Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tyttöystävän?

Vierailija
04.01.2016 |

Miinukset: 172 cm, köyhä, ujo, hiljainen, pitkäaikaistyötön, pieni muna, tietokoneella pelaaminen, ei kokemusta seurustelusta

Plussat: normaalipainoisuus, siistiys, rehellisyys, naisten mukaan komea naama, kasviksista pitäminen, eläimistä pitäminen, lukeminen

35v

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee naiselle eniten, joten keskity siihen.

Vierailija
2/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee naiselle eniten, joten keskity siihen.

Tiedän että tämä olisi tärkeä asia, mutta tällä historialla on aika vaikea enää rahan tekoon lähteä. Pitäisi varmaan alkaa miettiä yrityksen perustamista, jos haluaisin olla jotain muuta kuin siivooja.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi. :)

Vierailija
4/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo "miinukset" edes ole miinuksia.

Vierailija
5/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa?

Vierailija
6/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on ihan aikuisten oikeasti komea naama, niin Tinderistä saisit ainakin pesää. Noilla statseilla voi olla todella haastavaa päästä suhteeseen, mutta ainakin väliaikaisena lohtuna olisi panoja tarjolla.

Vierailija
7/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on ihan aikuisten oikeasti komea naama, niin Tinderistä saisit ainakin pesää. Noilla statseilla voi olla todella haastavaa päästä suhteeseen, mutta ainakin väliaikaisena lohtuna olisi panoja tarjolla.

Kai se muutakin vaatii kuin naaman. Pitäisi osata vähän flirttailla ja hurmata. Muutenkin aika vähän kiinnostaa tuollainen toiminta, kun siitä ei oikein mitään jää käteen (pun intended).

- ap

Vierailija
8/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen naisen haluaisit?

Vierailija
9/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen naisen haluaisit?

Terveelliset elämäntavat, rauhallinen, lempeä. En nyt muuta osaa sanoa, kun ominaisuuksien listaaminen on yleensäkin vähän turhaa touhua. Toki voisin laittaa 50 ominaisuutta luettavaksenne, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, kun ne kaikki kohdat täyttäviä mielikuvitusnaisia ei ole olemassa eikä ihastumiseni riipu siitä, että täyttääkö joku nainen kaikki epärealistiset ihanteeni.

- ap

Vierailija
10/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko netissä yrittänyt tutustua naisiin? :)

Vierailija
11/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tässä tullaankin siihen pääongelmaan, eli minulla on suuria vaikeuksia olla aloitteellinen tutustumisessa. Pitäisi varmaan olla jossain kodin ulkopuolella koko ajan ja toivoa sellaista ihmettä, että nainen tulee iskemään. Kotona vaan on niin mukavaa. Juu tiedetään, olen täysin toivoton.

- ap

Vierailija
12/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi et sul on muna :(

Vierailija
13/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että reippaasti ottamaan yhteyttä naisiin, oli se sitten baarissa (ehkä mieluummin alkuillasta yksien jälkeen kuin klo 2 jälkeen humalassa :D), tai vaikka Tinderissä.

Et vaikuta yhtään huonolta ehdokkaalta. Itse olen aiemmin seurustellut työttömän kanssa, ja se oli välillä hieman rasittavaa kun tuntui ettei toinen tee mitään päivän aikana.. Kannattaa ehkä tehdä selväksi että yrität tosissasi hakea töitä (jos näin on siis), ja keksiä harrastuksia ja pitää ainakin kodin siistinä. Ja jos ei työpaikkoja löydy, niin oletko miettinyt opiskelua? :)

Vierailija
14/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Tässä tullaankin siihen pääongelmaan, eli minulla on suuria vaikeuksia olla aloitteellinen tutustumisessa. Pitäisi varmaan olla jossain kodin ulkopuolella koko ajan ja toivoa sellaista ihmettä, että nainen tulee iskemään. Kotona vaan on niin mukavaa. Juu tiedetään, olen täysin toivoton.

- ap

Hyvinhän tuo kirjoittaminen sinulta sujuu. ;)

Vierailija
15/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 drinksu (ei enempää) rohkaisuksi ja juhannustansseissa juttelemaan jonkun seinäruusun kanssa.

Vierailija
16/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

On tärkeää, että vaikka elämässäsi on haasteita, suhtaudut johonkin/joihinkin asioihin loputtoman positiivisella intohimolla. Tämä asia voi olla harrastus tai työ, kunhan elämässäsi on sisältöä oli sinulla kumppani tai ei.

Olet viettänyt aivan liikaa aikaa nettipalstoilla, kun listaat tosissasi miinuksiksi 172 cm pituuden (et hei ole lyhyt, vaan pidempi kun useimmat naiset), sukupuolielimesi koon (se ei todellakaan ole deal breaker rakkausasioissa), köyhyyden (sellainen nainen kenet itse haluat, ei välitä rahasta, kunhan hallitset taloutesi etkä elele pikavipeillä), ujouden (söpöä!!), hiljaisuuden (hellyyttävää ja turvallisuutta sekä luottamusta herättävää), pitkäaikaistyöttömyyden (kunhan jatkat yrittämistä ja voisit tosissasi harkita myös niitä hanttihommia?), tietokoneella pelaamisen (se on tavallista ja nykyään oikein trendikästä!) ja seurustelukokemuksen puuttumisen (tunne-elämäsi ja ajatusmaailmasi ovat kuitenkin kehittyneet siinä missä muidenkin ikäistesi miesten).

Naiset eivät ole ollenkaan niin julmia, turhamaisia ja ahneita kuin näillä netin roskapalstoilla kuvataan. Yksi hyvä vinkki positiivisempaan fiilikseen on lopettaa palstoilla käyminen kokonaan. :)

Kun tapaat kivan naisen, ole oma itsesi, vaikka se tarkoittaisi että olet hermostunut, hiljainen ja puhut ujoudessasi mitä sattuu. :) Osoita naiselle, että hän on sinulle erityinen, hänen juttunsa ovat sinulle tärkeitä ja että olet kiva, fiksu, luotettava tyyppi, joka on perehtynyt ylpeydellä asiaan x (esim. pelaaminen, kirjallisuus?). Tsemppiä ja kärsivällisyyttä, ystävä! :)

Vierailija
17/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaveripiiriin kuulu yhtään naista tai kavereilla ole siskoja tai serkkuja sinkkuina? Itse löysin oman miehen ystäväni kautta ja samoin on moni tuttunikin. On helpompi tutustua toiseen, jos joku tuntee hänet hyvänä tyyppinä. Itse olen sen verran nyhverö, että tuntemattoman iskuyrityksistä olisin vain juossut karkuun.

Vierailija
18/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla ominaisuuksilla varustettu mies kelpaisi. Tampereella on paljon sinkkunaisia. Jos et vielä asu isommalla paikkakunnalla, kannattaisi ehkä vaihtaa maisemia, jos voit muuttaa?

Vaatimuksena itselläni on se, että miehellä ei olisi alkoholiongelmaa tai muuta päihdekäyttöä, ja että haluaisi opiskella tai käydä edes osa-aikaisesti töissä. Työtönkin saa olla, kunhan haluaa ainakin silloin tällöin tehdä jotain.

Päälle kolmekymppisenä naisena oon kokenut, että miesten mielestä enemmän kuin 2 lemmikkiä ja haluttomuuteni hankkia omia lapsia ovat suurimpia ongelmia seurusteluun. :(

Vierailija
19/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa näille kakkossivun aloittaneille. Minulla on kyllä jonkinlainen kaveripiiri, mutta emme näe oikein koskaan ja siinä ei ole sinkkunaisia. Kaverit alkavat olla myös perheellisiä ja syrjäytynyt sinkkumies ei ole kaikista suosituinta seuraa perheellisten vaativassa aikataulussa. 

Asun kyllä kaupungissa, jossa on paljon sinkkunaisia. Siltikään maiseman vaihto ei olisi välttämättä huono idea. Toisaalta kaikki tutut ovat täällä ja uudessa kaupungissa olisin ilman mitään kontakteja.

Tähän tulikin paljon hyviä vastauksia. Täällä ollaan näköjään ihan kivoja, vaikka saa kirjoitella anonyymisti. Entiseltään minulla on melkoisen negatiiviset kokemukset anonyymipalstoilta. Erityiskiitos numerolle 16, joka kirjoitti sellaisen tekstin, jota taisin tarvita kaikista eniten. Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille!

- ap

Vierailija
20/34 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinukset: 172 cm, köyhä, ujo, hiljainen, pitkäaikaistyötön, pieni muna, tietokoneella pelaaminen, ei kokemusta seurustelusta

Plussat: normaalipainoisuus, siistiys, rehellisyys, naisten mukaan komea naama, kasviksista pitäminen, eläimistä pitäminen, lukeminen

35v

Mulle pitkäaikaistyöttömyys on kaikista eniten turn off. Voisitko löytää töitä vaikka siivoojana, pullohuoneen työntekijänä tms? Tai opiskella? Siitä tulisi olo että haluat tehdä jotain elämälläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi