Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se taas nähdään millaisia naiset on!

04.01.2016 |

Suomi jos voittaa U20 maailmanmestaruuden niin on pelaajien kimpussa satoja naisia, nuoria ja vanhoja. Varmaan yritätte selittää, että ei niin tapahdu, mutta vain tyhmät uskoo tuota paskapuhetta. Naiset on aina menestyjien perässä, näkeehän sen jo noiden Robinien, Bieberien ja muiden kanssa, ei pahemmin näy miehiä minkään naisurheilujoukkueen perässä tai naisartistien keikoilla samalla tavalla, mutta naiset kyllä löytää tiensä menestyvien miesten seuraan. Huvittavaa on se miten kukaan nainen ei myönnä tätä.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 10 % naisista juoksee menestyksen perässä se ei ole kaikki naiset. Älä haksahda yleistyksiin, yleensä sun juttuja on ollut ihan mukava lukea. N

Ei muuten ole. Onhan noista teksteistä koko ajan näkynyt että juuri tähän suuntaan ovat menossa. Netissä on tuhansia täsmälleen samanlaisia kateellisia ja katkeria miehiä.

Hienoa, että joku on lukenut viestejäni! Olen ihmetellyt, että miksi minua pidetään jonain palstan "hyvänä tyyppinä" kun kuitenkin olen samoista asioista puhunut aiemminkin, en ehkä yhtä kärkkäästi, mutta kuitenkin. Senkin olen useampaan kertaan todennut, että olen katkeroitumassa. Kaikkia naisia en edelleenkään vihaa jos sitä toivoit, vihaan lähinnä itseäni ja elämääni. Sen voin myöntää, että vihaan niitä naisia jotka ovat olleet ilkeitä minua kohtaan, mutta koska olen munaton paska niin enhän minä mitään sano vastaan.

Terveisin Naispelko22

Pakkohan tekstejäsi on lukea kun niitä koko ajan tänne suollat. Mitä hienoa siinä on? Olisi paljon mukavampi jos lopettaisit, vaikka turha toivo taitaa olla.

Sama se ketä vihaat ja millä tavalla, naisiin sen kuitenkin täällä kohdistat. Millä tavalla nuo jääkiekkoilijoista pitävät naiset ovat olleet ilkeitä sinua kohtaan? Eivät mitenkään. Nyt sitten alkaa se ainainen jankkaaminen siitä miten mikään tekstisi ei ole naisvihaa, vaan provosointia keskustelun herättämiseksi jne. Samalla kaavalla nämä menevät aina.

Vierailija
42/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Naispelko!!

Surettaa vähän sinun puolesta. Vaikutat ihan mukavalta mutta kyllä tuollainen kohtelu katkeroittaa. Missäpäin asut? Jos tarvit kaveria tai jeesiä naisiin tutustumisessa!

N18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei kyllä robinin tai bieberin perässä ole, vai pidätkö n. 10-vuotiaita tyttöjä naisina XD

Vierailija
44/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseeko naiset oikeesti Bieberin perässä? Kundihan näyttää ihan lesbolta.

Vierailija
45/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kateeks kun ne naiset ei juoksekaan sun perässä?

Vierailija
46/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa mitä? Ilmeisesti jonkin urheilujutun.

Hyvä naispelko - luulin sinua aiemmin fiksuksi. Pahoittelen erehdystäni.

Vierailija
47/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun trollit täällä huutelee päivittäin miten miehet haluavat vain suunnilleen teini-ikäisiä, laihoja, isotissisiä ja leveälanteisia pimuja ko-koska bi-biologia..!! Hyvät ge-geenit!! Vaimomatskua!!

Sitten samaan hengenvetoon naisia haukutaan maan rakoon kun haluavat panna voittajia. :D Te kun tätä evopsykaa niin rakastatte niin miksi ette vaan myönnä että naiset sitten haluavat sen parhaan mahdollisen miehen eivätkä mitään bensalenkkari-autonrassaaja Ramia?

Vierailija
48/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se noiden tekstien pointti ihan avoimesti on. Tosin kieltämättä jos olisin nainen, niin noin katkeroitunut heebo ei kyllä mielenkiintoa herättäisi sitten millään.

Vierailija
49/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt menisin hyvän näköisten/seksikkäiden/menestyvien naisten johonkin, vaikka faceen, ja mitä niitä on instagrammit ja twitterit, niin eikö siellä olisi miesfaneja?

Olen joskus katsonut jotain kauheeta videota Tuksusta joka tekee baarissa jotain "seksitanssiesitystä" tissit paljaana tietysti, ja se akkahan on ku pystyyn nostettu sika, ja ihan kännissä/aineissa, mutta yllätys yllätys, miehiä siellä oli kauheat määrät sitä fanittamassa.... outoa...

Vierailija
50/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun trollit täällä huutelee päivittäin miten miehet haluavat vain suunnilleen teini-ikäisiä, laihoja, isotissisiä ja leveälanteisia pimuja ko-koska bi-biologia..!! Hyvät ge-geenit!! Vaimomatskua!!

Sitten samaan hengenvetoon naisia haukutaan maan rakoon kun haluavat panna voittajia. :D Te kun tätä evopsykaa niin rakastatte niin miksi ette vaan myönnä että naiset sitten haluavat sen parhaan mahdollisen miehen eivätkä mitään bensalenkkari-autonrassaaja Ramia?

Kyllähän he sen myöntävät, kuten tässäkin aloituksessa? Pointti on se, että naisten on vaikea myöntää sitä itselleen jostain syystä.

Vierailija
51/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 10 % naisista juoksee menestyksen perässä se ei ole kaikki naiset. Älä haksahda yleistyksiin, yleensä sun juttuja on ollut ihan mukava lukea. N

Ei muuten ole. Onhan noista teksteistä koko ajan näkynyt että juuri tähän suuntaan ovat menossa. Netissä on tuhansia täsmälleen samanlaisia kateellisia ja katkeria miehiä.

Hienoa, että joku on lukenut viestejäni! Olen ihmetellyt, että miksi minua pidetään jonain palstan "hyvänä tyyppinä" kun kuitenkin olen samoista asioista puhunut aiemminkin, en ehkä yhtä kärkkäästi, mutta kuitenkin. Senkin olen useampaan kertaan todennut, että olen katkeroitumassa. Kaikkia naisia en edelleenkään vihaa jos sitä toivoit, vihaan lähinnä itseäni ja elämääni. Sen voin myöntää, että vihaan niitä naisia jotka ovat olleet ilkeitä minua kohtaan, mutta koska olen munaton paska niin enhän minä mitään sano vastaan.

Terveisin Naispelko22

Pakkohan tekstejäsi on lukea kun niitä koko ajan tänne suollat. Mitä hienoa siinä on? Olisi paljon mukavampi jos lopettaisit, vaikka turha toivo taitaa olla.

Sama se ketä vihaat ja millä tavalla, naisiin sen kuitenkin täällä kohdistat. Millä tavalla nuo jääkiekkoilijoista pitävät naiset ovat olleet ilkeitä sinua kohtaan? Eivät mitenkään. Nyt sitten alkaa se ainainen jankkaaminen siitä miten mikään tekstisi ei ole naisvihaa, vaan provosointia keskustelun herättämiseksi jne. Samalla kaavalla nämä menevät aina.

Ei niitä mikään pakko ole lukea. Minä tykkään kirjoittaa mielipiteitäni ja tuntemuksiani. Tuskin lopetan kirjoittelua vaikka eihän täällä mitään mielenkiintoista tapahdukaan.

Montako naisiin kohdistettua vihaviestiä ihan oikeasti täältä löydät minun kirjoittamana jos tätä ketjua ei lasketa? Tässäkään aloituksessa en varsinaisesti ketään ole vihannut, todennut vaan, että naiset viehättyy menestyjistä. Aina löytyy naisia jotka tahtoo menestyjiä, nyt esimerkkinä nämä jääkiekkoilijat. Myöhemmin sitten totesin, että vihaan niitä naisia jotka ovat olleet ilkeitä.

Ainainen jankkaaminen? Tuntuu siltä, että olet se yksi jonka kanssa väänsin tästä asiasta pitkään jossain keskustelussa, koska muulloin en ole moisesta joutunut jankkaamaan. Ja kyllä, provosoin koska halusin saada aikaan paskamyrkyn, mielestäni onnistuin siinä ja samalla sain pois sen typerän maineen, että olen jotenkin hyvä tyyppi josta kannattaisi tykätä. Sellainen en ole kuten olet huomannut, kaikkia naisia en siitäkään huolimatta vihaa, joten sen suhteen olet pahasti väärässä vaikka itsellesi et sitä myönnä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
52/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän he sen myöntävät, kuten tässäkin aloituksessa? Pointti on se, että naisten on vaikea myöntää sitä itselleen jostain syystä.

Miten niin vaikea myöntää? Jokainen, joka on joskus ollut esiteini-ikäinen tyttö, tietää että ensimmäiset ihastukset ovat robineita ja biebereitä. Sitä mukaa kuin kasvetaan vanhemmaksi niin idolitkin muuttuvat aikuisemmiksi. Jotkut "seurapiireissä" liikkuvat hengailevat sitten näiden urheilijoiden ja rokkareiden seurassa, mutta 98 % (myönnän, vedin prosentit hatusta) naisista menee yhteen sen naapurin reksan kanssa. Kivahan komeita nuoria miehiä on katsella, mutta eivät ne mikään uhka aikuisista naisista pitävälle aikuiselle miehelle ole.

Vierailija
53/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin aloituksessa ainoastaan syyllistettiin naisia, ei myönnetty mitään miesten puutteita.

Minulle ei ainakaan ole mitenkään vaikea myöntää, että on noita pinnallisia miehiä ja naisia eikä minulla ole mitään tekemistä kumpienkaan kanssa.

Vierailija
54/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaa mitä? Ilmeisesti jonkin urheilujutun.

Hyvä naispelko - luulin sinua aiemmin fiksuksi. Pahoittelen erehdystäni.

Siis mitä ihmettä? Mitenhän monesti olen senkin kertonut, että en ole mikään älykäs ihminen ja silti se tulee niin monille yllätyksenä.

Toisaalta taas jännää, että jos aikaisempia kirjoituksiani on pitänyt fiksuina niin miten yksi ketju siihen vaikuttaa niin paljon... 

Ei haittaa minua, nyt osaat sitten jättää viestini omaan arvoonsa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
55/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ei niitä mikään pakko ole lukea. Minä tykkään kirjoittaa mielipiteitäni ja tuntemuksiani. Tuskin lopetan kirjoittelua vaikka eihän täällä mitään mielenkiintoista tapahdukaan.

Montako naisiin kohdistettua vihaviestiä ihan oikeasti täältä löydät minun kirjoittamana jos tätä ketjua ei lasketa? Tässäkään aloituksessa en varsinaisesti ketään ole vihannut, todennut vaan, että naiset viehättyy menestyjistä. Aina löytyy naisia jotka tahtoo menestyjiä, nyt esimerkkinä nämä jääkiekkoilijat. Myöhemmin sitten totesin, että vihaan niitä naisia jotka ovat olleet ilkeitä.

Ainainen jankkaaminen? Tuntuu siltä, että olet se yksi jonka kanssa väänsin tästä asiasta pitkään jossain keskustelussa, koska muulloin en ole moisesta joutunut jankkaamaan. Ja kyllä, provosoin koska halusin saada aikaan paskamyrkyn, mielestäni onnistuin siinä ja samalla sain pois sen typerän maineen, että olen jotenkin hyvä tyyppi josta kannattaisi tykätä. Sellainen en ole kuten olet huomannut, kaikkia naisia en siitäkään huolimatta vihaa, joten sen suhteen olet pahasti väärässä vaikka itsellesi et sitä myönnä.

Terveisin Naispelko22

No, minäkään en ole mitään väittänyt, olen vain todennut että vaikutat aika naisvihamieliseltä. Ja senkin tein ainoastaan provosoidakseni sinua ja mielestäni siinä onnistuinkin. Vaikka ei provosoinnissa onnistumisesta kannata itseään onnitella, ei ole ihmistä joka ei siinä onnistuisi.

Eli yhtenvetona: kumpikaan meistä ei ole todistettavasti tehnyt tai sanonut yhtään mitään, tai ainakaan ei ole sitä tarkoittanut.

Enkä ole kyllä vääntänyt kanssasi pitkään mistään aiheesta, miksi niin tekisin?

Vierailija
56/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin aloituksessa ainoastaan syyllistettiin naisia, ei myönnetty mitään miesten puutteita.

Minulle ei ainakaan ole mitenkään vaikea myöntää, että on noita pinnallisia miehiä ja naisia eikä minulla ole mitään tekemistä kumpienkaan kanssa.

Älä nyt vittu viitsi! Tuolla totesin ainakin kerran eräässä viestissä, että miehetkin kuolaa niitä cheerleadereita, mutta eivät samalla tavalla kuin naiset. Pinnallistako? No totta helvetissä on! Mitä sitä kieltämään. Se ero on vaan siinä massahysteriassa mikä naisiin monesti iskee menestyvän miehen suhteen, Jari Sillanpää, Antti Tuisku, Robinit, Justin Bieberit, David Beckham, he noin esimerkkeinä. Kyllä Bieberillä ja Robinillakin on aika paljon ihan naiseksi luokiteltavia faneja. Ei miehet ihan samalla tavalla hurahda johonkin yhteen menestyvään naiseen. Se pieni ero. En tiedä onko naiset sitten vaan rohkeampia niitä menestyviä ihastuksia kohtaan kuin miehet.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
57/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Terveisin Naispelko22

No, minäkään en ole mitään väittänyt, olen vain todennut että vaikutat aika naisvihamieliseltä. Ja senkin tein ainoastaan provosoidakseni sinua ja mielestäni siinä onnistuinkin. Vaikka ei provosoinnissa onnistumisesta kannata itseään onnitella, ei ole ihmistä joka ei siinä onnistuisi.

Eli yhtenvetona: kumpikaan meistä ei ole todistettavasti tehnyt tai sanonut yhtään mitään, tai ainakaan ei ole sitä tarkoittanut.

Enkä ole kyllä vääntänyt kanssasi pitkään mistään aiheesta, miksi niin tekisin?

Ehkä sitten vaikutan siltä, mutta en kuitenkaan vihaa kaikkia naisia. Miksi vihaisin, koska olen tavannut ihan mukaviakin naisia, tosin heitä on paljon vähemmän kuin niitä ilkeitä. Sen myönnän, että koko ketjun kirjoittamisen ajan olen ollut vihainen, itselleni ja niille tämän päiväisille naisille. Lähinnä kuitenkin itselleni ja omalle mitättömyydelleni, sille miksi en koskaan sano vastaan niille jotka ovat ilkeitä vaan otan aina paskan päälleni. Se on ihan sama saanko sitä paskaa naisilta, tytöiltä tai pojilta, koskaan en tee mitään itseni puolustamiseksi. Niin, minua on kiusanneet pojatkin, niin fyysisesti kuin henkisestikin, senkin olen palstalla kertonut kun joku tuolla tarttui siihen miten muka miehissä ei ole koskaan mitään vikaa.

Onnistuit provosoimaan, ja saa siitä itseään onnitella.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
58/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naispelko on kummallinen sekoitus ylpeää miestä, joka ainakin antaa sen vaikutelman, että hänestä olisi oikeudenmukaista, jos naiset juoksisivat myös hänen perässään. Vaikka samaan hengenvetoon sanoo vihaavansa itseään ja kertoo olevansa hirviö.

Ja sitten toisaalta antaa sen vaikutelman, ettei yhdenkään naisen tule häneen sekaantua, koska hän on niin vastenmielinen kauheus. (Lukija voisi tästä ajatella, että on siis oikein naispelon mielestä, että naiset juoksevat komeiden miesten perässä, niin saavat heille kuuluvat miehet.) Mutta sitten se ei olekaan niin, vaan on aivan härregud kauheaa, että naiset haluaakin kivan miehen!

Ja se, ettei naiset myönnä tätä on sitten se mahtiargumentti, miksi naispelko on asiansa kanssa oikeassa.

Aivan kuin naisissakin ei olisi itseään vihaavia syrjässä eläviä surkimuksia, jotka olisivat ikionnellisia kenestä tahansa Miehestä, joka heihin rakastuu, eivätkä kaipaa siihen kuorrutteeksi yhtään menestystä taikka rahaa.

Mutta ilmeisesti naispelko on sellainen vässykkä, joka ei haluakaan tietää itseään vihaavista naisluusereista, vaan haluaa olla Bieber, joka saa itseään rakastavan naisen.

Oksettavaa.

Vierailija
59/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuo höpinä vieraista ohikulkevista naispelolle nauravista naisista on harhaluuloisuutta. Ajatus siitä, että sinua tarkkaillaan kaikkialla.

Tunsin kerran tällaisen miehen. Hänkin koki, että kaikki tarkkailevat häntä. Ja että naiset halveksivat häntä, nimenomaan nuoret ja kauniit naiset. Hänet kyllä huomasikin heti kun hän astui huoneeseen, mutta hän herätti ennen kaikkea naisen suojeluvaiston. Kai sitä vähän pitää huomiota kestää jos haluaa olla Bieber?

Hänkin muuten tykkäsi vanhoista naisista, vaikka halusi silti nuoren naisen.

Vierailija
60/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispelko sun pitäis alkaa salilla käymään niin tulis jotain rotia tohon touhuun

ei ihme että vihaa naisia ku eihän ne edes vilkase tollasta siimaa kohti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi