Miten saan tyttöystävän?
Miinukset: 172 cm, köyhä, ujo, hiljainen, pitkäaikaistyötön, pieni muna, tietokoneella pelaaminen, ei kokemusta seurustelusta
Plussat: normaalipainoisuus, siistiys, rehellisyys, naisten mukaan komea naama, kasviksista pitäminen, eläimistä pitäminen, lukeminen
35v
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaisee naiselle eniten, joten keskity siihen.
Tiedän että tämä olisi tärkeä asia, mutta tällä historialla on aika vaikea enää rahan tekoon lähteä. Pitäisi varmaan alkaa miettiä yrityksen perustamista, jos haluaisin olla jotain muuta kuin siivooja.
- ap
Jos "tiedät että tämä on tärkeä asia" menet samaan kategoriaan kaikkien palstalla pyörivien naisvihaajien kanssa, jotka hölisevät kaiken päivää "lompakkoloisista". Sinänsä omituista, että itse kuitenkin elävät sossun rahoilla. Joka tapauksessa tuo ajattelutapa on iso ongelma kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa noiden miesten rahanpuute on iso ongelma kaikille naisille.
Lopettamalla itsesäälissä vellomisen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyehkö, pienimunainen, ujo köyhä työtön lassukka. Voi voi....
Etkö lue näitä sivuja? Unohda koko juttu ja jatka runkkaamista, et kelpaa kenellekään.
N32
Köyhyys tässä toki se ylivoimaisesti suurin este. Noilla muilla ole niin väliä.
Niin, kunhan miehellä on rahaa ei muulla ole väliä.
Muista myös ettet tähtää liian korkealle. Olen joskus ihmetellyt miesten (tai naistenkin) seuranhaussa sitä, miten ei ymmärretä ollenkaan omaa tasoa vaan yritetään niitä parhaimman/kiinnostavimman näköisiä ihmisiä. Siis niitä, joista kaikki muutkin on kiinnostuneita. Jos hyväksyy toisessakin niitä epätäydellisyyksiä joita hyväksyy itsessäkin niin mahdollisuudet löytää juuri itselle sopiva kumppani kasvaa kummasti. Tämä tuntuu varmasti itsestäänselvyydeltä, mutta ei se vaan tunnu sitä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Muista myös ettet tähtää liian korkealle. Olen joskus ihmetellyt miesten (tai naistenkin) seuranhaussa sitä, miten ei ymmärretä ollenkaan omaa tasoa vaan yritetään niitä parhaimman/kiinnostavimman näköisiä ihmisiä. Siis niitä, joista kaikki muutkin on kiinnostuneita. Jos hyväksyy toisessakin niitä epätäydellisyyksiä joita hyväksyy itsessäkin niin mahdollisuudet löytää juuri itselle sopiva kumppani kasvaa kummasti. Tämä tuntuu varmasti itsestäänselvyydeltä, mutta ei se vaan tunnu sitä olevan.
Komeiden miesten on hyvä muistaa, että se naama ei olekaan samanlainen valtti enää sitten, kun ollaan ihan oikeita aikuisia. Pitäisi olla jotain näyttöä siitä, että on ottanut vastuuta elämästään ja saanut jotain aikaan, mitä ap ei ole tehnyt. Naisilla toki sama sääntö pätee kuin yläasteellakin, että näytä vaan hyvältä, niin kyllä niitä miehiä ainakin neljäkymppiseksi asti riittää ihan riittävästi.
Muistutat noiden piirteiden perusteella hyvin paljon miestäni, tai ainakin millainen hän oli kun aloimme seurustella. Tapasimme ekan kerran yhden kaverin luona, mutta todella tutustuimme vasta facebookissa jutellessa. Olemme molemmat aika introvertteja ihmisiä ja siksi netti oli molemmille parempi keskustelukanava aluksi.
En oikein osaa sanoa mitään muuta vinkkiä kuin sen, että tee rohkeasti vaan niitä aloitteita. Vaikka tulisikin takkiin aluksi, niin mitä väliä? Tällä mentaliteetilla minunkin mieheni sai minut :) Lopetti epäonnistumisten pelkäämisen ja antoi palaa, kun ei ole mitään hävittävääkään. Kyllä aina jossakin on ihminen, joka pitää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kunhan miehellä on rahaa ei muulla ole väliä.
Näinhän se tuntuu menevän.
Ei siinä miehen työssäkäynnissä se raha ole tärkeintä, vaikka miehet näin haluaakin ajatella. Tärkeintä on se, että tekee elämällään jotain eikä istu kotona tai jossain puistonpenkillä joka päivä aamusta iltaan.
Mulle se ois ihan sama opiskeleeko mies vai onko töissä tai vapaaehtoistyössä. Kunhan täyttää päivänsä jollain rakentavalla toiminnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä miehen työssäkäynnissä se raha ole tärkeintä, vaikka miehet näin haluaakin ajatella.
Juu-u. Kukahan tässä oikeasti yrittää ohjailla muiden ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo "miinukset" edes ole miinuksia.
Älä nyt pojalle valehtele. Ainoa mikä niissä ei ole miinus toisinaan on tuo hiljaisuus, muut ehdottomasti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo "miinukset" edes ole miinuksia.
Älä nyt pojalle valehtele. Ainoa mikä niissä ei ole miinus toisinaan on tuo hiljaisuus, muut ehdottomasti on
Anteeksi nyt vain, kun satun ajattelemaan näin.
T. Kelvoton norsu
Kyllä mulle kelpaisit ainakin noin "paperilla". Tämmöselle nörttitytölle ainakin tietokoneella pelaaminen jopa turn-on. :)
Itselläkään ei ole kokemusta seurustelusta, luultavasti osittain sen takia kun olen aika hiljainen tustuessa uusiin ihmisiin ja toisena että olen läski. Läskistä tosin hankkiutumassa eroon (-20kg 4kk tällä hetkellä). Ehkä sitten kohta on munkin helpompi löytää mies, miehet kun tuntuu pelkäävän läskiä. :)
N28