Pidetään yhteiset hautajaiset ihastuksille, joita emme voi saada
Moni muu lisäkseni on tehnyt täällä aloituksia saavuttamattomista ihastuksista tai heistä, jotka ovat vaan häipyneet jonnekin tai kohdelleet huonosti. Tässä muistolauseeni:
Olit mies, jonka halusin
Sinäkin halusit alussa
Tuli hiljaisuutta, minä odotin
Olen murtunut, mutta elossa
Se toinen ja kolmas olivat sinulle parempia
Mutta usko, että tulen pärjäämään ilman sinua
ja kuljen ohitsesi entistä kauniimpana
Ja nyt poistin kaikki yhteystiedot ja kun tuo mies tulee ajatuksiini, laitan joka ikinen kerta hänen nimensä eteen liitteen kusipää. Jos tulee viestejä , poistan lukematta.
Amen
Kommentit (10)
Varmaan yksi mies hautaa mut kohta. Paree ehkä kertoa, etten voi aloittaa uutta suhdetta, kun entisen työstäminen on kesken. En siis saa tuota entistä takaisin ja surut siitä on surtava. Luin jostain, että ainakin vuosi pitäisi olla yksin.
Minä taas en voi saada ihastustani, koska olen itse naimisissa. En tiedä hänen osoitettaan, sähköpostiaan tai puhelinnumeroaan, enkä luultavasti näe häntä enää koskaan, mutta silti en vain voi lakata ajattelemasta häntä. Kunpa voisinkin jollain tavalla haudata tämän ihastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en voi saada ihastustani, koska olen itse naimisissa. En tiedä hänen osoitettaan, sähköpostiaan tai puhelinnumeroaan, enkä luultavasti näe häntä enää koskaan, mutta silti en vain voi lakata ajattelemasta häntä. Kunpa voisinkin jollain tavalla haudata tämän ihastuksen.
Kuinka kauan olet ajatellut häntä? Mulla ongelman tekee se, että joudun näkemään ihastustani monta kertaa viikossa. Ja tapailimme seksinkin merkeissä.
minä mielelläni hautaan tämän ihastuksen. Mieheni ystävä ja perheellinen. Kamala ihana ihastus joka repii sisukset ja kohta perheenkin. Riudun olemattomiin odottaessani pienen pientä huomiota tai viestiä, jota ei koskaan tulekaan. Sitten toinen taas katsoo hetken liian pitkään ja putoan taas...
Ei. Se on loppu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Moni muu lisäkseni on tehnyt täällä aloituksia saavuttamattomista ihastuksista tai heistä, jotka ovat vaan häipyneet jonnekin tai kohdelleet huonosti. Tässä muistolauseeni:
Olit mies, jonka halusin
Sinäkin halusit alussa
Tuli hiljaisuutta, minä odotin
Olen murtunut, mutta elossa
Se toinen ja kolmas olivat sinulle parempia
Mutta usko, että tulen pärjäämään ilman sinua
ja kuljen ohitsesi entistä kauniimpanaJa nyt poistin kaikki yhteystiedot ja kun tuo mies tulee ajatuksiini, laitan joka ikinen kerta hänen nimensä eteen liitteen kusipää. Jos tulee viestejä , poistan lukematta.
Amen
Ihan kiva, mutta toi "entistä kauniimpana" kuulostaa lapselliselta. Miksi heittäytyä ylimieliseksi, jos ei satu nyt jotain yhtä miekkosta jostain saamaan? Ja tää on myös niin tätä, et naisen tehtävä on olla kaunis ja nainen arvottelee itseään ulkonäöstään ja miehen mieltymyksistä käsin - vain heikko nainen toimii näin!
Benedict, ei se olisi koskaan onnistunut välillämme, elämämme on niin erilaista. Aina kun joku mainitsee Scherlockin, ajattelen sinua. Mutta parempi että elämme omia elämiämme ja yritämme teeskennellä ettemme edes tunnista toisiamme (sujuu ehkä paremmin sinulta Benedict, kuin minulta, jostain syystä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet ajatellut häntä? Mulla ongelman tekee se, että joudun näkemään ihastustani monta kertaa viikossa. Ja tapailimme seksinkin merkeissä.
Näin hänet ensimmäisen kerran kesäkuussa, huomasin ihastuneeni heinäkuussa, ja viimeksi olen nähnyt hänet 1. lokakuuta. Luulisi että pystyisin jo unohtamaan hänet, mutta ei. :/
Vierailija kirjoitti:
Orlando, I will always love you!
Especially as Legolas, the most handsome elf.. I'll always remember you like that
Olen päättänyt elää yksin elämäni huonojen kokemusten jälkeen. En ole parisuhdemateriaalia.