Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna ei siis kaupat auki, mitä ruokaa huomioseksi?

Vierailija
05.01.2016 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioseksiä?

Vierailija
2/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kauppa on auki huomenna. Jopa meidän lähin K-Supermarket, joka ennen on aina ollut kaikki pyhät kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioseksi:)

Vierailija
4/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille huomioseksi sellainen jossa toinen otetaan erityisesti huomioon vai sellainen jolla halutaan erityisesti kiinnittää muiden ulkopuolisten huomiota?

Itse tykkään että se on sellaista jossa muut voi nähdä, silloin erityisesti kermavaahto ihan perinteisenä (kun sitä saa kätevästi painepurkissa) toimii. Muuta ruokaa ei tarvita.

Vierailija
5/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupat olisivat huomenna kiinni?

Vierailija
6/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lukisit jotain muutakin kun aihe vapaata niin voisit olla tietoinen, että on tavaton määrä ruokakauppoja auki huomennakin. Ja tänäänkin ovat, joten hyvin ehdit viellä kauppaan. Jos et itse pääse niin soita äidille.

Vierailija
7/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä kaupan pihalla sen teette, niin huomioseksi on taattua.

Vierailija
8/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille huomioseksi sellainen jossa toinen otetaan erityisesti huomioon vai sellainen jolla halutaan erityisesti kiinnittää muiden ulkopuolisten huomiota?

Itse tykkään että se on sellaista jossa muut voi nähdä, silloin erityisesti kermavaahto ihan perinteisenä (kun sitä saa kätevästi painepurkissa) toimii. Muuta ruokaa ei tarvita.

Heko heko. Vanha juttu jo!

Vierailija
9/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen aukioloajat on vapautettu, tietäisit tämän jos seuraisit yhtään mitään muuta kuin av:tä. Melkein kaikki kaupat ovat huomenna auki.

Huomioseksi, paras seksi.

Vierailija
10/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupat olisivat huomenna kiinni?

Itse yllätyin, että jossain jopa kirjastot menee tänään aikaisemmin kiinni. Onhan nyt sentään aatto. En ole koskaan ajatellut, että jollain loppiaisellakin on aatto.

Vierailija
11/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Prismakin huomenna auki. Lehdessä oli iso mainos. Tarkistin netistä, myös tuo meidän lähiK-market on 10-22, vaikka aiemmin on ollut vastaavat pyhät suljettu. Eli taitaa valtaosa kaupoista olla huomenna auki sunnuntain aukioloajoilla ja nekin on monella uudistettu. 

Vierailija
12/12 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heko heko. Vanha juttu jo!

No mutta niin on itse seksikin, eikä sitä vanhuus paina kun vaan varioi. Huomioseksi on hyvä variaatio!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi