Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se taas nähdään millaisia naiset on!

04.01.2016 |

Suomi jos voittaa U20 maailmanmestaruuden niin on pelaajien kimpussa satoja naisia, nuoria ja vanhoja. Varmaan yritätte selittää, että ei niin tapahdu, mutta vain tyhmät uskoo tuota paskapuhetta. Naiset on aina menestyjien perässä, näkeehän sen jo noiden Robinien, Bieberien ja muiden kanssa, ei pahemmin näy miehiä minkään naisurheilujoukkueen perässä tai naisartistien keikoilla samalla tavalla, mutta naiset kyllä löytää tiensä menestyvien miesten seuraan. Huvittavaa on se miten kukaan nainen ei myönnä tätä.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen tekee kuuluisuuden kanssa se ei ole pettämistä. -naiset

Jos vaimo ei saa tietää huorissa käynnistä ja käytit kumia, sitä ei lasketa. -miehet

Aika tasoissa ollaan.

Vierailija
2/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, parempi kun jätettäisiin pojat juhlimaan mestaruuttaan ihan omin voimin. Mihin sitä nyt kannattajia tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juatin bieber on kyl hot.

Vierailija
4/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja milloin joku on yrittänyt kiistää ettei naisia ja tyttöjä kiinnostaisi menestyjät tai esimerkiksi artistit? Jos olisin 13-vuotias niin tapetoisin luultavasti huoneeni seinät Puljujärven kuvilla. Jos olisin 19-vuotias ja bilettäisin samoissa piireissä niin tottakai yrittäisin herättää sen kiinnostuksen, onhan se jumalattoman komea kundi jolla on mielettömän ihana hymy ja kauniit silmät JA se on määrätietoisesti tehnyt töitä unelmansa eteen.

Vierailija
5/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selität, kyllähän miehetkin menestyjistä pitävät. Varmasti on satoja nuoria ja vanhoja miehiä tarjoamassa kierrosta voiton kunniaksi. Taas se nähdään, mokomat siat, eivät tarjoa kierrosta kenen tahansa työttömän lihavan luuserin kunniaksi satunnaisena viikonpäivänä ihan muuten vaan!

Vierailija
6/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on U20? (Robinin ja Bieberin tiedän kyllä, vaikka en heistä välitä vähääkään.)

kysyy täti-ihminen 50 v.

Vierailija
7/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ja milloin joku on yrittänyt kiistää ettei naisia ja tyttöjä kiinnostaisi menestyjät tai esimerkiksi artistit? Jos olisin 13-vuotias niin tapetoisin luultavasti huoneeni seinät Puljujärven kuvilla. Jos olisin 19-vuotias ja bilettäisin samoissa piireissä niin tottakai yrittäisin herättää sen kiinnostuksen, onhan se jumalattoman komea kundi jolla on mielettömän ihana hymy ja kauniit silmät JA se on määrätietoisesti tehnyt töitä unelmansa eteen.

Hmm.. totta. 

Mutta siis käytännössä naiset ovat pahempia runkkareita kuin miehet? Ei pojat/miehet fanita ja stalkkaa mitään julkkisnaisia. No joskus joku yksittäinen hörhö stalkkaa, mutta ei se mikään joukkoilmiö ole. 

Vierailija
8/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taitaa teinit olla tuon Puljujären perään ihan jo nyt, käy miten käy; sen verran mukiinmenevän näköinen tyyppi on. Itse olen jo vanha akka mutta kyllä minä tuon silti huomaan. 

Vierailija
9/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 10 % naisista juoksee menestyksen perässä se ei ole kaikki naiset. Älä haksahda yleistyksiin, yleensä sun juttuja on ollut ihan mukava lukea. N

Vierailija
10/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai fanittaminen ja runkkaaminen on sama asia? Ja fanittaminen ja pettäminen? Runkkaaminen on sitäpaitsi ihan terveellistä.

Naispelon sympatiapisteet palstalla karisee kohta miinuksen puolelle. Ruikuttaja se on.

Vierailija
11/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on näin. Luuletko ettei osasyy noiden miesten menestyksen janoon ole naisten suosio? Naiselle vastaava vaatimus on olla nuori ja kaunis, vaikka luulen että monelle heistäkin jää lopulta luu käteen siinä kilpajuoksussa.

Tuskin reilua ja erityisen inhimillistä kumpaakaan sukupuolta kokonaisuutena kohtaan, ainakaan niitä jotka kokevat jäävänsä jotenkin häntäsijoille ja siitä kovasti häiriintyvät. Voi yrittää keskittyä ihan itseensä ja yhteen toiseen ihmiseen kerrallaan; vaikkei sitä haaremia saisikaan, tai miljönääriä.

Vierailija
12/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on miehissä ja naisissa olennainen ero, se on pakko myöntää..nimittäin kun nainen saa itselleen menestyvn miehen hän tukee ja kannustaa miestä menestymään edelleen kun taas mies haluaa sen menestyvän naisen kokonaan itselleen ja toisilta pois ja kahlita kotiin ja lapsiin ja tehdä siitä naisesta arkisen palvelijan ilman menestystä.

Mies ei rakasta koskaan naisessa niitä piirteitä joihon hän  rakastui, nainen on tässä toista maata.

Tässä kohtaa nainen toimii paljon kohtuullisemmin.

Vierailija
13/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. totta. 

Mutta siis käytännössä naiset ovat pahempia runkkareita kuin miehet? Ei pojat/miehet fanita ja stalkkaa mitään julkkisnaisia. No joskus joku yksittäinen hörhö stalkkaa, mutta ei se mikään joukkoilmiö ole. 

Kyse on eri painotuksista. 

Vaikka mies olisi mikä hunksi, ei se naislaumoja saa ilman rahaa ja menestystä ja julkisuutta. 

Naisilla taas menee niin, että jos poikkeuksellisen hyvä perse esim. niin miehet runkkaa sille ja nainen saa sillä näkyvyyttä. 

Vierailija
14/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai fanittaminen ja runkkaaminen on sama asia? Ja fanittaminen ja pettäminen? Runkkaaminen on sitäpaitsi ihan terveellistä.

Naispelon sympatiapisteet palstalla karisee kohta miinuksen puolelle. Ruikuttaja se on.

Mitkä sympatiapisteet? Vittu kun samaa ruikutusta olen harrastanut koko ajan kun olen palstalla ollut. Tuntuu, että valikoitte vaan ne "parhaat" kommentit ja keksitte jotain omianne minusta. Siitä vaan laskemaan monestiko olen maininnut, että naiset on menestyjien perässä. Ja mitä minä tekisin jollain AV-palstan "sympatiapisteillä", ei niillä elämä paljoa parane kun paskaa saa niskaansa naisilta joka helvetin päivä.

Tai no onhan se ihan helvetin kiva ajatella miten joku Minerva jossain Lappajärvellä tykkää Naispelko22:n jutuista AV-palstalla, oikein kiva ajatus tosiaan. Harmi vaan, että sekin sama Minerva pitää pilkkanaan oikeassa elämässä ihan niinkuin muutkin naiset. Joskus se loppuu ymmärrys minultakin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
15/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa. Nainen haluaa menestyvän miehen, mies mahd. nuoren naisen.

Vierailija
16/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tai kukaan ystävistäni emme seuraa jääkiekkoa tai ole paskan vertaa kiinnostuneita jostain jääkiekkoilijoista, emmekä todellakaan valitse kumppaneitamme noilla mainitsemillasi kriteereillä. Niputat meidät kuitenkin varmaan otsikon "naiset" alle, koska yleistäminen on niin helppoa ja mukavaa, ja ilmeisesti tuo sinulle jotain lohtua katkeruudessasi. Jos haluat tietää miksi et saa seuraa, katso peiliin. Tai ehkä paremminkin, lue ajatuksella läpi se paska mitä suollat. Kirjoita vaikka päiväkirjaa. Saat siitä hyvän kuvan itsestäsi. Sitten voit kehittyä. Hyvää jatkoa! :)

Vierailija
17/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on U20? (Robinin ja Bieberin tiedän kyllä, vaikka en heistä välitä vähääkään.)

kysyy täti-ihminen 50 v.

Se on U2 20-vuotiaina pojankoltiaisina.

Vierailija
18/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä tiedän useitakin naisia, jotka fanittavat artistia tai jääkiekkojoukkuetta ihan avoimesti. 

Vierailija
19/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tai kukaan ystävistäni emme seuraa jääkiekkoa tai ole paskan vertaa kiinnostuneita jostain jääkiekkoilijoista, emmekä todellakaan valitse kumppaneitamme noilla mainitsemillasi kriteereillä. Niputat meidät kuitenkin varmaan otsikon "naiset" alle, koska yleistäminen on niin helppoa ja mukavaa, ja ilmeisesti tuo sinulle jotain lohtua katkeruudessasi. Jos haluat tietää miksi et saa seuraa, katso peiliin. Tai ehkä paremminkin, lue ajatuksella läpi se paska mitä suollat. Kirjoita vaikka päiväkirjaa. Saat siitä hyvän kuvan itsestäsi. Sitten voit kehittyä. Hyvää jatkoa! :)

Kyllä minä ne omat puutteeni tiedän ihan hyvin, ei tarvitse muistutella. Kerro minulle yksikin hyvä syy miksi en katkeroituisi? Samaa paskaa kohtelua saan naisilta aina kun viitsin mennä ulos. Kerro ihmeessä miksi jaksaisin enää ymmärtää sitä kaytöstä? Kerro! Miksi niiden minua pilkkaavien ja naureskelevien naisten ei tarvitse katsoa peiliin ja kirjoittaa päiväkirjaa? Häh? Varmaan siksi kun minä pelkällä olemassa olollani teen heidän elämästää helvetin sen kymmenen sekunnin ohi kävelemisen aikana jolloin se rumaksi supattelu ja nauraminen alkaa, ja tästä syystä olen se tarinan pahis. Ja kohta varmaan joku kysyy, että mistä tiedän jos he supattelevat. Vastaus: Koska minä kuulen, ja luulen etteivät he edes yritä peittää sitä, että kuulisin heidän puheensa. Jotkut naiset taas ihan rehellisesti sanovat rumaksi ja nauravat päin naamaa, ihan kivaa mielestäni, oikein nautinnollista.

Eikös sanontakin mene niin, että kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdella? Minä en ole pyrkinyt tekemään mitään elettä niitä naisia kohtaan vaan antanut heidän olla rauhassa, ihan kuten itsekin tahdon olla, mutta ei se mitään auta. Tähän asti olen jollain tasolla antanut asian olla, mutta nyt lähiaikoina on mennyt hermo tähän paskaan ihan totaalisesti, ei jaksa enää.

Yllä oleva ei liittynyt aloitukseen millään tavalla, mutta itse aloitit puhumaan katkeruudestani ja naisettomuudesta. Voi kyllä minä tiedän ne syyt niihin asioihin ihan hyvin jo ilman sen suurempaa miettimistäkin.

Ja tietysti tiedän senkin, että ei kaikki naiset juokse menestyvien miesten perässä, mutta aika helkkarin suuri osa tekee sitä. Varmaan vähemmistö on niitä jotka ei ole menestyvien perään. Ja kyllä, yleistäminen on helppoa ja mukavaa, siksi sen teinkin.

Ihanaa jatkoa myös sinulle! :)

Terveisin Naispelko22

Vierailija
20/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei myönnä? :D

No, mä myönnän. Tietenkin tuollainen alfauros(?) on kiinnostava. Itse en kiinnostu niin paljon, että näkisin vaivaa sellaisen eteen. Ihailen vaan kaukaa ja nautiskelen toisten ilosta ja onnesta.

Huono vertaus tuommoinen, ettei ringettejoukkueen ympärillä miehiä näy.. Ei tietenkään, siellä on ne toisenlaiset naiset kuolaamassa kaltaisiaan. Miehisiä lajeja urheilevat naiset sytyttävät harvoin miesten sydämet tai edes alapäätä. Mikä on syysi on, mikset lähettele ringettejoukkueen jäsenille sähköposteja ja vanno ikuista rakkautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi