Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastaako teidän mies teitä mm siksi että se tietää miten haluat et teitä hemmotellaan?

Vierailija
15.02.2025 |

Mä tiedän et mun mies ei rakasta mua sen takia vaikka hemmotteleekin mua mun hemmottelupäivinä ja lisäksi yksi yllätyshemmottelu kuussa. Näistä on sovittu miehen kanssa mut se spontaanius ja tunne et mies rakastaa mua koska saa ja osaa hemmotella mua.

Mua niin surettaa että meidän suhde ei ole täydellinen. Se tietoisuus et mies vois rakastaa mua semmosenkin asian vuoksi muttei tee niin kalvaa mua ihan sikana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se spontaanius puuttuu. Ja sit vielä ahdistaa et rakastaako mies mua altruistisesti vai esim koska seksi?

ap

Vierailija
2/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitä halusin sanoa. Lue tekstisi ja katso onko siinä jotain järkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä aloitusta useaan kertaan, mutta en kyllä totta puhuen tajunnut mistä tässä on kyse.

Vierailija
4/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hiukan maistissa?

Vierailija
5/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se spontaanius puuttuu. Ja sit vielä ahdistaa et rakastaako mies mua altruistisesti vai esim koska seksi?

ap

No tämän tajusin.

Vastaus: en usko että mies voi rakastaa altruistisesti. Hän rakastaa sitä mistä hän sinussa hyötyy. 

Vierailija
6/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemottele itseäsi ja opettele äidinkieli.

Vierailija
7/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan rakastaa jostain erityisestä syystä. Tai on rakastamatta.

Vierailija
8/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hiukan maistissa?

Tämä, tai sitten hänen rakkaudettomuus sekoittaa pään niin että ilmaisu jumii.

Vierailija
9/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kyllä rakastaa ihan koko pakettia ja ihan joka päivä. En oikein ymmärtänyt tuota hemmottelukohtaa.

Vierailija
10/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan rakasta puolisoani siksi, että hän nauttii hyvästä valkkarista tai puutarhan möyhimisestä.

Mun mielestä olis kamalaa, jos rakkaus olisi noin spesifiä toimintaa. "Ai sä et enää tykkääkään suklaasta, no erotaan sitten..."

M44

Vierailija
11/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miehen pitäis rakastaa naista myös sen takia että mies tietää miten nainen haluaa et sitä hemmotellaan. Mun mies ei rakasta mua sen takia eli meidän suhde ei ole täydellinen.

se surettaa.

ap

Vierailija
12/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö ap? Vai onko se eri asia?

Vierailija
13/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan rakasta puolisoani siksi, että hän nauttii hyvästä valkkarista tai puutarhan möyhimisestä.

Mun mielestä olis kamalaa, jos rakkaus olisi noin spesifiä toimintaa. "Ai sä et enää tykkääkään suklaasta, no erotaan sitten..."

M44

Ei vaan mies rakastaa naista koska tietää miten nainen tykkää et naista hemmotellaan. Siis mies ei rakasta naista vain koska saa hemmotella tätä vaan koska tietää miten naista hemmotellaan oikein.

ap

Vierailija
14/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaherukkamehu on ollutkin käynyttä,a

Vierailija
15/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ette nyt näe tätä kun mun tyttökavereille tää on ihan selviö?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan