia koska muuta ei löydy olisi se sinulle todella suuri plussa. Onhan se nyt ihan toista kuin sanoa, että kotona makailin.  Mitään noloa tai hävettävää siinä ei ainakaan ole, työnteossa.

Mulle se olisi miinusta. Mielestäni aikuinen mainostenjakaja on joko omituinen friikki, tyhmä tai epätoivoinen, pahimmassa tapauksessa kaikkia samassa paketissa. Ja jos on niin epätoivoisesti rahan perään, miksei ole löytänyt mitään parempaa? Siis oikeesti... Tiedän ettei kunnollisia töitä riitä läheskään kaikille, mutta kyllä hyvän tyypin luulisi löytävän edes jotain parempaa.

Vierailija
12/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään ole muita kuin aikuisia mainosten jakajia

Autolla näkyvät yleensä liikkuvan.

Vierailija
13/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään ole muita kuin aikuisia mainosten jakajia

Autolla näkyvät yleensä liikkuvan.

Ainakin täällä päin on paljon nuoria jakajia, jotka näyttää n. 13-16-vuotiailta. Jakelun voi aloittaa sinä vuonna kun täyttää 14. En muista koskaan nähneeni sellaista mainostenjakajaa joka olisi näyttänyt selvästi aikuiselta.

Vierailija
14/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden aikuisen mainostenjakajan, joka tienaa sillä n 1500. Ottaa vaan paljon niitä piirejä. Kyllähän siinä keskiviikko ja lauantai menee miltei kokonaan jakamiseen, ja lajittelukin vie oman aikansa.

Vierailija
15/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tuote-esittelijän työt?

Vierailija
16/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se olisi miinusta. Mielestäni aikuinen mainostenjakaja on joko omituinen friikki, tyhmä tai epätoivoinen, pahimmassa tapauksessa kaikkia samassa paketissa. Ja jos on niin epätoivoisesti rahan perään, miksei ole löytänyt mitään parempaa? Siis oikeesti... Tiedän ettei kunnollisia töitä riitä läheskään kaikille, mutta kyllä hyvän tyypin luulisi löytävän edes jotain parempaa.

Epätoivoisesti rahan perään? Tuohan on juuri merkki siitä, että tyytyy vähään.

Minä otin kerran toihin miehen joka sanoi haastattelussa olevansa helvetin laiska ja haluaa mahdollisimman helppoihin töihin. Kyseessä oli oikeastaan jo ikämies ja arvelin hänen sanoneen näin piruuttaan ja arvelin olikein. Saimme erittäin hyvän työmiehen.

Vierailija
17/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mä tunnen yhden aikuisen mainostenjakajan, joka tienaa sillä n 1500. Ottaa vaan paljon niitä piirejä. Kyllähän siinä keskiviikko ja lauantai menee miltei kokonaan jakamiseen, ja lajittelukin vie oman aikansa.

Taidat tuntea yhden aikuisen mainostenjakajan, joka ei kerro ansioistaan ihan rehellisesti. Tai sitten se on töissä todella poikkeuksellisessa firmassa, joka maksaa reilua palkkaa työntekijöilleen. Useimpien mainostenjakajien on mahdotonta päästä käsiksi noin isoihin rahoihin, jos tekee yksin töitä kahtena jakelupäivänä viikossa ja hoitaa lajittelun edellisenä iltana/yönä. Ahkerointi ei auta kun päivästä loppuu tunnit kesken.

Vierailija
18/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin kerran toihin miehen joka sanoi haastattelussa olevansa helvetin laiska ja haluaa mahdollisimman helppoihin töihin. Kyseessä oli oikeastaan jo ikämies ja arvelin hänen sanoneen näin piruuttaan ja arvelin olikein. Saimme erittäin hyvän työmiehen.

Jos kyse olisi pelkästä vähään tyytymisestä, hyvä tyyppi saisi nekin rahat paljon helpommalla joistain muista töistä. Kyllä siinä saa olla aika epätoivoinen, jos uhraa aikaansa mainostenjakoon kun palkka on niin huono kuin se on.

Vierailija
19/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse olisi pelkästä vähään tyytymisestä, hyvä tyyppi saisi nekin rahat paljon helpommalla joistain muista töistä. Kyllä siinä saa olla aika epätoivoinen, jos uhraa aikaansa mainostenjakoon kun palkka on niin huono kuin se on.

Mutta kun tässä nyt just on ideana se, että muita töitä ei löydy vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi. Kyllä minäkin tiedän kuten jokainen, että monesta muusta työstä saa parempaa palkkaa.

Sitäpaitsi turha meidän on kinata kun ainakaan minä en ole nyt ottamassa ketään töihin.

Vierailija
20/22 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tässä nyt just on ideana se, että muita töitä ei löydy vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi. Kyllä minäkin tiedän kuten jokainen, että monesta muusta työstä saa parempaa palkkaa.

Sitäpaitsi turha meidän on kinata kun ainakaan minä en ole nyt ottamassa ketään töihin.

Turha tosiaan kinata, kerroin vain millaisen vaikutelman saan aikuisesta mainostenjakajasta. En ole itsekään mikään rekrytoijien unelma: olen ujo ja jännitän sosiaalisia tilanteita (myös työhaastatteluja!), CV:ssäni on muutaman vuoden aukko mielenterveysongelmien takia ja jätin lukion jälkeiset opinnot kesken. Pääsin silti syyskuussa keikkatöihin kahden eri firman kautta, vaikka ala on sellainen jolta mulla ei ollut aiempaa työkokemusta. Tienaan useimmista keikoista 9-12 €/h + lomarahat + lisät, ja yhteensä palkkaa on tullut n. 1 200 - 1 600  €/kk. Eihän se kovin paljon ole, mutta pärjään ilman tukia ja tuntipalkkani on paljon parempi kuin mainostenjakajilla ikinä. Kun kerran mäkin olen päässyt tällaisiin töihin, millainen ihminen joutuu tyytymään mainostenjakoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi