Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se taas nähdään millaisia naiset on!

04.01.2016 |

Suomi jos voittaa U20 maailmanmestaruuden niin on pelaajien kimpussa satoja naisia, nuoria ja vanhoja. Varmaan yritätte selittää, että ei niin tapahdu, mutta vain tyhmät uskoo tuota paskapuhetta. Naiset on aina menestyjien perässä, näkeehän sen jo noiden Robinien, Bieberien ja muiden kanssa, ei pahemmin näy miehiä minkään naisurheilujoukkueen perässä tai naisartistien keikoilla samalla tavalla, mutta naiset kyllä löytää tiensä menestyvien miesten seuraan. Huvittavaa on se miten kukaan nainen ei myönnä tätä.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tuntea olonsa erityiseksi, siksi holhoovaksi voimaksi johon mies kääntyy vviimeisenä kun ei jaksa esim. media myllyä enää. Nainen saa lohduttaa ja tsempta miestään että kyllä se siitä. Ja tuntee olonsa erityiseksi, siksi ainoaksi naiseksi joka voi auttaa.

Ainaki itelläni nää fiilikset.

Vierailija
22/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei myönnä? :D

No, mä myönnän. Tietenkin tuollainen alfauros(?) on kiinnostava. Itse en kiinnostu niin paljon, että näkisin vaivaa sellaisen eteen. Ihailen vaan kaukaa ja nautiskelen toisten ilosta ja onnesta.

Huono vertaus tuommoinen, ettei ringettejoukkueen ympärillä miehiä näy.. Ei tietenkään, siellä on ne toisenlaiset naiset kuolaamassa kaltaisiaan. Miehisiä lajeja urheilevat naiset sytyttävät harvoin miesten sydämet tai edes alapäätä. Mikä on syysi on, mikset lähettele ringettejoukkueen jäsenille sähköposteja ja vanno ikuista rakkautta?

Yllättävän moni myöntää! Siitä olen iloinen.

No eipä noita miehiä ole kuolaamassa muodostelmaluistelijoiden ympärillä samalla tavalla kuin naiset jääkiekkoilijoiden. Eikä cheerleadereiden. Tietysti miehet kuolaa niitä, sitä en väittänytkään missään vaiheessa, mutta se ei ole samanlaista kuin naisten kuolaaminen menestyvien miesten perään, naiset menee ihan sekaisin menestyvistä miehistä.

Mietitään vaikka nyt sitä Justin Bieberiä, se jätkä saa tehdä ihan mitä lystää, vaikka hakata naisia, mutta naiset silti palvoo sitä, koska se on vaan väärinymmärretty. Johnny Depp samoin ja lukemattomat muut. Ei sen miehen edes tarvitse olla komeakaan näiden naisten mielestä kunhan vaan on sitä mainetta ja mielellään rahaakin. Hauska ajatella, että kuka tahansa rumiluskin saisi naisia jos olisi vaan ihan perkeleen hyvä jossain, näistäkin löytyy esimerkkejä vaikka kuinka. Sellaiset miehet joita kukaan nainen ei edes vilkaisisi jos ne olisi vaikka töissä kirjastossa, mutta kun ovat julkkiksia niin saavat naisen silloin kun haluavat. Ja kun se ei edes ole mikään yksittäinen nainen, joka näitä miehiä lähestyy vaan niitä on tuhansia.

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostanut urheilijat, vaan enemmän vaikka rokkarit. Olen ihastunut työttömään tyyppiin, jolle minä yleensä tarjosin baarissa juomat, mutta myös tunnetumpiin tyyppeihin. En silti ajattele, että olisin juossut heidän maineensa perässä. Maailma on täynnä kuuluisia rokkareita, silti olen ihastunut vain kahteen heistä. Itselleni karisma on tärkeä. Jollain tapaa menestyneissä ihmisissä sitä vaan sattuu olemaan keskivertoa enemmän.

Vierailija
24/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tai kukaan ystävistäni emme seuraa jääkiekkoa tai ole paskan vertaa kiinnostuneita jostain jääkiekkoilijoista, emmekä todellakaan valitse kumppaneitamme noilla mainitsemillasi kriteereillä. Niputat meidät kuitenkin varmaan otsikon "naiset" alle, koska yleistäminen on niin helppoa ja mukavaa, ja ilmeisesti tuo sinulle jotain lohtua katkeruudessasi. Jos haluat tietää miksi et saa seuraa, katso peiliin. Tai ehkä paremminkin, lue ajatuksella läpi se paska mitä suollat. Kirjoita vaikka päiväkirjaa. Saat siitä hyvän kuvan itsestäsi. Sitten voit kehittyä. Hyvää jatkoa! :)

Kyllä minä ne omat puutteeni tiedän ihan hyvin, ei tarvitse muistutella. Kerro minulle yksikin hyvä syy miksi en katkeroituisi? Samaa paskaa kohtelua saan naisilta aina kun viitsin mennä ulos. Kerro ihmeessä miksi jaksaisin enää ymmärtää sitä kaytöstä? Kerro! Miksi niiden minua pilkkaavien ja naureskelevien naisten ei tarvitse katsoa peiliin ja kirjoittaa päiväkirjaa? Häh? Varmaan siksi kun minä pelkällä olemassa olollani teen heidän elämästää helvetin sen kymmenen sekunnin ohi kävelemisen aikana jolloin se rumaksi supattelu ja nauraminen alkaa, ja tästä syystä olen se tarinan pahis. Ja kohta varmaan joku kysyy, että mistä tiedän jos he supattelevat. Vastaus: Koska minä kuulen, ja luulen etteivät he edes yritä peittää sitä, että kuulisin heidän puheensa. Jotkut naiset taas ihan rehellisesti sanovat rumaksi ja nauravat päin naamaa, ihan kivaa mielestäni, oikein nautinnollista.

Eikös sanontakin mene niin, että kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdella? Minä en ole pyrkinyt tekemään mitään elettä niitä naisia kohtaan vaan antanut heidän olla rauhassa, ihan kuten itsekin tahdon olla, mutta ei se mitään auta. Tähän asti olen jollain tasolla antanut asian olla, mutta nyt lähiaikoina on mennyt hermo tähän paskaan ihan totaalisesti, ei jaksa enää.

Yllä oleva ei liittynyt aloitukseen millään tavalla, mutta itse aloitit puhumaan katkeruudestani ja naisettomuudesta. Voi kyllä minä tiedän ne syyt niihin asioihin ihan hyvin jo ilman sen suurempaa miettimistäkin.

Ja tietysti tiedän senkin, että ei kaikki naiset juokse menestyvien miesten perässä, mutta aika helkkarin suuri osa tekee sitä. Varmaan vähemmistö on niitä jotka ei ole menestyvien perään. Ja kyllä, yleistäminen on helppoa ja mukavaa, siksi sen teinkin.

Ihanaa jatkoa myös sinulle! :)

Terveisin Naispelko22

Liittyy aloitukseen todellakin, koska siinä kerrotaan oletuksesi olevan virheellinen. Sinun mielestäsi olisi tietysti pitänyt sanoa että joo, kaikki naiset ovat kusipäitä, niin sitten olisi liittynyt aloitukseen. Olet vihamielinen ja ilmeisesti nautit siitä, koska sanot yleistäväsikin koska se on mukavaa. Miksi kukaan pitäisi sinusta tuollaisena? Kuten sanoit, kohtele toisia niin haluat itseäsi kohdeltavan. Olet varmaan kuullut myös, että metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Sinä puhut naisista kuin he eivät olisi ihmisiä, vaan joku outo demoninen ryhmä, joka pelkäät fobian tavoin. Et pidä naisia ihmisinä, joten miksi hekään pitäisivät sinua?

En kuitenkaan usko että naiset nauravat ja puhuvat sinusta aina kun menet ulos ja kävelet ohi eikä ohikulullasi todellakaan ole kuvailemaasi vaikutusta ("minä pelkällä olemassa olollani teen heidän elämästään helvetin sen kymmenen sekunnin ohikävelemisen aikana"). Et ole kenestäkään niin kiinnostava. Kuulostaa siltä että sinulla on mielenterveysongelmia. Jos tunnet olosi noin tuskaiseksi, kehotan ottamaan yhteyttä lääkäriin. Tai jopa päivystykseen, jos tunnet olevasi noin jaksamisesi äärirajoilla. Kukaan meistä ei halua, että käyt jonkun satunnaisen naisen kimppuun kadulla, koska kuulet supatusta ja naurua päässäsi. 

Vierailija
25/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä myönnän. Tietenkin tuollainen alfauros(?) on kiinnostava. Itse en kiinnostu niin paljon, että näkisin vaivaa sellaisen eteen. Ihailen vaan kaukaa ja nautiskelen toisten ilosta ja onnesta.

Huono vertaus tuommoinen, ettei ringettejoukkueen ympärillä miehiä näy.. Ei tietenkään, siellä on ne toisenlaiset naiset kuolaamassa kaltaisiaan. Miehisiä lajeja urheilevat naiset sytyttävät harvoin miesten sydämet tai edes alapäätä. Mikä on syysi on, mikset lähettele ringettejoukkueen jäsenille sähköposteja ja vanno ikuista rakkautta?

No eipä noita miehiä ole kuolaamassa muodostelmaluistelijoiden ympärillä samalla tavalla kuin naiset jääkiekkoilijoiden. Eikä cheerleadereiden. Tietysti miehet kuolaa niitä, sitä en väittänytkään missään vaiheessa, mutta se ei ole samanlaista kuin naisten kuolaaminen menestyvien miesten perään, naiset menee ihan sekaisin menestyvistä miehistä.

Mietitään vaikka nyt sitä Justin Bieberiä, se jätkä saa tehdä ihan mitä lystää, vaikka hakata naisia, mutta naiset silti palvoo sitä, koska se on vaan väärinymmärretty. Johnny Depp samoin ja lukemattomat muut. Ei sen miehen edes tarvitse olla komeakaan näiden naisten mielestä kunhan vaan on sitä mainetta ja mielellään rahaakin. Hauska ajatella, että kuka tahansa rumiluskin saisi naisia jos olisi vaan ihan perkeleen hyvä jossain, näistäkin löytyy esimerkkejä vaikka kuinka. Sellaiset miehet joita kukaan nainen ei edes vilkaisisi jos ne olisi vaikka töissä kirjastossa, mutta kun ovat julkkiksia niin saavat naisen silloin kun haluavat. Ja kun se ei edes ole mikään yksittäinen nainen, joka näitä miehiä lähestyy vaan niitä on tuhansia.

Terveisin Naispelko22

No mikä estää sinua menestymästä ja hankkimasta paljon rahaa ja siten sitten niitä naisia? 

Vierailija
26/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tai kukaan ystävistäni emme seuraa jääkiekkoa tai ole paskan vertaa kiinnostuneita jostain jääkiekkoilijoista, emmekä todellakaan valitse kumppaneitamme noilla mainitsemillasi kriteereillä. Niputat meidät kuitenkin varmaan otsikon "naiset" alle, koska yleistäminen on niin helppoa ja mukavaa, ja ilmeisesti tuo sinulle jotain lohtua katkeruudessasi. Jos haluat tietää miksi et saa seuraa, katso peiliin. Tai ehkä paremminkin, lue ajatuksella läpi se paska mitä suollat. Kirjoita vaikka päiväkirjaa. Saat siitä hyvän kuvan itsestäsi. Sitten voit kehittyä. Hyvää jatkoa! :)

Kyllä minä ne omat puutteeni tiedän ihan hyvin, ei tarvitse muistutella. Kerro minulle yksikin hyvä syy miksi en katkeroituisi? Samaa paskaa kohtelua saan naisilta aina kun viitsin mennä ulos. Kerro ihmeessä miksi jaksaisin enää ymmärtää sitä kaytöstä? Kerro! Miksi niiden minua pilkkaavien ja naureskelevien naisten ei tarvitse katsoa peiliin ja kirjoittaa päiväkirjaa? Häh? Varmaan siksi kun minä pelkällä olemassa olollani teen heidän elämästää helvetin sen kymmenen sekunnin ohi kävelemisen aikana jolloin se rumaksi supattelu ja nauraminen alkaa, ja tästä syystä olen se tarinan pahis. Ja kohta varmaan joku kysyy, että mistä tiedän jos he supattelevat. Vastaus: Koska minä kuulen, ja luulen etteivät he edes yritä peittää sitä, että kuulisin heidän puheensa. Jotkut naiset taas ihan rehellisesti sanovat rumaksi ja nauravat päin naamaa, ihan kivaa mielestäni, oikein nautinnollista.

Eikös sanontakin mene niin, että kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdella? Minä en ole pyrkinyt tekemään mitään elettä niitä naisia kohtaan vaan antanut heidän olla rauhassa, ihan kuten itsekin tahdon olla, mutta ei se mitään auta. Tähän asti olen jollain tasolla antanut asian olla, mutta nyt lähiaikoina on mennyt hermo tähän paskaan ihan totaalisesti, ei jaksa enää.

Yllä oleva ei liittynyt aloitukseen millään tavalla, mutta itse aloitit puhumaan katkeruudestani ja naisettomuudesta. Voi kyllä minä tiedän ne syyt niihin asioihin ihan hyvin jo ilman sen suurempaa miettimistäkin.

Ja tietysti tiedän senkin, että ei kaikki naiset juokse menestyvien miesten perässä, mutta aika helkkarin suuri osa tekee sitä. Varmaan vähemmistö on niitä jotka ei ole menestyvien perään. Ja kyllä, yleistäminen on helppoa ja mukavaa, siksi sen teinkin.

Terveisin Naispelko22

Yleensä aikuiset ihmiset eivät ääneen arvostele jonkun randomin vastaantulijan ulkonäköä, vaikka tällä olisi millaiset paloarvet tai epämuodostumat kasvoissa. Onkin siis oletettavaa, että ne naiset, jotka sinua kadulla ääneen rumaksi haukkuvat, eivät ole sinulle tuntemattomia. Todennäköisesti he ovat samaa koulukiusaajien porukkaa, jotka nimittelivät sinua jo koulussa. Oletko koskaan miettinyt muuttamista pois alueelta? Siis jonnekin kauemmas näistä kiusaajistasi? Mitä isompi paikkakunta, sitä varmemmin sinua ei siellä tunneta ja siten ei myöskään ääneen kadulla, kaupoissa tms paikoissa arvostella ulkonäköäsi.

Vierailija
27/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

No mikä estää sinua menestymästä ja hankkimasta paljon rahaa ja siten sitten niitä naisia? 

No voiko tähän vastata mitään muuta kuin lahjattomuus? Tyhmä vässykkä josta ei ole mihinkään, minkäs sille teet. En ole urheilullisesti lahjakas ja jos olisinkin niin aika myöhäistä enää menestyä missään lajissa. En ole musiikillisestikaan lahjakas. Enkä taiteellisesti. Ainoa keino hankkia rahaa on kohdallani lottovoitto.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
28/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Liittyy aloitukseen todellakin, koska siinä kerrotaan oletuksesi olevan virheellinen. Sinun mielestäsi olisi tietysti pitänyt sanoa että joo, kaikki naiset ovat kusipäitä, niin sitten olisi liittynyt aloitukseen. Olet vihamielinen ja ilmeisesti nautit siitä, koska sanot yleistäväsikin koska se on mukavaa. Miksi kukaan pitäisi sinusta tuollaisena? Kuten sanoit, kohtele toisia niin haluat itseäsi kohdeltavan. Olet varmaan kuullut myös, että metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Sinä puhut naisista kuin he eivät olisi ihmisiä, vaan joku outo demoninen ryhmä, joka pelkäät fobian tavoin. Et pidä naisia ihmisinä, joten miksi hekään pitäisivät sinua?

En kuitenkaan usko että naiset nauravat ja puhuvat sinusta aina kun menet ulos ja kävelet ohi eikä ohikulullasi todellakaan ole kuvailemaasi vaikutusta ("minä pelkällä olemassa olollani teen heidän elämästään helvetin sen kymmenen sekunnin ohikävelemisen aikana"). Et ole kenestäkään niin kiinnostava. Kuulostaa siltä että sinulla on mielenterveysongelmia. Jos tunnet olosi noin tuskaiseksi, kehotan ottamaan yhteyttä lääkäriin. Tai jopa päivystykseen, jos tunnet olevasi noin jaksamisesi äärirajoilla. Kukaan meistä ei halua, että käyt jonkun satunnaisen naisen kimppuun kadulla, koska kuulet supatusta ja naurua päässäsi. 

Kyllä sinun viestisi liittyi aloitukseen! Käsitit väärin, koska tarkoitin ettei minun avautumiseni naisilta saamastani kohtelusta liittynyt aloitukseen. Ei sillä ole mitään merkitystä sen asian suhteen, että naiset tuntuvat suosivan menestyviä miehiä.

Yleistämisen mukavuuden sanoin lähinnä vittuillakseni. Tässä aloituksessa yleistin kyllä ihan tahallaan, joskus teen sitä "vahingossa" kun en keksi järkeviä lauseita. Tahallani yleistin aloituksessa, koska halusin provosoida.

Ei minusta kukaan tällaisena pidäkään, sehän on ihan selvää jopa minulle. Ei minusta kukaan pidä muutenkaan. Kuten myös sanottua niin en ole tehnyt niille minua pilkkaaville naisille yhtään mitään, en siis ymmärrä miksi päädyn heidän hampaisiinsa. Harvoin minua yksittäinen nainen alkaa pilkata tai nauraa, mutta porukoissa ollessaan tämä on lähinnä sääntö kuin poikkeus. Kyllä, ovat yleensä nuoria naisia, joskus tyttöjä, mutta ne jotka ovat yksinään ja alkavat nauraa ovat yleensä vanhempia naisia, sellaisia ehkä väliltä 35-40v. Vanhat mummelit ovat oikeasti mukavia minua kohtaan ja siitä tulee aina tosi hyvälle mielelle, heidän kanssaan on aina mukava rupatella. Kai siinä kumpikin yksinäinen osapuoli hyötyy kun saa mukavan ihmiskontaktin. Uskomattomalta se minustakin tuntuu, että miksi minä saan osakseni tällaista kohtelua vaikka vielä yritän olla mahdollisimman näkymätön, ehkä vaan herätän huomiota enemmän kun liikun aina yksin, en tiedä.

Sen myönnän, että ei sitä ihan päivittäin tapahdu, eivätkä sitä todellakaan tee kaikki naiset, mutta en käsittääkseni ole väittänytkään, että kaikki niin tekisivät. Viikoittain sitä kuitenkin tapahtuu. Se vaan sattuu niin pirusti kun lähes kaikki naisilta saamani huomio on tuota inhottavaa paskaa, valehtelisin jos väittäisin ettei joskus olisi tehnyt mieli alkaa itkemään.

Melkein vielä inhottavammalta tuntuu kun joku sanoo, että nämä kokemukseni ovat jotain harhaa. Haha! Aika hauskaa, että näitä naureskeluja sattuu aina vain silloin kun olen jossain julkisella paikalla. Ei minulle kukaan missään metsässä ollessa naura, tai kotonakaan. Ja kuten sanottua niin kaikki naiset eivät sitä tee, silloin olisin huolissani jos näkisin jokaisen naisen nauravan ja pilkkaavan minua. Tietysti ne ovat yksittäisiä paskapäitä jotka tätä tekevät, mutta ei se silti hyvältä tunnu kun sitä tapahtuu niin usein. Se vaan tuntuu tosi pahalta kun se kommentointi on pelkästään ikävää, jos välillä saisi positiivisia kommenttejakin niin ne tavallaan kumoaisivat ne negatiiviset. Ne mummoilta saamat kivat kommentit on tosi kiva juttu ja piristävät ihan hemmetisti, mutta tietysti vielä kivempi olisi, että niitä saisi ikäisiltään naisiltakin.

Niin, ja minä en todellakaan ole väkivaltainen ihminen, en ole ikinä ollutkaan. Jos joskus kävisin naisen päälle niin minä siinä nenääni saisin. Miten minä voisin tehdä ihmisille pahaa kun en voi tappaa hiiriäkään?

Terveisin Naispelko22

Vierailija
29/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Pula-aholla ole jotkut missit kainalossa vuoden sisään tuli kultaa tai hopeaa.

Vierailija
30/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Yleensä aikuiset ihmiset eivät ääneen arvostele jonkun randomin vastaantulijan ulkonäköä, vaikka tällä olisi millaiset paloarvet tai epämuodostumat kasvoissa. Onkin siis oletettavaa, että ne naiset, jotka sinua kadulla ääneen rumaksi haukkuvat, eivät ole sinulle tuntemattomia. Todennäköisesti he ovat samaa koulukiusaajien porukkaa, jotka nimittelivät sinua jo koulussa. Oletko koskaan miettinyt muuttamista pois alueelta? Siis jonnekin kauemmas näistä kiusaajistasi? Mitä isompi paikkakunta, sitä varmemmin sinua ei siellä tunneta ja siten ei myöskään ääneen kadulla, kaupoissa tms paikoissa arvostella ulkonäköäsi.

Ovat valitettavasti ihan aikuisiakin, iältään sellaisia 35-40v. Sellaiset ovat toki harvinaisempia tapauksia, mutta niitäkin mahtuu mukaan. Yleensä ne jotka harrastavat tätä pilkkaamistani ovat nuoria naisia tai tyttöjä, sellaisia lähelle minun ikääni. Olen joskus aiemminkin vastannut tähän, että tunnenko näitä naisia, vastaus on etten tunne. Tosi harvoin sattuu kohdalle niitä jotka ovat aiemmin nauraneet tai pilkanneet, joskus kuitenkin. Kyse on siis siitä, että en vain törmää samoihin ihmisiin. Kiusaajiani en ole nähnyt vuosiin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
31/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Pula-aholla ole jotkut missit kainalossa vuoden sisään tuli kultaa tai hopeaa.

No varmasti on. Se vaan on niin, että jos mestaruus tulee niin niitä naisia on kaikkien kainalossa, näkihän sen jo viimeksikin kun Suomi voitti U20 kullan. Aikuisten mestaruudesta en tiedä, mutta varmasti on ollut naisia muillekin tyrkyllä kuin Granlundille.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
32/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 10 % naisista juoksee menestyksen perässä se ei ole kaikki naiset. Älä haksahda yleistyksiin, yleensä sun juttuja on ollut ihan mukava lukea. N

Ei muuten ole. Onhan noista teksteistä koko ajan näkynyt että juuri tähän suuntaan ovat menossa. Netissä on tuhansia täsmälleen samanlaisia kateellisia ja katkeria miehiä.

Vierailija
33/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Suomi jos voittaa U20 maailmanmestaruuden niin on pelaajien kimpussa satoja naisia, nuoria ja vanhoja. Varmaan yritätte selittää, että ei niin tapahdu, mutta vain tyhmät uskoo tuota paskapuhetta. Naiset on aina menestyjien perässä, näkeehän sen jo noiden Robinien, Bieberien ja muiden kanssa, ei pahemmin näy miehiä minkään naisurheilujoukkueen perässä tai naisartistien keikoilla samalla tavalla, mutta naiset kyllä löytää tiensä menestyvien miesten seuraan. Huvittavaa on se miten kukaan nainen ei myönnä tätä.

Terveisin Naispelko22

En usko että siihen maailmanmestaruutta tarvitaan. Pienempikin menestyminen riittää.

Vierailija
34/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, evoluutio vaan on määrätietoisesti tähdännyt siihen että naisia kiinnostaa menestyjät ja miehiä isot tissit (ja ylipäätään naisen fyysinen kauneus). Mutta jos haluat väkisin vääntää biologisesta tosiasiasta moraalisen kysymyksen, niin edellyttäähän menestys sentään vähän enemmän omaa kontribuutiota kuin isot hinkit - että siinä mielessä menestyksen ihaileminen on musta kyllä jotenkin terveempää.

Vierailija
35/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 10 % naisista juoksee menestyksen perässä se ei ole kaikki naiset. Älä haksahda yleistyksiin, yleensä sun juttuja on ollut ihan mukava lukea. N

Ei muuten ole. Onhan noista teksteistä koko ajan näkynyt että juuri tähän suuntaan ovat menossa. Netissä on tuhansia täsmälleen samanlaisia kateellisia ja katkeria miehiä.

Hienoa, että joku on lukenut viestejäni! Olen ihmetellyt, että miksi minua pidetään jonain palstan "hyvänä tyyppinä" kun kuitenkin olen samoista asioista puhunut aiemminkin, en ehkä yhtä kärkkäästi, mutta kuitenkin. Senkin olen useampaan kertaan todennut, että olen katkeroitumassa. Kaikkia naisia en edelleenkään vihaa jos sitä toivoit, vihaan lähinnä itseäni ja elämääni. Sen voin myöntää, että vihaan niitä naisia jotka ovat olleet ilkeitä minua kohtaan, mutta koska olen munaton paska niin enhän minä mitään sano vastaan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
36/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

En usko että siihen maailmanmestaruutta tarvitaan. Pienempikin menestyminen riittää.

Varmasti riittää, mutta se naisten kiinnostus on ihan erilaisissa tasoissa jos mestaruus tulee.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
37/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kateellinen....

Niin ne elämän kortit on vaan jaettu, kestäkää se.

Vierailija
38/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneistä ihmisistä pidetään. Tämä on ihan tunnettu tosiasia ja molemmat sukupuolet ovat tässä ihan samanlaisia. Jostain syystä vain miehet vaativat naisia tilille siitä. Naiset onkin aina hyvin helppo saada puolustelemaan itseään ja hyssyttelemään ja hyvittelemään ihmistä joka loukkaa tarkoituksella. Moni onkin sen tehnyt tässä ketjussa - kuten kaikissa samanlaisissa ketjuissa. Miehet eivät yhtä usein vastaa loukkauksiin mielistelemällä loukkaajaa.

Miehet fanittavat kyllä ihan siinä missä naisetkin. Tällä hetkellä ymmärtääkseni ainakin Jenni Vartiainen on suosittu miesten keskuudessa. Miehet fanittavat ehkä vähemmän hyökkäävästi koska tunnetusti naiselle on sallitumpaa tehdä aggressiivinen aloite kuin miehelle. Siinä joku voi sitten nähdä maailman suurimman vääryyden jos haluaa.

Miehet fanittavat jääkiekkoilijoita itsekin innokkaasti, mutta ovat mielestään vain rehtejä ja reiluja jos haluavat lätkiä selkään ja tarjota tuoppeja. Naiset sen sijaan ovat laskelmoivia ja pinnallisia jos ilmaisevat kiinnostusta. Ehkä se sallittaisiin naisille jos menisi tuulipuvussa hyväntuulisesti kiroillen tyrkyttämään sitä kaljatuoppia jollekin jääkiekkosankarille.

Vierailija
39/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle muka yllätys että pariutumisasioissa halutaan voittajaa?

Vierailija
40/73 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle muka yllätys että pariutumisasioissa halutaan voittajaa?

Yllätys ei ole se, että se kiistetään. Pariutumismarkkinat ja markkina-arvoteoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan